Kebab GUD Skrevet 11. april 2002 Del Skrevet 11. april 2002 har ikke briller jeg .. Lenke til kommentar
AVF_Kokken Skrevet 11. april 2002 Forfatter Del Skrevet 11. april 2002 Quote: On 2002-04-11 17:07, Kebab GUD skrev:har ikke briller jeg .. ...og havnet på bunn av lista med en gang! Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 11. april 2002 Del Skrevet 11. april 2002 Quote: On 2002-04-11 15:58, SirHartge skrev:Dæsken.. Tror vi har en vinner.. Hvor mye i pluss styrke har du da? *sjekker* skal vi se dersom jeg ikke har forandra siden denne lapppen her ble skrevet så har jeg +16/+16 :smile: Kan sikkert legge til at grunnen til den høye korreksjonen er at jeg hadde? noe som kalles "grå stær" dvs at linsa på øyet var delvis grå og ikke klar slik den skal være (født gammel :smile: Kunne selvsagt brukt linser, men a) Da kunnne jeg ikke vunnet konkuranser som denne her B) Jeg kunne ikke vært geek'en på festen som drikker bedre enn det "kule gutta" b2) Da hadde ikke yplinger vært så tøffe mot meg (hvem tror at en brilleslange mest trolig banker dem opp dersom de ypper? :smile:) slåsskamper på fester er rått Hittils i karrieren har jeg sendt 7 personer gjennom et vindu c) Jeg måtte stått 10 minutter tidligere opp *grøss* d) Jeg kunne ikke fått fete merke solbriller sponsa av alle dere skattebetalere :razz: Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 11. april 2002 Del Skrevet 11. april 2002 Mine briller er grønne. Anders: Legg ut bilde av brillene dine da. Lenke til kommentar
Ola PeK Skrevet 11. april 2002 Del Skrevet 11. april 2002 Quote: On 2002-04-11 18:01, Anders Leipsland skrev:c) Jeg måtte stått 10 minutter tidligere opp *grøss* Javel? Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 11. april 2002 Del Skrevet 11. april 2002 Quote: Anders: Legg ut bilde av brillene dine da. Har ikke digitalkamera eller scanner :smile: Olav Pek: For meg er det å stå 10 minutt tidligere opp en umulighet. [ Denne Melding var redigert av: Anders Leipsland på 2002-04-11 19:23 ] Lenke til kommentar
HåkonN Skrevet 11. april 2002 Del Skrevet 11. april 2002 "d) Jeg kunne ikke fått fete merke solbriller sponsa av alle dere skattebetalere" lol....stå på. Betaler toppskatt, jeg....nå vet jeg hvor penga går, det er **** meg brilla dine det.... hehe, har 0,5 selv, så det er ikke noe å skryte av engang. Har ikke briller heller, koster så mye. Måtte ha nye kabler til stereo-anlegget...lol Lenke til kommentar
C. Alshus Skrevet 12. april 2002 Del Skrevet 12. april 2002 Du SoftLaughBrush ! Du skrev: ..."Briller skal være: A) Lett vekt B) Tåle mye c) Komfortable ellers Ergo: Titan innfatning og tynneste (og dyreste) plastglass med pådampet herdet glass. Dessuten bruker jeg ikke smykker og dill så jeg stapper penger i litt diskret design på brillene (og armbåndsur). "... Åhh....steike. Det er akkurat slik Apple lager datamaskiner. De er lette. De har titandeksel. Og de er komfortable ellers også. Weeeee! Lenke til kommentar
rolferus86 Skrevet 13. april 2002 Del Skrevet 13. april 2002 When i grow up, there will be a day when everybody has to do what i say(hører på clawfinger) Lenke til kommentar
HemiCuda Skrevet 20. september 2002 Del Skrevet 20. september 2002 dæven døtte sinnsjuke briller på folk her da... (de kan jo ikke no for d da...) men jeg har -0.5 og jeg syntest -2 var skummelt... helt til jeg leste her :smile: Lenke til kommentar
b-real Skrevet 20. september 2002 Del Skrevet 20. september 2002 Jeg burde kanskje hatt briller, spess når jeg sitter med pc'en... Men ser rimelig godt ellers mener jeg... Lenke til kommentar
Shicca Skrevet 20. september 2002 Del Skrevet 20. september 2002 Kjører -1.75 på venstre, og -5.25 m/ skakk hornhinne på høyre. Bruker linser til vanlig. Litt problem under LAN dah... Lenke til kommentar
en mann Skrevet 21. september 2002 Del Skrevet 21. september 2002 Vi hadde en i klassen som hadde ______.._______ |_____|-|______| slike briller. Firkantet, med tykke kanter. Så helt jævlig ut. Han hadde linser hjemme, men insisterte på å se ut som en eller annen værmelder i NRK. Why? (Jeg retter spørsmålet mot dere... ok? :smile: ) Lenke til kommentar
janbanan Skrevet 21. september 2002 Del Skrevet 21. september 2002 Var det Einar kanskje?? :smile: Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 21. september 2002 Del Skrevet 21. september 2002 Har og briller men det er +6.2 og +7. For si som en annen sa er bra eg ikke levde for 100år siden. Lenke til kommentar
Johan Skrevet 21. september 2002 Del Skrevet 21. september 2002 Jaja, jeg er -6 og -7 på øya, og jeg øker mere og mere. Skeve hornhinner har jeg ogs¨. Dessuten er brilleglassene firkantet, så de funkerer som fiskeøye objektiv. (ting som er rette bøir bøyd nedover eller oppover i kantene), og brillene danner ofte prismeeffekter rundt kantene på ting jeg ser på. Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 21. september 2002 Del Skrevet 21. september 2002 Quote: Johan skrev (2002-09-21 21:19):Jaja, jeg er -6 og -7 på øya, og jeg øker mere og mere. Skeve hornhinner har jeg ogs¨. Dessuten er brilleglassene firkantet, så de funkerer som fiskeøye objektiv. (ting som er rette bøir bøyd nedover eller oppover i kantene), og brillene danner ofte prismeeffekter rundt kantene på ting jeg ser på. Hos meg er det motsatt, De er på grunn av at eg har + så om 10år kan det hende at eg bruker +5 og +6. Lenke til kommentar
en mann Skrevet 21. september 2002 Del Skrevet 21. september 2002 Quote: Den 2002-09-21 14:25, skrev janbanan:Var det Einar kanskje?? :smile: Kanskje det kanskje, din rakker Lenke til kommentar
hurst Skrevet 21. september 2002 Del Skrevet 21. september 2002 Quote: Den 2002-04-11 09:58, skrev SoftLaughBrush:Jeg har vært borti en dame som måtte bruke både kontaktlinser og colabunner for å ha noenlunde gangsyn. sånn ca litt kjipt å måtte ha linser for å se fram til brillene da! Hehe.. selv har jeg +4,25 og +4,75 (husker ikke hva som er høyre/venstre :smile: Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 21. september 2002 Del Skrevet 21. september 2002 Quote: hurst skrev (2002-09-22 00:42): Quote: Den 2002-04-11 09:58, skrev SoftLaughBrush: Jeg har vært borti en dame som måtte bruke både kontaktlinser og colabunner for å ha noenlunde gangsyn. sånn ca litt kjipt å måtte ha linser for å se fram til brillene da! Hehe.. selv har jeg +4,25 og +4,75 (husker ikke hva som er høyre/venstre :smile: Jepp mine er og syltynne, Men de koster en formue. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå