Tfosheim Skrevet 26. mai 2004 Del Skrevet 26. mai 2004 Multimediaskjerm fra ViewSonic ViewSonic lanserer en ny 17-tommers skjerm på 16 ms der fokus ironisk nok er på lyd: Skjermen har høyttalere langs begge sidene, uttak til øretelefoner i front og kan plugges til eksterne høyttalere. Les artikkelen her Lenke til kommentar
hakrist Skrevet 26. mai 2004 Del Skrevet 26. mai 2004 (endret) hmm... lyd på en monitor i det hele tatt bortkastet. Jeg mener...skal man bruke den til spilling og som multimedie-monitor så bruker man da skikkelige høytalere istedet. Dessuten så vil høytalere på en monitor alltid medføre en fysisk bredere/større skjem. Bortkasta skrivebordsplass! Ok som monitor på kontorplassen der man vil høre på litt lav musikk i bakgrunnen, men i de tilfellene spiller vel responstid og sånt mindre rolle. Endret 26. mai 2004 av hakrist Lenke til kommentar
enden Skrevet 26. mai 2004 Del Skrevet 26. mai 2004 Tja, suround blir det jo ikke, men har tro på at det kan bli lyd ut av disse. Sant at det går ut over bredden på skjermen, men har du plass til høyttalere så har du plass til bredere skjerm Lenke til kommentar
k-orm Skrevet 26. mai 2004 Del Skrevet 26. mai 2004 For den prisen hadde det vært digg med innebyggd tv-tuner og fjernkontroll Da får man en skikkelig multimedia skjerm, der fjernkontrollen via usb-kabel kan styre program på pc'en (dvd / lyd spiller). Lenke til kommentar
the_ruthless Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 Bort med høyttalerne! Headset-utgang er jo selvfølgelig koselig for enkelte, men selv kobler jeg headsettet i forsterker'n. sRGB og fin responstid, derimot, høres meget hyggelig ut. Lenke til kommentar
hakrist Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 ...har du plass til høyttalere så har du plass til bredere skjerm Eh... joa, men med denne monitoren så blir det jo bred skjem + høytalere i tillegg, og det har jeg ikke plass til. Nei gi meg heller en skjerm som kun er en skjerm. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå