Gå til innhold

Trance-tråden - les reglene


Xanitra

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hørte det på Heat på Radio Oslo nå nettopp. Har sinnsykt lyst til å dra jeg også, men jeg er russ så vet ikke helt. Men det må jo være en sinnsyk fet avslutning på russetida å høre Ferry Corsten!

 

PS: På Heat-showet sa de at Ferry var en av flere som skulle spille......Mulige han er den største som kommer...

5612195[/snapback]

jeg spør på Ferry-forumet... Jeg er og russ... Det står ikke på tour dates der heller...

Lenke til kommentar
Tror det er rimelig spikra. Tviler på at de ville sagt det hvis det ikke var sant. Mulig det ikke er lagt ut noe info enda fordi det skulle være en overraskelse som skulle bli avslørt på Heat-showet nå i kveld.

5612316[/snapback]

 

Han har jo en vane å avlyse besøk til Norge da... Kunne han ikke bare venta 2 uker?? Så hadde jeg kunne fått signert L.E.F. albumet som kommer et en uke etter 17 mai..

Lenke til kommentar

liker du trance da vil du garantert like dette;)

 

Cosmic Man - I Love You (shane 54 remix)

Kai Tracid - Drift into your own thoug

Dj Tiesto feat. Ferry Corsten - We Came

Ingo & Colin Barratt - Frozen

Ingo & Colin Barrat - harder faster

Ingo & Carl Nicholson - Ur time is up( de sangene med ingo er hard house men jeg syns det er ganske bra. gi det en sjanse, trance er best da hehe)

Lenke til kommentar
liker du trance da vil du garantert like dette;)

 

Cosmic Man - I Love You (shane 54 remix)

Kai Tracid - Drift into your own thoug

Vimana - We Came

Ingo & Colin Barratt - Frozen

Ingo & Colin Barrat - harder faster

Ingo & Carl Nicholson - Ur time is up( de sangene med ingo er hard house men jeg syns det er ganske bra. gi det en sjanse, trance er best da hehe)

5616718[/snapback]

 

FIXED! ;)

 

Shane 54 remixen av I Love You er feit!!

 

 

 

Nå er det 100% fastsatt at Ferry kommer.. De har adda det på hjemmesiden!

Lenke til kommentar

Hva slags sted er Sentrum Scene egentlig? Pleier det å være aldersgrense på arrangementene der? Jeg tipper det blir 18 eller no siden det var Heat som fikk Tiesto til Oslo på samme dato ifjord og da var det servering av øl der. Har lyst til å ta med meg noen som ikke er 18 enda, men det spørs da :p

Lenke til kommentar
Loud Electronic Ferocious mixed by Ferry Corsten CD 2006

Tracklisting

-=-=-=-=-=-=-

o1. Street Angels - Another Day (Club Mix)

o2. Riva - Lunar

o3. Tilt - New Day (David West Remix)

o4. Gabriel & Dresden - Tracking Treasure Down

o5. Oliver Prime - I Was A Bee (Ambrosia Remix)

o6. Si Begg - Theme

o7. Koala - Optiflex

o8. Purple Haze - Eden

o9. DJ Fire - Summermorning

1o. Acues & Elitist - Zonderland (8 Wonders Remix)

11. Ronski Speed - Incognition

12. Frost & Maron - Mute Your Mind (Yield Remix)

13. Yanave pres. Evanya - Las Perillas

 

It's OUT! :D

5619615[/snapback]

 

 

Der dreit du deg ut. Det er release party for CD'en i mai! Og en ting til som viser at den der er fake: Den nye versjonen av Galaxia skal være på den. Og dessuten. Dette er en CD hvor Ferry bare har sine egne sanger på. Det er ikek en mix CD!

 

Så tre ord: FAKE, FAKE, FAKE!!

Lenke til kommentar

Ganske bra at faktisk folk som DJ QUicksilver klarer å komme seg med på den "ikke radio plastikk mongopop trance" listen din topicmaker... Samme går for Cosmic Gate som jevnt over lager dårlige låter. PLuss at de er elendige live :-)

 

Driftwood - freeloader har jeg da absolutt også hørt på radio.. :-S

Trenger vel kanskje ikke nevne brooklyn bounce? ...

Lenke til kommentar

Hehe, ja da så. Nei i infoen til der jeg lasta den ned etc. står det at det er LEF cden, men jeg ble skeptisk nå siden jeg ser på bildet som ligger med. Der er det bildet av en cd som skal komme med mixmags mars utgave :p Så det er nok fake ja. *redigere*

 

Egentlig glad den var fake, hørte på den nå og det var greit nok, men ikke dritbra liksom. Kjedelig låtvalg.

Endret av Feh
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...