Vighilicious Skrevet 24. mars 2006 Del Skrevet 24. mars 2006 Jeg har også trodd det! Se her... Link! Les fra starten av siden og nedover! 5806311[/snapback] Hehe, da er den gode sangen som jeg alltid har trodd Ferry har mixet egentlig en mix av Markus-L! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 24. mars 2006 Del Skrevet 24. mars 2006 Jeg har også trodd det! Se her... Link! Les fra starten av siden og nedover! 5806311[/snapback] Hehe, da er den gode sangen som jeg alltid har trodd Ferry har mixet egentlig en mix av Markus-L! 5806498[/snapback] Det er mye lureri på nettet Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 24. mars 2006 Del Skrevet 24. mars 2006 denne tråden må være den i forumet som det prates mest off topic Bangbros - bangjoy the music Lenke til kommentar
embark Skrevet 25. mars 2006 Del Skrevet 25. mars 2006 AudioRush - Spin Me Around Blade Masterz - Master Blade DJ Zany - Deep Inside Gerardo Roschini - Destroy Motionchild - Paralize Technoboy - War Machine (2005 Remix) Yves DeRuyter - Calling Earth Lenke til kommentar
DilliMusic Skrevet 26. mars 2006 Del Skrevet 26. mars 2006 Dj Taucher - Nightshift Lenke til kommentar
embark Skrevet 26. mars 2006 Del Skrevet 26. mars 2006 2Trance - In My Dreams (M.O.R.P.H. vs. Van Eyden Remix) Algarva - Seashore (Original Mix) Aramanja - Memories (Original Mix) Aurora - Summer Son (F&W Dub) DJ Precision & Terry Bones - Another Situation (Original Mix) DJ Shog - Rush Hour Ferry Corsten - Whatever (Marcel Woods Remix) Hiver & Hammer - Fusion 2006 (Super8 Dub Mix) Icone - Astra (Arc In The Sky Mix) Misja Helsloot - First Second (Signum Remix) Odyssee - Cruise Control Randy Katana - Play It Loud Ryan G - Supernova (Original Mix) Sean Tyas - Mirella Sun:Port - Follow Me (Vendex Remix) Lenke til kommentar
_crs_ Skrevet 26. mars 2006 Del Skrevet 26. mars 2006 (endret) Aly & Fila - Thebes (Original Mix) Aly & Fila - Thebes (Mark Eteson Remix) Aly & Fila - Thebes (Icone Remix) Aly & Fila - Thebes (Vadim Zhukov Remix) Danjo & Styles VS DJ Governor - Blue Woods (Original Mix) Danjo & Styles VS DJ Governor - Red Woods (Original Mix) Alex M.O.R.P.H. & Woody Van Eyden - Heavenly (X-tended Mix) Alex M.O.R.P.H. & Woody Van Eyden - Heavenly (Instrumental Mix) Endret 26. mars 2006 av _crs_ Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 26. mars 2006 Del Skrevet 26. mars 2006 Hei, dere med glowstick og smilepiller! Sitter her og hører en ganske fengende sak. Safri Duo & Ayla - Sunrise. Dette er sikkert så kommers at dere ikke tar i det med ildtang engang, men det får så være. Jeg syns den er kul uansett. Så.. Veit dere om noe som likner? Spesielt vokalmessig, jeg koser meg litt når berta drar på. Safri Duo på egenhånd var døvt, Ayla litt bedre, men heller ikke det noen innertier.. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 28. mars 2006 Del Skrevet 28. mars 2006 Talla 2XLC - Innocense (Dave 202 & Phill Green rmx) Mange remixer av Talla 2XLC er råe Lenke til kommentar
embark Skrevet 29. mars 2006 Del Skrevet 29. mars 2006 Da er In Search Of Sunrise 5 å finne på torrent-sider. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 29. mars 2006 Del Skrevet 29. mars 2006 Hva er første inntrykket av plata? Lenke til kommentar
embark Skrevet 29. mars 2006 Del Skrevet 29. mars 2006 Hva er første inntrykket av plata? 5831716[/snapback] Har ikke hørt den enda. Skriver noe når jeg har. Gleder meg. Lenke til kommentar
Feh Skrevet 29. mars 2006 Del Skrevet 29. mars 2006 Den var jævelig kul. Beste fra tiesto på lenge. Lenke til kommentar
themanfrom Skrevet 29. mars 2006 Del Skrevet 29. mars 2006 (endret) Får finne den cden som ble nevnt et par poster oppe da . *setter på Dina - Bli hos meg* :!: Endret 29. mars 2006 av Patrick.M Lenke til kommentar
Feh Skrevet 29. mars 2006 Del Skrevet 29. mars 2006 (endret) Hørt igjennom begge skivene på Tiesto - ISOS 5 nå. Meget fornøyd. Likte CD1 best da, litt flere sanger jeg liker der. CD2 var litt roligere, men nok av godbiter der også. Jeg husker da ISOS 4 kom så hørte jeg på den en gang så var den glemt. ISOS 5 er nettop brent ut og jeg gleder meg til å kjøre den i bilen de neste ukene ISOS 5 Tracklist: Disc: 1 ------- 01 Conil - Malibu Beach 02 Mark Norman Presents Celine - Colour My Eyes 03 Late Night Alumni - Empty Streets 04 Electric Prompt - Beside Me (Gothek DC Remix) 05 Fonzerelli - Moonlight Party 06 Leama And Moor - Everything Matters (Matthew Dekay Remix) 07 Matthew Dekay VS Proluctors - Let The Game Begin 08 Karen Overton - Your Loving Arms (Club Mix) 09 Parker And Hanson - Let Me Be (Original Extended) 10 Kalafut And Fygle - Novocaine (Mark Otten Remix) 11 Jes - People Will Go (Steve Forte Rio Remix) 12 Basic Perspective - Small Step On The Other Side 13 Tom Cloud - Told You So 14 AM - Arise (Exclusive Hammer And Funabashi Remix) 15 Cass - Little Bird Disc: 2 ------- 01 Pink Elephant - LAX 02 Alex Stealthy - Something Is Wrong 03 Shah And Laruso Present Global Experience - Zanzibar 04 Progression - Technophobia 05 A Boy Called Joni - Green Astronauts 06 Petter - These Days (Luke Chables Those Days Remix) 07 Estuera - Tales From The South (Jonas Steurs Revision Flow) 08 Ozgur Can - Irony 09 Jonas Steur - Second Turn 10 Smith And Pledger Present Aspekt - Hi Jack 11 Jaytech - Genesis (Jimbos Afterburner Mix) 12 Super 8 Plus DJ Tab - Helsinki Scorchin 13 Way Out West - Dont Forget Me (Guy Ehmetores Remix) Skal bare legge til at det er en feil i tracklisten, både på den ofisielle testo sida og i denne releasen. Det er 03 på CD1. Det er en remix som er på cden som heter: Late Night Alumni - Empty Streets (Haji & Emmanuel remix). Jeg var sjeleglad da jeg hørte at det var remixen og ikke originalen For den remixen er faen meg en av mine top 5 favoritter innen trance Endret 29. mars 2006 av Feh Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 29. mars 2006 Del Skrevet 29. mars 2006 Skrev denne tracklisten for en stund siden med tiestos egne meninger om låtene her: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=249109&st=1775# Men flere låter: Dj greenhead - crystal (hiver & hammer mix) Vincent de moor - between 2 fires Oceanlab - satelite og til slutt en skikkelig klassiker strings of harmony - strings of harmony Lenke til kommentar
ThOms-N Skrevet 29. mars 2006 Del Skrevet 29. mars 2006 og til slutt en skikkelig klassiker strings of harmony - strings of harmony 5834861[/snapback] For ikke å snakke om en grisefet klassiker. Lenke til kommentar
_crs_ Skrevet 31. mars 2006 Del Skrevet 31. mars 2006 Audioscape - Walk Away (P.H.A.T.T. Vocal Remix) Nok en bra hardtrancer fra P.H.A.T.T. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 Ferry Corsten & Ramin Djawadi - Prison Break Theme Faen for en feit sang! Lenke til kommentar
_crs_ Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 Ferry Corsten & Ramin Djawadi - Prison Break Theme Faen for en feit sang! Jeg synes den var überkjedelig. Men dette er bra: Carl B - Solitude (Original Mix) Carl B - Explorations (Original Mix) Six Senses Presents Xposure - From The Heart (Original Mix) Six Senses Presents Xposure - From The Heart (Activa Remix) Alliance - Distant Planet (Original Mix) Grooveyard - Mary Go Wild (Ron Van Den Beuken Remix) Dan Stone - Made In Bahrain (Original Mix) Freek Geuze Presents Oradea - Salt Lake (Original Mix) Firestorm & Steve Allen Present F & SA - Titicaca (Firestorm Remix) Firestorm & Steve Allen Present F & SA - Titicaca (Fernie Remix) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå