SmoPe Skrevet 26. mai 2004 Del Skrevet 26. mai 2004 Hei jeg har akkurat kjøpt meg ny/gammel pc og er ganske fornøyd, hva synes dere. Dette er hva jeg kjøpte: Cpu brukt - P4 Northwood 2.67 GHz 533 Minne brukt - Apacher 512 MB 2100 HK brukt - Asus P4PE Harddisk brukt - WD 80 UDMA 133 CD-brenner ny - Plextor Premium T3 DVD ny - Plextor T3BPB Floppy ny Runde svarte ide kabler Chrome strømper til strømledningene Dette betalte jeg ca 3000kr for synes ikke det var så galt. Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 26. mai 2004 Del Skrevet 26. mai 2004 Tja.. Vet ikke helt om jeg ville kalt det noe kupp, men... Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 26. mai 2004 Del Skrevet 26. mai 2004 ser da bra ut det der, en helt ok maskin og 3000 er jo bare lommerusk Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 26. mai 2004 Del Skrevet 26. mai 2004 Minnet er ikke det raskeste, men ellers ganske bra for 3k. Lenke til kommentar
SmoPe Skrevet 26. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2004 Har ikke kalt det noe kupp, men det er en forbedring fra hva jeg hadde. Og er alt i alt rimelig fornøyd. Foreløpig er den stabil som ett fjell. Og det er det viktigste. Er og enig om att minnet ikke er det beste ved denne maskinen. Men det får jeg ta siden. Det er mulig at det er 2700 uten at jeg skal si det 100%, Skal sjekke det i kveld. Hadde veldig lyst på ett LePonte Kabinett, men det ble litt for mye for min slunkne kasse. Så min Chieftech med ca 25 arbeidstimer får holde litt til tenker jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå