P4niX Skrevet 27. februar 2006 Del Skrevet 27. februar 2006 East Rockerz - Sound of my Dreams (gjerne extended version) Tror aldri jeg har vært mer hekta på en sang noen gang Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 27. februar 2006 Del Skrevet 27. februar 2006 East Rockerz - Sound of my Dreams (gjerne extended version) Tror aldri jeg har vært mer hekta på en sang noen gang 5674886[/snapback] Den er kongerå, men ble nok lei av den for et par måneder siden. DJ splash remix er god Lenke til kommentar
embark Skrevet 27. februar 2006 Del Skrevet 27. februar 2006 Balearic Bill - Destination Sunshine (DJ Tiësto Powermix) Cascade - Transcend (Moonman's Transcendental Flight) Ceres - Ease Your Mind Dutch Force - Deadline Green Court - Follow Me (Cosmic Gate Remix) Headstrong - Escalator Kamaya Painters - Soft Light L'Age Synthetique - Terminate Mistral - Rhythm Of Summer (Summer Mix) Out Of Grace - Anglia (Remix) Parker & Clind - Generator Ron Hagen & Pascal M. - Forever Stray Dog - Mirror (Signum Remix) The Quest - Shaken Not Stirred Alt er fra 1999-2000. Lenke til kommentar
fredriri Skrevet 28. februar 2006 Del Skrevet 28. februar 2006 Yes! Jeg lever fremdeles på slutten av 90tallet. Du bør få tak i Trance 99 midsummer (4 cds). Her er alle godbitene fra 98/99! Lenke til kommentar
embark Skrevet 28. februar 2006 Del Skrevet 28. februar 2006 Yes! Jeg lever fremdeles på slutten av 90tallet. Du bør få tak i Trance 99 midsummer (4 cds). Her er alle godbitene fra 98/99! 5676952[/snapback] Mener du The Year Of Trance 99 - The Midsummer Power Mix? I så fall, den er fantastisk. Anbefalt liveset: Chicane @ Palladium 22-01-2000 Lenke til kommentar
Feh Skrevet 28. februar 2006 Del Skrevet 28. februar 2006 Første sangen på siste ASOT: Radiohead - Everything In Its Right Place (Mike Foyle's Bootleg Remix) Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 28. februar 2006 Del Skrevet 28. februar 2006 dj snowman - Magnetized Project Medusa vs Exor - Moonshine Inner Motion - Seven Seals (The Scarab Remix) Shane - Too Late to Turn Rosendahl - To You(Sun Port Rmx Edit) Luminary - Amsterdam (Smith & Pledger Remix) Frankie Goes To Hollywood - The Power Of Love (Rob Searle Club Mix) Morph - Consequence (Benicio Remix) Benicio - Don't Explain [Original Mix] Jacob & Mendez - Deception (Benicio Remix) Benicio - For The Love Of You hmm ja. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 28. februar 2006 Del Skrevet 28. februar 2006 Fire & Ice - Para Siempre Edit: Faktisk en av de få "triste" trance/progressive(?) som jeg vet om... 5672549[/snapback] Det kunne jeg ikke vært mer enig om! Lenke til kommentar
Allighiero Skrevet 1. mars 2006 Del Skrevet 1. mars 2006 Balearic Bill - Destination Sunshine (DJ Tiësto Powermix)Cascade - Transcend (Moonman's Transcendental Flight) Ceres - Ease Your Mind Dutch Force - Deadline Green Court - Follow Me (Cosmic Gate Remix) Headstrong - Escalator Kamaya Painters - Soft Light L'Age Synthetique - Terminate Mistral - Rhythm Of Summer (Summer Mix) Out Of Grace - Anglia (Remix) Parker & Clind - Generator Ron Hagen & Pascal M. - Forever Stray Dog - Mirror (Signum Remix) The Quest - Shaken Not Stirred Alt er fra 1999-2000. 5676465[/snapback] Vedder en tier på at du har ITWT cd'en til Lars Holte.. :!: Lenke til kommentar
Feh Skrevet 1. mars 2006 Del Skrevet 1. mars 2006 Nevner en haug med skikkelig god progressive fra 2003-2006 ca. (Husker ikke når alt er fra jeg ) (setter en * foran de som er noen av mine all time favoritter innen progressive trance) Above & Beyond pres. Tranqility Base - Surrender (Filterheadz Remix) Active Sight - Out of Our Lives Alex Monakhov - Sunset Breeze Andy Moor - Halcyon (Alex M.O.R.P.H Remix) *Audioholics - External Key Bakke & Ljungqvist - Fanatic Bakke & Ljungqvist - Bali Benz & MD - Spiagia *David West feat. Andreas Herman - Larry Mountains 54 Departure - She Turns (Markus Schulz remix) Dino Sofos feat. Delenta - Breathe Sunshine (Paul van Dyk Remix) *DJ Vesigna vs. Jomar - Nightoperator (Club Mix) Dogzilla - Your Eyes Dominic Plaza - Sounds Rushing (David West remix) Elevation - Ocean Rain *Endre - I Kill For You (Probspot Remix) *Endre - Kallocain (Robert Nickson Remix) *Factoria - Legends Legacy (Octagen Remix) *Filterheadz - Yimanya Firewall - Sincere (Smith & Pledger Remix) Firewall - Kilimanjaro *Fire & Ice - Para Siempre Flash Brothers - Amen *Floyd - Any Given Day (Floyd Mix) Fred Baker vs. Keyboard Kids - All of Us (Fred Baker remix) Gabriel & Dresden - Arcadia Gabriel & Dresden - Serendipity George Hales - Autumn Falls (Markus Schulz vs Alucard remix) *Guy Gerber - Stoppage Time ***Gwill Morris - Forme (Leama & Moor Remix) (tre stjerner fordi dette må være verdens mest behagelige sang, hvertfall min #1 ) *Hammer & Bennett - Language (Santiago Nino Dub Tech Mix) Hydroid - Blue Tubes Hydroid - Burn Proof Icone - The Way Home Jam and Spoon - Stella James Holden - A Break In the Clouds (Ozgur Can Remix) *Jonas Steur - Silent Waves *Kosmas Epsilon - Innocent Thoughts Kyau vs. Albert - Made of Sun (Kyau vs. Albert Hard Dub) Kyau vs. Albert - Walk Down (Kyau vs. Albert Hard Dub) Lolo - Elemental *Lolo - Who Are You LSG - Netherworld 2005 (Oliver Prime Remix) Lucas & Beltram - Trust Me *Luke Chable & Danny Bonnici - Ride (James Holden Remix) Mark Otten - Tranquility (Markus Schulz Remix) Markus Schulz pres. Elevation - Somewhere Markus Schulz - Electro Hairspray *Markus Schulz feat. Anita Kelsey - First Time Markus Schulz pres. Elevation - Largo Max Graham feat. Jessica Riddle - I Know You're Gone *Mike Foyle pres. Statica - Space Guitar **Mike Foyle vs. Signalrunners - Love Theme Dusk (må væl komme som #2 av mine favoritter denne da ) *Mike Foyle pres. Statica - Space Theme Dusk (døds vet mashup av Space Guitar og Love Theme Dusk ) Mojado feat. Mr Sam - Naranja (Mr Sam Vision Remix) Motorcycle - Arand You (Gabriel & Dresden Remix) *Nalin & Kane - Open Your Eyes Nicol Sponberg - Ressurection (Gabriel & Dresden Dub) Niklas Harding pres Arcane - Blue Circles Nikola Gala - Swing to Harmony Nu Frequency - 808 (why oh why) Ozgur Can - Illusions Ozgur Can feat. Nick Beman - Now Even Winds P.O.S - Gravity Perasma - Swing to Harmony Perry O'Neill - Myst *Peter McCowan - Trailer Park Boy *Probspot - Foreplay Probspot - Blueberry Pulser - Cloudwalking 2005 Rachel Starr - Till There Was You (Gabriel & Dresden Remix) Rachel Starr vs. Perasma - Till There Was Harmony (Gabriel & Dresden Bootleg) *Ridgewalkers feat. El - Find *Rio Addicts - Crossroads Santiago Nino - Mirage Sayla - Majestic (Arizona vs. Passiva Remix) Signum - The Timelord *Solid Globe - Sahara Starsign - Tauricilus *Synergy - Hello Strings The Cranberries - Shattered (Arctic Quest Bootleg) Tilt - The World Doesn't Know Usual Aspect - Mr Blue (Thrillseekers Remix) Way out West - Fear Yilmaz Altanhan - Eighties Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 1. mars 2006 Del Skrevet 1. mars 2006 Nevner en haug med skikkelig god progressive fra 2003-2006 ca. (Husker ikke når alt er fra jeg ) (setter en * foran de som er noen av mine all time favoritter innen progressive trance) *Ufattelig mange sanger* 5682834[/snapback] Det der var nesten litt for mange! Orker ikke lese gjennom ^^ Lenke til kommentar
embark Skrevet 1. mars 2006 Del Skrevet 1. mars 2006 Nish - Acidy Overdrive (Dave Joy Remix) Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 2. mars 2006 Del Skrevet 2. mars 2006 Nish - Acidy Overdrive (Dave Joy Remix) 5685486[/snapback] ooooh! Er den ny? Lenke til kommentar
Feh Skrevet 2. mars 2006 Del Skrevet 2. mars 2006 Nish - Acidy Overdrive (Dave Joy Remix) 5685486[/snapback] ooooh! Er den ny? 5686716[/snapback] Den er ny Ganske kul imo Lenke til kommentar
black_sheep Skrevet 2. mars 2006 Del Skrevet 2. mars 2006 (endret) Megara vs. Dj Lee at WTTC United Night 2005 Ibbenbüren i samma slengen så lurte jeg på en sang, husker bare starten: "i was walking down the street and listened techno beats" eller noe sånt. refreng: "my heart is beating boom boom bim bam bim boom boom boom, when i see you boom boom bim bam bim boom boom..." og kan noen liste opp alle megara vs.dj lee låter? Endret 2. mars 2006 av black_sheep Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 2. mars 2006 Del Skrevet 2. mars 2006 Megara vs. Dj Lee at WTTC United Night 2005 Ibbenbüren i samma slengen så lurte jeg på en sang, husker bare starten: "i was walking down the street and listened techno beats" eller noe sånt. refreng: "my heart is beating boom boom bim bam bim boom boom boom, when i see you boom boom bim bam bim boom boom..." og kan noen liste opp alle megara vs.dj lee låter? 5687430[/snapback] Du det blir litt mange veit jeg! Jeg elsker denne: Solar Stone - Eastern Sea + en god del remixer av den! Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 2. mars 2006 Del Skrevet 2. mars 2006 og kan noen liste opp alle megara vs.dj lee låter? 5687430[/snapback] sjekk her: http://www.vanderkarsten.de/ http://www.dj-lee.de/ Lenke til kommentar
Feh Skrevet 3. mars 2006 Del Skrevet 3. mars 2006 Jeg elsker denne: Solar Stone - Eastern Sea + en god del remixer av den! 5690586[/snapback] Liker Martin Roth remixen best jeg Den er kos. Lenke til kommentar
embark Skrevet 3. mars 2006 Del Skrevet 3. mars 2006 og kan noen liste opp alle megara vs.dj lee låter? 5687430[/snapback] The Megara Full Intention Hold Your Hands Up High Human Nature Musical Society Outside World The Megara 2005 There ye go, lad. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 3. mars 2006 Del Skrevet 3. mars 2006 Jeg elsker denne: Solar Stone - Eastern Sea + en god del remixer av den! 5690586[/snapback] Liker Martin Roth remixen best jeg Den er kos. 5691970[/snapback] Martin Roth remixen er jo den værste! Den ødelegger jo hele melodien som gjør hele sangen. Martin Roth greier å lage en melodi-lyd. Hør på Martin Roth - The Orange Theme, Martin Roth - Last Time og den remixen han har av Eastern Sea. Det blir bare feil! De som er bra av den: Original mix First State remix G & M Project remix M.O.R.P.H. vs Sirocco remix Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå