enden Skrevet 26. mai 2004 Del Skrevet 26. mai 2004 Sitter her med en nyformatert Compal CL 10 basert laptopp, og selvfølgelig ble det noe kluss med skjermkortdriveren. Lastet ned siste driver fra "produsenten" (zepto), men denne nekter min win XP å godta. Selvfølgelig har jeg ikke klart å ta vare på gamle drivere. Problemet jeg sitter med nå er at skjermbildet forsyver seg litt til høyre i 100*1050 (native oppløsning) og at default driver i XP er så elendig at jeg opplever lagg på scrolling... Noen som har vært borti dette før og har noen tips på lager? Venter fortsatt på svar fra Zepto, men har egentlig ikke tid til å vente... Lenke til kommentar
enden Skrevet 26. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2004 najs (elsker drivers/all ) Laster ned nå. Skal gi feedback på om det kunker eller ikke. *krysse fingre og tær* Lenke til kommentar
enden Skrevet 26. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2004 Nix, null hjelp i den... Ved manuell oppdatering av driver jobber den som en gal en stund før jeg får besked om at det skjedde et problem med oppdateringen av driveren. INgen ennen feilmelding, og ingen feilkode... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå