Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Mer ADSL klaging

Anbefalte innlegg

Here goes.. føler for å oppsumere adsl helvete (dramatikk, dramatikk!!!11)

Først bestiller man fra NGT. Etter en mnd`s endeløs venting sier dem at det er fullt.

Javel tenker jeg, la oss bestille hos firstmile og se hvordan det går (jeg stoler såpass lite på ISP`er). Etter noen ukers venting blir jeg lei og ringer firstmile som etter enda noen uker kan konfirmere at det er 'noe feil på linja', hva sies ikke og jeg spør om det ikke bare er fullt, men nei.. det er noe feil.

Så idag.. ca. 1 mnd etter at jeg ringte firstmile og de sa det var noe feil har de snakket med telenor igjen og du sier 'det er fullt i sentralen'. Javel.. hmh.. så jeg spør firstmile damen om det vil hjelpe og bestille analog telefon og hu sier 'ja' så jeg prøver og bestille. Akkurat nå leier jeg ett hus og husleier har glemt å nevne at det allerede ER analog telefon der fra før av noe jeg finner ut når jeg skal bestille. Jeg spør da damen om at da burde jeg vil kunne få ADSL og siden jeg har analog linje (for adsl går jo gjennom disse linjene) men dette går ikke. Hu sier midlertidig at sentral skal oppgraderes i mnd`s skiftet (ahhaehahe, yeah right!)

Så man sitter og venter og lurer på hvorfor Firstmile kan si slikt og om Telenor damen har rett eller hva... hmm.. :hmm::nei:

Lei er man affal :no:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...