Feh Skrevet 12. mars 2006 Del Skrevet 12. mars 2006 Fet låt: Ernesto & Bastian - Stop 9.5 (Phynn Remix). Var på Pi i går og hørte Phynn spille (In Trance We Trust 11 release-party). Tok av helt! 5741626[/snapback] var det bra? jeg hadde billetter kjøpt på forhånd, men så sa en kompis at det stedet så så slitent ut, så da blei jeg blei sittende hjemme hos ei god venninde og se på tv og kose istedenfor Lenke til kommentar
petterbaa Skrevet 12. mars 2006 Del Skrevet 12. mars 2006 the yorkers- all i want is you (commercial trance, vet ikke om du liker sånt:P) east clubbers- crazy united beats- pro que no mayka-ageha - heavens wire (fet som faen) alt av deepforces det rokker trancequility alt av rob mayth cder: future trance remixland hard dance mania hardbass Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 12. mars 2006 Del Skrevet 12. mars 2006 the yorkers- all i want is you (commercial trance, vet ikke om du liker sånt:P) east clubbers- crazy united beats- pro que no mayka-ageha - heavens wire (fet som faen) alt av deepforces det rokker trancequility alt av rob mayth cder: future trance remixland hard dance mania hardbass 5743070[/snapback] vi har samme smak endelig noen! Lenke til kommentar
WonderBjarne Skrevet 12. mars 2006 Del Skrevet 12. mars 2006 var det bra? jeg hadde billetter kjøpt på forhånd, men så sa en kompis at det stedet så så slitent ut, så da blei jeg blei sittende hjemme hos ei god venninde og se på tv og kose istedenfor Det var veldig bra. Enig i at stedet så litt slitent ut, men hvem bryr seg vel om det? Jeg var der for musikken og den var veldig bra Lenke til kommentar
Feh Skrevet 12. mars 2006 Del Skrevet 12. mars 2006 var det bra? jeg hadde billetter kjøpt på forhånd, men så sa en kompis at det stedet så så slitent ut, så da blei jeg blei sittende hjemme hos ei god venninde og se på tv og kose istedenfor Det var veldig bra. Enig i at stedet så litt slitent ut, men hvem bryr seg vel om det? Jeg var der for musikken og den var veldig bra 5743718[/snapback] Tviler jeg ikke på Har du hørt den nye ITWT plata? Spillte han de samme sangene eller? Gleder meg mer til 80 days world tour neste lørdag, dit skal jeg, åkke som Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 13. mars 2006 Del Skrevet 13. mars 2006 var det bra? jeg hadde billetter kjøpt på forhånd, men så sa en kompis at det stedet så så slitent ut, så da blei jeg blei sittende hjemme hos ei god venninde og se på tv og kose istedenfor Det var veldig bra. Enig i at stedet så litt slitent ut, men hvem bryr seg vel om det? Jeg var der for musikken og den var veldig bra 5743718[/snapback] Tviler jeg ikke på Har du hørt den nye ITWT plata? Spillte han de samme sangene eller? Gleder meg mer til 80 days world tour neste lørdag, dit skal jeg, åkke som 5743796[/snapback] Vurderer nesten å dra dit... Hadde vært fett! Lenke til kommentar
ThOms-N Skrevet 13. mars 2006 Del Skrevet 13. mars 2006 Heia! Noen som har informasjon om Ferry den 16. mai? MÅ berre reise.. Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 13. mars 2006 Del Skrevet 13. mars 2006 Heia! Noen som har informasjon om Ferry den 16. mai? MÅ berre reise.. 5747519[/snapback] Jeg føler at jeg etterhvert har fått med meg noe. Hva lurer du på? Vi har forresten en egen tråd om konserten Lenke til kommentar
ThOms-N Skrevet 13. mars 2006 Del Skrevet 13. mars 2006 Link! Lurer på alt. Tidspunkt. Billettbestilling osv. Sentrum Scene var det ikkje det? Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 13. mars 2006 Del Skrevet 13. mars 2006 Sentrum Scene stemmer. 16. mai er datoen, klokkeslett er ikke oppgitt enda, jeg regner med at dørene åpner 20:00, og stenger 03:30, eller noe. Billettene blir lagt ut for salg i løpet av uken, det er sikkert billetservice som kommer til å selge disse. Deep Dish spiller også, men du må være 20 for å komme inn i rommet der de spiller. Lenke til kommentar
ThOms-N Skrevet 13. mars 2006 Del Skrevet 13. mars 2006 (endret) Klarer meg fint med mine 23 eg då Edit: Jagde bort Leif Endret 13. mars 2006 av ThOms-N Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 15. mars 2006 Del Skrevet 15. mars 2006 Gleder meg mer til 80 days world tour neste lørdag, dit skal jeg, åkke som 5743796[/snapback] Dit må vel jeg komme meg... Når og hvor er det? Og hva koster det? Lenke til kommentar
Feh Skrevet 15. mars 2006 Del Skrevet 15. mars 2006 Det er på Betong i oslo, koster 170 for billetter (selges på billettservice). beygnner 22.30 hvis jeg ikke husker feil. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 15. mars 2006 Del Skrevet 15. mars 2006 Rank 1 - It's up to You (symsonic) Tokyo Ghetto Pussy - Fly Me To The Moon Airbase - Ocean Realm 4 Strings - Until You Love Me Airbase - Theme From The Rock Lenke til kommentar
embark Skrevet 15. mars 2006 Del Skrevet 15. mars 2006 (endret) Simplex DSN - Skywalker (Original Climax 69 Mix) Simplex DSN - Skywalker (XLR Project Remix) EDIT: Digger fortsatt Yilmaz Altanhan - Eighties (Özgür Can Mix). Den er fantastisk. Alle som ikke har hørt den, gjør det! Endret 15. mars 2006 av Ferr Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 15. mars 2006 Del Skrevet 15. mars 2006 Rank 1 - It's up to You (symsonic) (Dumonde remix) (1)Tokyo Ghetto Pussy - Fly Me To The Moon Airbase - Ocean Realm 4 Strings - Until You Love Me Airbase - Theme From The Rock (2) 5758963[/snapback] (1) Fixed + (2) Kalles vel og bare "Rock".. Jupiter Six Vocal mix er enda bedre enn originalen! Lenke til kommentar
embark Skrevet 15. mars 2006 Del Skrevet 15. mars 2006 Rank 1 - It's up to You (symsonic) (Dumonde remix) (1)Tokyo Ghetto Pussy - Fly Me To The Moon Airbase - Ocean Realm 4 Strings - Until You Love Me Airbase - Theme From The Rock (2) 5758963[/snapback] (1) Fixed + (2) Kalles vel og bare "Rock".. Jupiter Six Vocal mix er enda bedre enn originalen! 5760153[/snapback] Og så ble den vel gitt ut under aliaset Ozone. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 16. mars 2006 Del Skrevet 16. mars 2006 Rank 1 - It's up to You (symsonic) (Dumonde remix) (1)Tokyo Ghetto Pussy - Fly Me To The Moon Airbase - Ocean Realm 4 Strings - Until You Love Me Airbase - Theme From The Rock (2) 5758963[/snapback] (1) Fixed + (2) Kalles vel og bare "Rock".. Jupiter Six Vocal mix er enda bedre enn originalen! 5760153[/snapback] Og så ble den vel gitt ut under aliaset Ozone. 5760612[/snapback] Sant det.. Det er bare folk som som vanlig har lekt seg litt med navn ^^ Lenke til kommentar
Erik! Skrevet 17. mars 2006 Del Skrevet 17. mars 2006 Noen som har sanger som ligner på Erika- relations? Lenke til kommentar
embark Skrevet 17. mars 2006 Del Skrevet 17. mars 2006 Sitter å hører på Passort: Kingdom of the Netherlands og jeg har kommet fram til at Rachael Starr - Till There Was You (Gabriel & Dresden Club Mix) er en fantastisk sang. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå