DJ_Dark Skrevet 19. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 19. mars 2006 Sitter å hører på Passort: Kingdom of the Netherlands og jeg har kommet fram til at Rachael Starr - Till There Was You (Gabriel & Dresden Club Mix) er en fantastisk sang. 5769544[/snapback] Velkommen etter Er litt lei den jeg nå... Ble litt mye høring på den! Lenke til kommentar
WonderBjarne Skrevet 19. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 19. mars 2006 Tiesto - Adagio For Strings (Phynn Remix) Noen som var på Betong og så Cor Fijneman og Mark Norman eller? Det var dritfett Lenke til kommentar
Feh Skrevet 19. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 19. mars 2006 (endret) Was there Hehe, fikk håndhilst på Cor. Det var gøy Ellers synes jeg begge to, men spesielt Cor spillte forrykende bra. Louis Molinari spillte også ganske digg house i 20-årsavdelingen. (Jeg er 19, men vakta må ha kun sett årstallet på leget mitt fikk 20 års stempel hehe) Terrafusion - Essence Terrafusion - Beyond Endret 19. mars 2006 av Feh Lenke til kommentar
WonderBjarne Skrevet 19. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 19. mars 2006 Hilste også på gutta. Synes egentlig at begge to spilte ca. like bra. Når det gjelder house-avdelingen så gjorde det ikke meg noe at jeg ikke kom inn der. Det er jo trance-musikken som gjelder (selv om house også kan være fette da...) Tok av ganske bra når de satt på Marcel Woods med Advanced. Lenke til kommentar
Feh Skrevet 19. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 19. mars 2006 (endret) Louis spillte ganske mye fengende house. Han spillte ikke slik norske house djs pleier å spille (mye progressive). Spillte en del svensk house (axwell, ingrosso etc.) og det er litt mer fengende. Blei liv der inne også faktisk ganske mange som var på dansegulvet der. Men bartenderne der SUGDE selv jeg som er 19 hadde mer peiling enn han teite bartenderen der, han kunne jo ikke en dritt! Digga når de spillte Cor Fijneman - 80 days with Mark Norman, Phynn - Lucid, Armin van Buuren feat. Nadia Ali - Who's Watching? (Tonedepth Remix), Nic Chagall - Monday Bar og resten husker jeg ikke La ikke merke til så mye av hvilke låter de spillte. Bare stod å dansa så la ikke merke til det egentlig hehe. Men når du sier det, og jeg tenker meg om så husker jeg at de spillte Advanced. Høydepunktet for meg kom på slutten når de spillte Marco V - False Light. Bare elsker den sangen Endret 19. mars 2006 av Feh Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 19. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 19. mars 2006 Fikk aldri dratt dit jeg! Shame on me!! Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 23. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 23. mars 2006 Tracklisten til ISOS5 med tiesto sine kommentarer. Disc 1. 1. Conil - Malibu Beach. This beautiful intro brings me right back to Malibu Beach, perfect to listen to when you're on the beach. 2. Mark Norman presents Celine - Colour My Eyes. Mark Norman show they can also produce warm tracks with lots of emotion. Totally different from their normal work but still energetic. 3. Late Night Alumni - Empty Streets. I love the lyrics in this track! I really can relate to this track walking in a major city, but you still feel 'by yourself'. 4. Electro-Prompt - Beside Me (Gothek D.C. Remix). This track was given to me by a guy in record shop Deltadiscos in Ibiza. It's housey but still got this trancy feel, that's why I love it! 5. Fonzerelli - Moonlight Party. I was playing in Brasil on the beach in January and the DJ before me played this track. I went to him to get it because it's a perfect track for a beachparty! Again it's house but has trance influences and the lyrics gotta be made for this mixcomp... 6. Leama & Moor - Everything Matters (Matthew Dekay Remix). Leama & Moor are some of my favorite producers and with a remix of Matthew Dekay you can't go wrong. This one does really well on the floor. 7. Matthew Dekay vs. Proluctors - Let The Game Begin. A new and exclusive track of Matthew which he made esspecially for this compilation. Does a lot of damage on the floor as well! 8. Karen Overton - Your Loving Arms (Club Mix). It's a cover of a Bilie Ray Martin song, but done so well that I couldn't resist to include it. 9. Parker & Hanson - Let Me Be (Original Extended). Very nice vocals in this one and a beautiful melody as well. 10. Kalafut & Fygle - Novocaine (Mark Otten Remix). Awesome warm track, remix of another great producer from Holland. 11. JES - People Will Go (Steve Forte Rio Remix). Amazing new track of amazing singer JES, whatever she sings, I am sold! 12. Basic Perspective - Small Step On The Other Side. This track sounds like an old Depeche Mode or New Order track, it's trance but very original. 13. Tom Cloud - Told You So. I just love the bassline in this one, very uplifting and beautiful track. 14. A.M. - Arise (Exclusive Hammer & Funabashi Remix). I played this one in every set in my short Latin American tour and every night people went off! A 100% exclusive remix which will never be released. 15. Cass - Little Bird. The vocal in this track is very original, amazing voice, especially in the break she sings epic. This one goes down really well in clubs. Disc 2. 1. Pink Elephant - LAX. Perfect intro to set the tone for disc 2, LAX is a very nice lounge in Los angeles. 2. Alex Stealthy - Something Is Wrong. This DJ comes out of nowhere and produces one bomb after another! 3. Shah & Laruso present Global Experience - Zanzibar. Great producer from germany DJ Shah makes another killer! I love the flute in this track. 4. Progression - Technophobia. Two great producers from Holland who make beautiful original trance music. Watch out for their album, full of great tracks like this one... 5. A Boy Called Joni - Green Astronauts. This track has a very simple melody, but it's so hypnotic that it stays in your head forever! 6. Petter - These Days (Luke Chable's Those Days Remix). This one sounds funky but has a great drive and a warm melody. Very good track! 7. Estuera - Tales From The South (Jonas Steur's Revision Flow). The original is already a classic and exclusive for the compilation. Jonas Steur made an excellent 2006 remix. 8. Ozgur Can - Irony. With Ozgur Can it's always hit or miss. This track is definitely a hit, very energetic but still warm. 9. Jonas Steur - Second Turn. Great track which will go in every environment, small club or big party. 10. Smith & Pledger pres. Aspekt - Hi Jack. This track is the new style I like a lot. Groovy, almost house but with lots of trancy influences. 11. Jaytech - Genesis (Jimbo's Afterburner Mix). Amazing reworked vocal in this track which was given to me by my good friend Nick McGeachin just 1 hour before I started mixing In Search Of Sunrise. After listening, I couldn't resist squeezing it in. 12. Super8 + DJ Tab - Helsinki Scorchin'. This track has been huge for me, brings back great memories of my set in Amsterdam in December last year. 13. Way Out West - Don©t Forget Me (Guy Ehmetores Remix). I love the original but it's too slow for me to play out, so I was happy to find this remix. Could be a great track to end the night with or as an encore this coming summer. Lenke til kommentar
black_sheep Skrevet 23. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 23. mars 2006 Mauro Picotto med Pulsar, Like this like that, Komodo og proximus syns jeg er ganske fete. vet ikke om dette går under trance, men jeg digger'e har et spm. også! Var en kveld innom elkjøp, så på en av skjermene var det en Tiesto"konsert". har lite peil på han, men musikken var utrolig feeet. Han sto midt i en slags sirkel, med lys gulv rundt, også var det publikum osv. Oppi taket hang det en diger rund dings som det sto TIESTO på. Lurer på om noen vet hvilken "konsert" dette var. den dvd'n skal kjøpes isåfall (kom på at jeg kunne spørt elkjøp-duden ) Lenke til kommentar
embark Skrevet 23. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 23. mars 2006 Tiësto Live @ Sensation 01-07-2000? Bilde Tracklist: 01 Cygnus X - Superstrings (Rank 1 remix) 02 Delerium - Silence (Tiësto mix) 03 Moogwai - Viola 04 Cloud 69 - Sixty nine ways 05 Bogart & Gable - Year of the dragon 06 Yahel - Voyage 07 Timo Maas - Ubik (The Dance) 08 Lil Louis vs Josh Wink - French Kiss (So how's your evening so far) 09 Olive - you're not alone (unknown remix) 10 Ricky Le Roy - Tuareg (oasi mix) 11 Solarstone - Seven Cities (V-One's living cities) 12 Pulser - Cloud walking (remix) 13 The Act - Something About U (DJ Garry mix) Lenke til kommentar
black_sheep Skrevet 23. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 23. mars 2006 (endret) aaaaaah...der har vi det vett, tusen takk Endret 23. mars 2006 av black_sheep Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 23. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 23. mars 2006 Milk inc - Go to hell er ganske bra, ikke at jeg er noe stor fan av trance, men det er en sang som går å høre på.. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 24. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 24. mars 2006 Milk inc - Go to hell er ganske bra, ikke at jeg er noe stor fan av trance, men det er en sang som går å høre på.. 5801972[/snapback] Bare legger til at det er snakk om dance og ikke trance. Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 24. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 24. mars 2006 Milk inc - Go to hell er ganske bra, ikke at jeg er noe stor fan av trance, men det er en sang som går å høre på.. 5801972[/snapback] Bare legger til at det er snakk om dance og ikke trance. 5802804[/snapback] Sangen eller tråden? Tråden er trance tråd iallefall.. Det er vel sangen også.. Ikke at jeg har noe peiling på den musikken egentlig, men er nesten litt bra sang.. Lenke til kommentar
Vighilicious Skrevet 24. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 24. mars 2006 (endret) Sangen eller tråden?Tråden er trance tråd iallefall.. Det er vel sangen også.. Ikke at jeg har noe peiling på den musikken egentlig, men er nesten litt bra sang.. 5804539[/snapback] Det er Dance ikke Trance! Lagde en dobbel Trance og Dance cd nå som skal brukes på vors! Lagde den fort så ble noen litt på kanten sanger, men hva synes dere? Noen jeg børr skifte? Paffendorff - Be Cool System F - Out Of The Blue Future Breeze - Temple Of Dreams Energy 52 - Cafe Del Mar 4 strings - take me away into the night original(vocal edit) Fatithless - Insomnia Armin van buuren pres.perpetuous dreamer - the sound of goodbye Scream For More - Kate Ryan dj sammy - sunlight Castles In The Sky - Ian Van Dahl Kernkraft 400 - Zombie Nation Feel the beat - Darude Armin Van Buuren - Burned With Desire dance nation - words shaun baker - push (backside artist remix) The lost brothers - cry little sister (i need u now)(original radio mix) twilight - heaven is a place on earth BK - revolution (alphazone remix) svenson - sunlight theory (original radio edit) sugarstring - dancing with_tears in my eyes delerium feat.jael(of lunik) - after all (svenson and gielen remix edit) Heaven - DJ Sammy & Yanou (Featuring Do) fragance - dont break my heart (alphazone club mix) Will I - Ian Van Dahl ATB - 9 pm (till i come) mandy and randy - mandy alphazone - flashback (original club mix) alphazone - revelation (original mix) Hidden Sound System - I Know Moonman - Galaxia (Solar Stone Remix) Rank 1 - Airwave (Rank 1 Vs Dutch Force Remix) Endret 24. mars 2006 av Vighilicious Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 24. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 24. mars 2006 system F - Out of the Blue ftw!! Ellers er DJ Energy remixen av BK - Revolution fet! Moonman - Galaxia (Solar Stone remix) Lenke til kommentar
embark Skrevet 24. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 24. mars 2006 system F - Out of the Blue ftw!! Ellers er DJ Energy remixen av BK - Revolution fet! Moonman - Galaxia (Solar Stone remix) 5804686[/snapback] Jau, DJ Energy remixen er mye fetere enn Alphazone remixen. Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 24. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 24. mars 2006 Sangen eller tråden?Tråden er trance tråd iallefall.. Det er vel sangen også.. Ikke at jeg har noe peiling på den musikken egentlig, men er nesten litt bra sang.. 5804539[/snapback] Det er Dance ikke Trance! 5804636[/snapback] Ok, som sakt, jeg har ikke noe greie på dette.. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 24. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 24. mars 2006 system F - Out of the Blue ftw!! Ellers er DJ Energy remixen av BK - Revolution fet! Moonman - Galaxia (Solar Stone remix) 5804686[/snapback] Jau, DJ Energy remixen er mye fetere enn Alphazone remixen. 5804820[/snapback] Hvis du liker hardhouse så er Alphazone remixen bedre... Jeg synes den er helt forskjellig fra vanlig alphazone remixer... For de som ikke visste det, Ferry har aldri laget en remix av Matti Laamanen - Flakes. Til og meg jeg trodde dette fram til et par uker siden! Lenke til kommentar
Vighilicious Skrevet 24. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 24. mars 2006 For de som ikke visste det, Ferry har aldri laget en remix av Matti Laamanen - Flakes. Til og meg jeg trodde dette fram til et par uker siden! 5805332[/snapback] Hm? Jeg har jo den remixen! (Men den er promo.) Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 24. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 24. mars 2006 (endret) For de som ikke visste det, Ferry har aldri laget en remix av Matti Laamanen - Flakes. Til og meg jeg trodde dette fram til et par uker siden! 5805332[/snapback] Hm? Jeg har jo den remixen! (Men den er promo.) 5805486[/snapback] Jeg har også trodd det! Se her... Link! Les fra starten av siden og nedover! Endret 24. mars 2006 av DJ_Dark Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå