Chief Skrevet 26. mai 2004 Del Skrevet 26. mai 2004 Kjører en Citroën C2 VTR, og er for så vidt fornøyd med utseende på bilen, men på sikt ønsker jeg å style den noe mer enn det Citroën allerede har gjort. Jeg sliter med å finne noe styling til bilen, og jeg vet at det allerede er folk som har stylet disse bilene. Noen her som vet om en side der jeg kan se på styling til C2? Tuning er også interessant. Det er 110 gamp i kjerra, og den er ikke så altfor tung, men hadde vært litt artig med bittelitt mer. Håper det er noen som kan gi meg noen tips. -Chief- Lenke til kommentar
Chosiso Skrevet 26. mai 2004 Del Skrevet 26. mai 2004 hmm.. hva med å Kjøpe noen stilige 17'' elle 16''? daq blir bilen mye finere, og kjøp deg ett BRA anlegg i bilen! da blir bilen veldig mye mer for ikke så veldig mye penger! hvis du har mer penger, kjøper du deg en chip. Lenke til kommentar
Chief Skrevet 26. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2004 Bilen er ustyrt med 16" felger som standard. Anlegg har jeg tenkt på, men det blir veldig mye arbeid, da hele bilens høyttalersystem er koblet opp i et slags nettverk. Må til å kable opp til alle høyttalerene på nytt i så fall. Lyden i standard anlegget er brukbar, så det er utseende på bilen som er det første jeg vil gjøre noe med. Eller tuning. Jeg har lett etter en chip til bilen, men det har jeg ikke funnet enda. -Chief- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå