Killerzevs Skrevet 27. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2004 (endret) rett Slutt spamminga nå!!!!!! Endret 27. mai 2004 av Killerzevs Lenke til kommentar
Riotguy Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 Argumentasjonens sanne konger glimter frem i lyset ser jeg.OK, I'll play it your way, bitches: Dere.. Er.. T-a-p-e-r-e. Ikke få denne topicen til å bli stengt her nå dere. Se emnet og skriv svar på det som står der. Dere? Du er da like mye med på å spamme du. Det pøser ut mer dritt fra deg enn fra et gjennomsnittlig renseanlegg. Værsåsnill, STFU. WHAHAHAHAHAHAHAHAAAAAAAAAAAAAHAHAHA! Lenke til kommentar
Learning To Fly Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 Runescape er et ekstremt latterligspill. Ultima Online wannabe? Skjønner ikke helt hva dere synes er så ekstremt artig når det gjelder et dumt spill der du går rundt og bare "#&¤%/... ag agag Jeg klarer bare ikke å ordlegge meg når det gjelder mitt hat mot Runescape. EDIT: Ultima online er et MYE bedre spill og det er faktisk litt artig å spille. Enig. Lenke til kommentar
Riotguy Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 Ok, jeg er level 20 og trives med det. Fisker som fan. Blir ikke posten stengt nå? Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 Riotguy: Du lever opp til nicket ditt. Og hva Runescape angår.. *kremt* Det er vel et flott substitutt til for de som ikke vil bruke penger på Ultima Online. Dog, hvis du liker Runescape, ELSKER du Ultima Online. Det har så mye mer. Det bør kanskje nevnes at jeg ikke spiller Ultima Online, da =) Lenke til kommentar
Killerzevs Skrevet 28. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2004 Men er det norn her som vil prate om emnet? Lenke til kommentar
Shinobi Skrevet 28. mai 2004 Del Skrevet 28. mai 2004 Men er det norn her som vil prate om emnet? Nei, og akkurat det er greit; i og med at RuneScape suger eselballe. Lenke til kommentar
Killerzevs Skrevet 28. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2004 Men er det norn her som vil prate om emnet? Nei, og akkurat det er greit; i og med at RuneScape suger eselballe. Er det en moderator som kan fjerne denne tullingen????? Du kan ikke si det om du aldri har prøvd det. RS er kult nok..... lev med det Shinobi.... Lenke til kommentar
Shinobi Skrevet 28. mai 2004 Del Skrevet 28. mai 2004 Men er det norn her som vil prate om emnet? Nei, og akkurat det er greit; i og med at RuneScape suger eselballe. Er det en moderator som kan fjerne denne tullingen????? Du kan ikke si det om du aldri har prøvd det. RS er kult nok..... lev med det Shinobi.... Haha. Wannabe. Jeg har ikke gjort noe galt, bortsett fra å spurt etter hva i helvete som er så bra med Runescape, men det er det visst umulig å svare på! Åja, det er kjempemorsomt, men er det en grunn? Neh, men det driter du i å utdype. Åja.. Si meg, er du psykisk utviklingshemmet eller bare generelt idiot? Lenke til kommentar
Killerzevs Skrevet 28. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2004 Du skrev suger eselballe Det er ikke pent å skrive da.... det er grenser her Shinobi... Lenke til kommentar
Shinobi Skrevet 28. mai 2004 Del Skrevet 28. mai 2004 Du skrev suger eselballe Det er ikke pent å skrive da.... det er grenser her Shinobi... Ånei, killerzevs får nervous breakdown for et kjempekjempekjempestygt ord han så på internett. Eselballe? Å fysj! CALL 911!!!!!!!!!!!!!! Skjønner du poenget mitt? Du suger. Lenke til kommentar
Killerzevs Skrevet 28. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2004 Eselballer mener du heller? Du har visst baller på hjernen din du Shinobi. Rart du ikke kaller deg ShinnBaller eller noe. Lenke til kommentar
Shinobi Skrevet 28. mai 2004 Del Skrevet 28. mai 2004 Eselballer mener du heller? Du har visst baller på hjernen din du Shinobi. Rart du ikke kaller deg ShinnBaller eller noe. Hæ? Lær deg å skrive, gutt. Og eselballer? Jeg har aldri nevnt noe om at du suger eselballe, det foreslår jo du her klinkende klart selv. Mehmeh, whatever turns you on, I guess..? Med dette "geniale" innlegget beviser du bare hvor utrolig undermåls intelligent du er, du har egentlig ikke så mye å tilføye. Du kan egentlig bare gi opp, jeg eide deg lenge før du begynte å skrive. Lenke til kommentar
Killerzevs Skrevet 28. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2004 Hvem prater om intelligens her da? Det er ikke den smarteste i allefall. Hold deg til temaet og slutt å snakk stygt. Kan du klare det eller er du bare så dum at du trenger å skrive "eselballe" og sånn. Da er dette en side for deg :forbanna.no Gå dit i stedet for å spamme utover denne topicen jer. Greit??? Jeg vil helst se andre her og istedet for ShinnBaller her. Lenke til kommentar
Shinobi Skrevet 28. mai 2004 Del Skrevet 28. mai 2004 Hvem prater om intelligens her da?Det er ikke den smarteste i allefall. Hold deg til temaet og slutt å snakk stygt. Kan du klare det eller er du bare så dum at du trenger å skrive "eselballe" og sånn. Da er dette en side for deg :forbanna.no Gå dit i stedet for å spamme utover denne topicen jer. Greit??? Jeg vil helst se andre her og istedet for ShinnBaller her. Jeg vil med stor sannsynlighet ha rett i å påstå at jeg er den smarteste på denne topicen, du bommer iallefall noe enormt. Som sagt, du dro inn "eselballe" sist. Du bare motsier deg selv, og makan til dobbeltmoral skal man lete lenge etter. Du presterer altså å kalle meg ShinBalle på samme posten som du sier at jeg skal slutte å si stygge ord? Joda, det er meget bra prestert. Fonzie. Jeg spammer? Åja, men du viser jo et glimrende eksempel på eksemplarisk, ikke-spammende innleggsskriving her: Det er ikke pent å skrive da.... det er grenser her Shinobi... Nei, denne her var jo veldig saklig for temaet, jah, overlegent. Eh,NEI! Du har ikke nubbsjangs. Beklager, men du må nok se deg eid. Lenke til kommentar
Killerzevs Skrevet 28. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2004 Det var ikke spam, men en liten advarsel om at du ikke kan si hva du tenker (som antagelig har med baller å gjøre)...... Nå er dette her ferdig, OK? Jeg skal si Shinobi og du skal slutte med spammingen din. Resten av dette emnet er det bra om folk skriver om det som står først i teksten, altså spørsmålet mitt og ikke Quote meg hele tiden Er dette OK Shinobi?? Lenke til kommentar
Shinobi Skrevet 28. mai 2004 Del Skrevet 28. mai 2004 Den dagen du lærer deg å lese det jeg har skrevet, ja. Da skal jeg gjøre det. [inn-med-teskje-modus] Problemet er ikke hva jeg tenkte, men hva du tenkte da jeg skrev det. Derfor dro du inn eselballe. Ikke jeg. [/inn-med-teskje-modus] Skjønner du nå? Eller..? Lenke til kommentar
Killerzevs Skrevet 28. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2004 Men er det norn her som vil prate om emnet? Nei, og akkurat det er greit; i og med at RuneScape suger eselballe. [inn-med-teskje-modus]Problemet er ikke hva jeg tenkte, men hva du tenkte da jeg skrev det. Derfor dro du inn eselballe. Ikke jeg. [/inn-med-teskje-modus] Skjønner du nå? Eller..? Her sier du klart at du sier "eselballe". Skjønner du? Lenke til kommentar
Shinobi Skrevet 28. mai 2004 Del Skrevet 28. mai 2004 Men er det norn her som vil prate om emnet? Nei, og akkurat det er greit; i og med at RuneScape suger eselballe. [inn-med-teskje-modus]Problemet er ikke hva jeg tenkte, men hva du tenkte da jeg skrev det. Derfor dro du inn eselballe. Ikke jeg. [/inn-med-teskje-modus] Skjønner du nå? Eller..? Her sier du klart at du sier "eselballe". Skjønner du? Gaah.. Jeg..gir snart opp. Dette er første gangen, men andre gangen drar du det inn. Derfor kan du ikke si at jeg "gjør det hele tiden". Eselballer mener du heller? Du har visst baller på hjernen din du Shinobi. Rart du ikke kaller deg ShinnBaller eller noe. DER drar DU det inn. Ikke JEG. Lenke til kommentar
Killerzevs Skrevet 28. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2004 Se her: Skjønner du poenget mitt?Du suger. Det var bare en kommentar til denne da vet du ditt fjols. Du sa at jeg suger og jeg spurte om det var eselballe, som du sannsynligvis har sett mye av. SKJØNNER DU??????? Eller trenger du 4 alternativer eller noe sånnt????? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg