Alastor Skrevet 8. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2006 Tilbake på sporet nå - ingen flere kommentarer på off-topic-innlegget. Lenke til kommentar
embark Skrevet 8. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2006 Above & Beyond - Alone Tonight (Disciples Of Sound & Kid Lopez Remix) Above & Beyond - Alone Tonight (Matthew Decay Vocal Mix) Above & Beyond - Alone Tonight (Ronski Speed Remix) DJ Spoke - Fall To Pieces (Alex M.O.R.P.H. Remix) DJ Spoke - Fall To Pieces (Dub Mix) DJ Spoke - Fall To Pieces (Van Gelderen Remix) Er du fra Stord, ThOms-N? Lenke til kommentar
ThOms-N Skrevet 8. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2006 Jeg hadde aldri reist helt fra Stord for å dra på konsert på Pi. Jeg bor i drammen så jeg har bare en halvtimes kjøretur til Oslo. Det stedet er ganske stusselig egentlig, så jeg skal bare inn for å titte litt. Neste lørdag er det cor fijneman og mark norman's 80 days world tour på Betong, det tror jeg bli ganske mye bedre. Og seff. Ferry 16. mai på Sentrum Scene. 5719585[/snapback] Hadde ikkje gjort det berre for konserten sin skyld, men for en weekend i Oslo på plaza. Sjefs. Bånn gass heile helga då i så fall. Fint med litt miljøskifte. Å når ein då får hørre på sjefsmusikk ute så er jo det ein stor bonus. For det er det VELDIG dårlig med her heima. Ferr: Jepp, er nok det du. Er du? Har slått meg tanken å booke ein uteplass her heima berre for trance ein kveld, så hvis du er i nærheten, hadde det vært av interresse? Lenke til kommentar
Liquid_Crystal Skrevet 8. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2006 Beattraxx - pulesangen trur den egentlig heter noe annet. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 8. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2006 Beattraxx - pulesangen trur den egentlig heter noe annet. 5721820[/snapback] den heter project well den er gammel da, men helt klart god Lenke til kommentar
embark Skrevet 8. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2006 (endret) Hadde ikkje gjort det berre for konserten sin skyld, men for en weekend i Oslo på plaza. Sjefs. Bånn gass heile helga då i så fall. Fint med litt miljøskifte. Å når ein då får hørre på sjefsmusikk ute så er jo det ein stor bonus. For det er det VELDIG dårlig med her heima. Ferr: Jepp, er nok det du. Er du? Har slått meg tanken å booke ein uteplass her heima berre for trance ein kveld, så hvis du er i nærheten, hadde det vært av interresse? 5721816[/snapback] Ja, er fra Stord. Hadde vært fett det, men det blomstrer jo ikke akkurat når det gjelder lokale osv. Onkelen min driver med lydutleige forresten. EDIT: Noen andre enn meg som har blitt usannsynlig hekta på Resonate 5? Endret 8. mars 2006 av Ferr Lenke til kommentar
ThOms-N Skrevet 8. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2006 Har plata ja. SJEFS! Berre den som går i bilen. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 8. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2006 Jeg og en kompis har store planer om backstage 16 mai under Ferry konserten ! Hvis ikke blir jeg lei meg ^^ !! Får vel sende en PM til Ferry på forumet å snakke om kvelden osv da vett! Lenke til kommentar
Feh Skrevet 8. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2006 Det som spilles mest i bilen om dagen er Resonate 5, ITWT 11, Tidy Weekender 8 (eller var det 9? husker ikke), Around the World in 80 days with Cor Fijneman & Mark Norman og en cd med div. hardstyle/hardhouse Lagde en ordentlig hard cd med masse skummel musikk. Holdt på å skremme livet av ei dame som satt på med meg i går lol Lenke til kommentar
embark Skrevet 8. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2006 Zany - Science & Religion er en sikker vinner i bilen. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 8. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2006 Lagde en ordentlig hard cd med masse skummel musikk. Holdt på å skremme livet av ei dame som satt på med meg i går lol 5722790[/snapback] HAHAHAHAHA! Det er alltid gøy Lenke til kommentar
ThOms-N Skrevet 8. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2006 Zany - Science & Religion er en sikker vinner i bilen. 5722909[/snapback] Uten tvil. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 9. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2006 Har totalt dilla på Nish - Blue Sunshine (Original mix) jeg Lenke til kommentar
fredriri Skrevet 9. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2006 Nevner en haug med skikkelig god progressive fra 2003-2006 ca. (Husker ikke når alt er fra jeg ) (setter en * foran de som er noen av mine all time favoritter innen progressive trance) Above & Beyond pres. Tranqility Base - Surrender (Filterheadz Remix) Active Sight - Out of Our Lives Alex Monakhov - Sunset Breeze Andy Moor - Halcyon (Alex M.O.R.P.H Remix) *Audioholics - External Key Bakke & Ljungqvist - Fanatic Bakke & Ljungqvist - Bali Benz & MD - Spiagia *David West feat. Andreas Herman - Larry Mountains 54 Departure - She Turns (Markus Schulz remix) Dino Sofos feat. Delenta - Breathe Sunshine (Paul van Dyk Remix) *DJ Vesigna vs. Jomar - Nightoperator (Club Mix) Dogzilla - Your Eyes Dominic Plaza - Sounds Rushing (David West remix) Elevation - Ocean Rain *Endre - I Kill For You (Probspot Remix) *Endre - Kallocain (Robert Nickson Remix) *Factoria - Legends Legacy (Octagen Remix) *Filterheadz - Yimanya Firewall - Sincere (Smith & Pledger Remix) Firewall - Kilimanjaro *Fire & Ice - Para Siempre Flash Brothers - Amen *Floyd - Any Given Day (Floyd Mix) Fred Baker vs. Keyboard Kids - All of Us (Fred Baker remix) Gabriel & Dresden - Arcadia Gabriel & Dresden - Serendipity George Hales - Autumn Falls (Markus Schulz vs Alucard remix) *Guy Gerber - Stoppage Time ***Gwill Morris - Forme (Leama & Moor Remix) (tre stjerner fordi dette må være verdens mest behagelige sang, hvertfall min #1 ) *Hammer & Bennett - Language (Santiago Nino Dub Tech Mix) Hydroid - Blue Tubes Hydroid - Burn Proof Icone - The Way Home Jam and Spoon - Stella James Holden - A Break In the Clouds (Ozgur Can Remix) *Jonas Steur - Silent Waves *Kosmas Epsilon - Innocent Thoughts Kyau vs. Albert - Made of Sun (Kyau vs. Albert Hard Dub) Kyau vs. Albert - Walk Down (Kyau vs. Albert Hard Dub) Lolo - Elemental *Lolo - Who Are You LSG - Netherworld 2005 (Oliver Prime Remix) Lucas & Beltram - Trust Me *Luke Chable & Danny Bonnici - Ride (James Holden Remix) Mark Otten - Tranquility (Markus Schulz Remix) Markus Schulz pres. Elevation - Somewhere Markus Schulz - Electro Hairspray *Markus Schulz feat. Anita Kelsey - First Time Markus Schulz pres. Elevation - Largo Max Graham feat. Jessica Riddle - I Know You're Gone *Mike Foyle pres. Statica - Space Guitar **Mike Foyle vs. Signalrunners - Love Theme Dusk (må væl komme som #2 av mine favoritter denne da ) *Mike Foyle pres. Statica - Space Theme Dusk (døds vet mashup av Space Guitar og Love Theme Dusk ) Mojado feat. Mr Sam - Naranja (Mr Sam Vision Remix) Motorcycle - Arand You (Gabriel & Dresden Remix) *Nalin & Kane - Open Your Eyes Nicol Sponberg - Ressurection (Gabriel & Dresden Dub) Niklas Harding pres Arcane - Blue Circles Nikola Gala - Swing to Harmony Nu Frequency - 808 (why oh why) Ozgur Can - Illusions Ozgur Can feat. Nick Beman - Now Even Winds P.O.S - Gravity Perasma - Swing to Harmony Perry O'Neill - Myst *Peter McCowan - Trailer Park Boy *Probspot - Foreplay Probspot - Blueberry Pulser - Cloudwalking 2005 Rachel Starr - Till There Was You (Gabriel & Dresden Remix) Rachel Starr vs. Perasma - Till There Was Harmony (Gabriel & Dresden Bootleg) *Ridgewalkers feat. El - Find *Rio Addicts - Crossroads Santiago Nino - Mirage Sayla - Majestic (Arizona vs. Passiva Remix) Signum - The Timelord *Solid Globe - Sahara Starsign - Tauricilus *Synergy - Hello Strings The Cranberries - Shattered (Arctic Quest Bootleg) Tilt - The World Doesn't Know Usual Aspect - Mr Blue (Thrillseekers Remix) Way out West - Fear Yilmaz Altanhan - Eighties 5682834[/snapback] Det der kunne vært min egen liste Genialt. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 9. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2006 Zany - Science & Religion er en sikker vinner i bilen. 5722909[/snapback] Uten tvil. 5723907[/snapback] Satan for en sang!! Har hørt på den i hele kveld!! Ellers har Rakib kommet med noen nye fine sanger Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 9. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2006 Anbefales: Klubbdriver - Move Your Feet (Pulsedriver Radio Mix) og potatoheadz-living_on_video Lenke til kommentar
embark Skrevet 10. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 10. mars 2006 Nile - Orange Line Nile - Ra Lenke til kommentar
embark Skrevet 11. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 11. mars 2006 Siden det er ganske dødt her, kan jeg jo poste den nyeste mixen til finske Orkidea: A Place Called Happiness mixed by Orkidea 01. Orkidea vs. Marc Mitchell - Eternal Love 02. Jose Zamora & Damian DP - Transatlantic (Andy Moor Remix) 03. Orkidea - Beautiful (Marc Mitchell Remix) 04. Super8 vs. DJ Tab - Helsinki Scorchin' 05. DJ Tiësto - UR (Junkie XL Remix) 06. Way Out West - Killa (DJ Orkidea Remix) 07. Slusnik Luna vs. Lowland - Last Train To Trancentral 08. Dallas Superstars vs. Orkidea - Revolution 09. Beatpushers - RHT (Dallas Superstars Remix) 10. Orkidea - Embrace (Orkidea vs. Super8 Remix) Lenke til kommentar
DilliMusic Skrevet 12. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 12. mars 2006 Bra musikk: Dj Taucher Dj Tiesto Ferry Corsten Dj Quicksilver Yim-yu - Tru love obsession, er bra;) Dj Letic( hehe nei da, bare kødder, er med det hehe lol) Kai Tracid Ayla Cosmic Man syns de har bra musikk jeg da;) Lenke til kommentar
WonderBjarne Skrevet 12. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 12. mars 2006 Fet låt: Ernesto & Bastian - Stop 9.5 (Phynn Remix). Var på Pi i går og hørte Phynn spille (In Trance We Trust 11 release-party). Tok av helt! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå