UUnreal Skrevet 26. mai 2004 Del Skrevet 26. mai 2004 Noen som spiller enda? Hva heter siste som er ute nå? Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 26. mai 2004 Del Skrevet 26. mai 2004 Spiller litt Lemmings, men de nye spilla er elendige, spill de gamle Lenke til kommentar
Svin Skrevet 26. mai 2004 Del Skrevet 26. mai 2004 (endret) Hender seg jeg spiller det iblant på Amiga eller UAE. Det første spillet er knall... Finnes det noen versjon for pc? Endret 26. mai 2004 av Svin Lenke til kommentar
Melfacion Skrevet 26. mai 2004 Del Skrevet 26. mai 2004 jeg hadde lemmings på 386'n en gang, så det finnes nok en PC versjon ja Lenke til kommentar
Corduroy Skrevet 26. mai 2004 Del Skrevet 26. mai 2004 jeg hadde lemmings på 386'n en gang, så det finnes nok en PC versjon ja Stemmer det! Finnes til PC, men om du sitter på WinUAE vil jeg anbefalle deg å spille det der! Mye fetere musikk og grafikk spillt mye lemmings i min tif, tror faktisk jeg fortsatt her "kode-boken" jeg satt med til Amiga og skrev opp passord til alle lvl med Lenke til kommentar
Svin Skrevet 26. mai 2004 Del Skrevet 26. mai 2004 Sant nok. I de dager var Amiga overlegen pc mtp grafikk og lyd. Koder til de fleste Lemmingsspill finnes her: http://www.deinonych.com/lemmings/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå