DJ_Dark Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 Ferry Corsten & Ramin Djawadi - Prison Break Theme Faen for en feit sang! Jeg synes den var überkjedelig. Men dette er bra: Carl B - Solitude (Original Mix) Carl B - Explorations (Original Mix) Six Senses Presents Xposure - From The Heart (Original Mix) Six Senses Presents Xposure - From The Heart (Activa Remix) Alliance - Distant Planet (Original Mix) Grooveyard - Mary Go Wild (Ron Van Den Beuken Remix) Dan Stone - Made In Bahrain (Original Mix) Freek Geuze Presents Oradea - Salt Lake (Original Mix) Firestorm & Steve Allen Present F & SA - Titicaca (Firestorm Remix) Firestorm & Steve Allen Present F & SA - Titicaca (Fernie Remix) 5857451[/snapback] /slap Lenke til kommentar
_crs_ Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 /slap Nah, Ferry fortjener slap. Jeg får høre Oceanlab - Clear Blue Sea (Ferry Corsten Remix) en gang til i stedet. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 /slap Nah, Ferry fortjener slap. Jeg får høre Oceanlab - Clear Blue Sea (Ferry Corsten Remix) en gang til i stedet. 5857524[/snapback] Vi har alle forskjellige meninger... Ferry har forresten og remixet to sanger av en japse igjen... Har ikke fått tak i dem enda.. Lenke til kommentar
embark Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 Noen som husker denne? CD1: 01. Rank 1 - Awakening (Ferry Corsten Remix) 02. Laguna - Unforgiven 03. Wavetraxx - The Rithem (Club Mix) 04. Marc Dawn - Expander (Flutlicht Remix) 05. Urban Myth - Innocence 06. Spacecorn - Popcorn 07. DJ Shog - This Is My Sound (Wavescope Remix) 08. Telescope - Echoes In Eternity 09. Jesper - Feel It 10. Saint E - I'll Wait For You CD2: 01. Svenson & Gielen - Twisted (Original Mix) 02. Vinyl Junkie & Cruze - Hard + Funky 03. Polartraxx - World Of Fantasy (Club Mix) 04. Mauro Picotto - Back To Cali (Album Version) 05. Tangled Universe - Melodies From The Universe 06. The Mystery - Devotion (Original Mix) 07. Madelyne - Beautiful Child (Hiver & Hammer Remix) 08. Fifth Entity - Melody Of Consolation (Frank J's Remix) 09. Vincent De Moor - Carte Blanche 10. Haziza - H.A.Z.I.Z.A. Sangene merket med gikk hele den sommeren. Lenke til kommentar
embark Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 det var tider det 5858596[/snapback] Det var faen meg tider! CD1: 01. Dana - House Of Rock 02. Speedwave - Mescal 03. Dana - Utrasonic (Technoboy Remix) 04. K-Traxx - Hardventure (2005 Tatanka Remix) 05. Walt - What U Get 06. D-Block & S-Te-Fan - You Will Be Dancing 07. Giada - Diamond (TNT Remix) 08. DJ Duro & The Prophet - Shizzle The Rmx (Brennan & Heart Remix) 09. Tatanka - GTP 10. Looney Tunez - Break It Down 11. Jeckyll & Hyde - Kick This One 12. Da Emperor - Too Much Insane 13. DJ Tony - Spare Parts 14. Julian DJ & Davide Sonar - Disco Hypno 15. Automatic DJz - Mad Lay Number Two 16. Donkey Rollers - Followers 17. Tatarola feat. DA Rook MC - Insane 18. K-Traxx - Little Red Noisy Thing CD2: 01. Dana - Jaguar 02. The Playboyz - Crushed 03. Lobotomy.Inc - Insomnia 04. Binum - Chapter 3 (DJ Greg C Remix) 05. DJ Greg C - Color Sound (DJ Massiv vs. The Rebel Remix) 06. Manu Kenton - Pro-Jekt Anthem 07. Mr. Fill'z - Freak Mind 08. Peaky Pounder - Yksi 09. The Playboyz - Killer Bunny 10. Rude Awakening - Forward Observer 11. Kay D. Smith - Lost On Mars 12. N-Vitral - My Gopym 13. Ancronix - Neuroscience 14. Lobotomy.Inc - French Forces 15. Jeff Amadeus - War On Squat 16. Lobotomy.Inc vs. Ektoplasm - The Vision 17. Dana - Mash (DJ Zany Remix) 18. Ancronix - Mischpult Fehler 19. D-Passion - Wake Up And Become 20. Chaosbringer - Surface Grinding Machine Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 Det var mange gode på den trance CDen ja... Gode minner da vi testet bassen til kompisen min på H.A.Z.I.Z.A!! Lenke til kommentar
UUnreal Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 In search of sunrise 5 los angeles... de 2 første sporene på cd1. Ble hekta totalt... etter 2 min. CD 1 1. Conil - Malibu Beach 2. Mark Norman presents Celine - Colour My Eyes 3. Late Night Alumni - Empty Streets 4. Electro-Prompt - Beside Me (Gothek D.C. Remix) 5. Fonzerelli - Moonlight Party 6. Leama & Moor - Everything Matters (Matthew Dekay Remix) 7. Matthew Dekay vs. Proluctors - Let The Game Begin 8. Karen Overton - Your Loving Arms (Club Mix) 9. Parker & Hanson - Let Me Be (Original Extended) 10. Kalafut & Fygle - Novocaine (Mark Otten Remix) 11. JES - People Will Go (Steve Forte Rio Remix) 12. Basic Perspective - Small Step On The Other Side 13. Tom Cloud - Told You So 14. A.M. - Arise (Exclusive Hammer & Funabashi Remix) 15. Cass - Little Bird CD 2 1. Pink Elephant - LAX 2. Alex Stealthy - Something Is Wrong 3. Shah & Larusso present Global Experience - Zanzibar 4. Progression - Technophobia 5. A Boy Called Joni - Green Astronauts 6. Petter - These Days (Luke Chable's Those Days Remix) 7. Estuera - Tales From The South (Jonas Steur's Revision Flow) 8. Ozgur Can - Irony 9. Jona Steur - Second Turn 10. Smith & Pledger pres. Aspekt - Hi Jack 11. Jaytech - Genesis (Jimbo's Afterburner Mix) 12. Super8 + DJ Tab - Helsinke Scorchin' 13. Way Out West - Don't Forget Me (Guy Ehmetores Remix) Skal kjøpe cd`en 24 april. Cd`en er forresten lagt ut her av tiesto og kan streames gratis. http://www.insearchofsunrise.net/ Lenke til kommentar
Feh Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 DJ Shog - This Is My Sound (Wavescope Remix) Heh, husker den var innom hver eneste minidisc og hver enste cd jeg lagde et år etter den kom Lenke til kommentar
WonderBjarne Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 In search of sunrise 5 los angeles... de 2 første sporene på cd1.Ble hekta totalt... etter 2 min. (......) Låt nr. 2 var sinnsykt deilig! Har ikke hørt så mye enda, men dette lover godt. Lenke til kommentar
embark Skrevet 4. april 2006 Del Skrevet 4. april 2006 Angelic - Can't Keep Me Silent (JamX & De Leon's DuMonde Remix) Fantastisch. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 4. april 2006 Del Skrevet 4. april 2006 DJ Rankin' - objects of my desire Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 4. april 2006 Del Skrevet 4. april 2006 Nevnt før, men er så bra at den må nevnes igjen!! Rank 1 - Opus 17 Lenke til kommentar
Toset Skrevet 6. april 2006 Del Skrevet 6. april 2006 Pascal Ft. Karen Perry - This Will Be (Voodoo & Serano mix) Genial sang! Lenke til kommentar
Feh Skrevet 6. april 2006 Del Skrevet 6. april 2006 Ferry Corsten & Ramin Djawadi - Prison Break Theme (Ferry Corsten's Breakout mix) Oceanlab feat. Justine Suissa - Sirens of the Sea (Kyau vs. Albert remix) Vast Vision Pres. Partners in Crime - Fireflies (Underwater remix) Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 6. april 2006 Del Skrevet 6. april 2006 masse godmusikk: http://www.last.fm/user/PepsiCo/? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 7. april 2006 Del Skrevet 7. april 2006 BPT (FC rmx) nevnte jeg på forrige side Anyway: DJ Spoke - Fall To Pieces (Van Gelderen rmx) <--- Van Gelderen er faen meg bra god på remixing Nydelig sang! Lenke til kommentar
_crs_ Skrevet 7. april 2006 Del Skrevet 7. april 2006 DJ Spoke - Fall To Pieces (Van Gelderen rmx) <--- Van Gelderen er faen meg bra god på remixing Nydelig sang! Vel... dette var morsomt. For det er jo helt feil. Faktisk er det Wim Van Gelder (bedre kjent som Icone) som står bak den remixen. Plateselskapet Sirup har gjort en skikkelig bommert og antakelig tenkt på artisten Ronald Van Gelderen når de har trykket opp vinylen. Men enhver med litt innsikt i trance burde kjenne igjen Icone sin stil. http://www.audiopioneers.net/forum/showthread.php?t=1672 Lenke til kommentar
embark Skrevet 7. april 2006 Del Skrevet 7. april 2006 Du har rett i én ting Dark; det er en feit remix. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 7. april 2006 Del Skrevet 7. april 2006 (endret) DJ Spoke - Fall To Pieces (Van Gelderen rmx) <--- Van Gelderen er faen meg bra god på remixing Nydelig sang! Vel... dette var morsomt. For det er jo helt feil. Faktisk er det Wim Van Gelder (bedre kjent som Icone) som står bak den remixen. Plateselskapet Sirup har gjort en skikkelig bommert og antakelig tenkt på artisten Ronald Van Gelderen når de har trykket opp vinylen. Men enhver med litt innsikt i trance burde kjenne igjen Icone sin stil. http://www.audiopioneers.net/forum/showthread.php?t=1672 5883067[/snapback] EDIT: Bare glem det!! Endret 7. april 2006 av DJ_Dark Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå