DJ_Dark Skrevet 8. februar 2006 Del Skrevet 8. februar 2006 CygnusX - The Orange Theme 5573278[/snapback] + The Orange Theme (Man With No Name Remix) 5573855[/snapback] Føler det er en som mangler her............. Cygnus X - The Orange Theme (Moonman's Orange Juice mix) <-- Må få med Ferrys remix Lenke til kommentar
Feh Skrevet 9. februar 2006 Del Skrevet 9. februar 2006 (endret) Jeg leste i går til min store overraskelse at Cor Fijneman og Mark Norman kommer til Oslo den 18. mars 2006! De skal spille på betong fra kl. 21.30. 18 år. (20 år i house loungen med Luis Molinari) Billettsalget har ikke startet enda, men jeg skal garantert dit (De spiller også forresten i Stavanger den 17. mars, hvor vet jeg ikke) Lastet ned Armin Only DVDen som kom for litt siden den var kul. Så litt musikk: Benjamin R - Cold Passion Benjamin R - Hybrid DT8 Project feat. Andrea Britton - Winter (Gahlen Behr remix) Ferry Corsten - Whatever (Coburn + Marcel Woods + Bellatrax remixer) Lange vs. Mike Kogin - Bermuda (M.I.D.O.R remix) Midor and Six4eight vs. The Cranberries - No need to argue Oliver Prime - I was a Bee (Ambrosia remix) Noel Sanger - Falling through Aava - Replica Gabriel & Dresen feat. Molly Bancroft - Tracking Treasure Down (Alternative Remix) Deep Dish feat. Stevie Nicks - Dreams (Axwell remix) Endret 9. februar 2006 av Feh Lenke til kommentar
_crs_ Skrevet 10. februar 2006 Del Skrevet 10. februar 2006 Anbefaler albumet Resonate 5 - The Brutal Sound Of Hardtrance mixet av ingen ringere enn Alphazone, fylt med bare snadder hardtrance. Kan kjøpes/samples finnes her. CD1 01. Carl Nicholson - Blueprint (Tara's Theme) 02. Lee Haslam - The Future (Original Mix) 03. Steve Hill vs Nervous - We Are Alive (Alphazone Remix) 04. Carl Nicholson - Devil's Door (Original Mix) 05. Guyver - Persistence (Original Mix) 06. Steve Hill VS Technikal - Strong To Survive 07. Euphony - Euphonism (Original Mix) 08. Colin Barratt - Critical Mass (Original Mix) 09. Steve Hill - Along (Technikal's Tidydigital.com Remix) 10. Jon The Baptist - Earth (Earth Mix) 11. Elegance - Impact (Original Mix) 12. Cloudchaser - Aerodynamic (Alphazone Remix) 13. Bas & Ram - Speed Of Light (Original Mix) 14. Elegance - Intense (Strong Edit) CD2 01. Johnson & Corbett VS Alan M - Ibiza Sun 02. Simplex DSN - Skywalker (XLR Project Remix) 03. Zor & Key - Andromede (Original Mix) 04. Airborne - Broadcast (Original Mix) 05. Armanja - Memories (Original Mix) 06. Dave 202 - Global Trance (Jesselyn remix) 07. Krister T - Close To End (Original Mix) 08. Cybermasters - Renegade Scorpion (FJ Project Remix) 09. Nish - Sagittarius (Alphazone Remix) 10. Ralph Novell - Hurricane (Original Mix) 11. Synthesis - Better Off Alone (Original Mix) 12. Alphazone - Flashback (Cloudchaser Remix) 13. DJ U Hey & Minagawa - Survivor (Alphazone Remix) 14. JS Ten - Spiritualised (Bass Wizards Remix) Lenke til kommentar
Der Kommissar Skrevet 10. februar 2006 Del Skrevet 10. februar 2006 Beste som er laga er jo fra en bruker her fra forumet. "Nyt" :!: Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 10. februar 2006 Del Skrevet 10. februar 2006 Jeg leste i går til min store overraskelse at Cor Fijneman og Mark Norman kommer til Oslo den 18. mars 2006! De skal spille på betong fra kl. 21.30. 18 år. (20 år i house loungen med Luis Molinari) Billettsalget har ikke startet enda, men jeg skal garantert dit (De spiller også forresten i Stavanger den 17. mars, hvor vet jeg ikke) 5576331[/snapback] !! Dit må jeg!! Anbefaler albumet Resonate 5 - The Brutal Sound Of Hardtrance mixet av ingen ringere enn Alphazone, fylt med bare snadder hardtrance. Enda mer ! Lenke til kommentar
ThOms-N Skrevet 10. februar 2006 Del Skrevet 10. februar 2006 Anbefaler albumet Resonate 5 - The Brutal Sound Of Hardtrance mixet av ingen ringere enn Alphazone, fylt med bare snadder hardtrance. Kan kjøpes/samples finnes her. 5582284[/snapback] Var det sånn at denne kunne kjøpes og lastes ned? Har ikke lyst til å vente på pakken ser du. Lenke til kommentar
_crs_ Skrevet 10. februar 2006 Del Skrevet 10. februar 2006 Var det sånn at denne kunne kjøpes og lastes ned? Har ikke lyst til å vente på pakken ser du. Det vet jeg faktisk ikke, men du kan ihvertfall ikke det fra butikken jeg linket til. Lenke til kommentar
magio Skrevet 10. februar 2006 Del Skrevet 10. februar 2006 Takk for tipset _crs_, rått album Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 10. februar 2006 Del Skrevet 10. februar 2006 (endret) Se her folkens! Endelig!! Mer info kommer senere!!LINK! Endret 10. februar 2006 av DJ_Dark Lenke til kommentar
embark Skrevet 13. februar 2006 Del Skrevet 13. februar 2006 Ben Johnson - Come 1 (Nick Sentience Remix) BK & Nick Sentience - Flash DJ Spoke - Ignition (Nick Sentience Remix) Nick Sentience & Mark Tyler - Amplify Safri Duo - Played-A-Live (Nick Sentience Remix) Storm - Time To Burn (Nick Sentience Remix) Tech-ish! Lenke til kommentar
Sensurert Skrevet 13. februar 2006 Del Skrevet 13. februar 2006 Blank and jones feat. Ella - Mind of the wonderful Lenke til kommentar
Feh Skrevet 13. februar 2006 Del Skrevet 13. februar 2006 Hørte på resonate 5 hos en kompis istad. Alphazone har virkelig gjort en bra jobb nå Gjennomført bra! Var ikke en eneste sang jeg ikke likte... Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 15. februar 2006 Del Skrevet 15. februar 2006 Talla 2XLC - World In My Eyes (Cosmic Gate remix) Fy faen for en genial sang! samt: Talla 2XLC - Come With Me (DJ Scot Project remix) Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 15. februar 2006 Del Skrevet 15. februar 2006 Var det sånn at denne kunne kjøpes og lastes ned? Har ikke lyst til å vente på pakken ser du. Det vet jeg faktisk ikke, men du kan ihvertfall ikke det fra butikken jeg linket til. 5584282[/snapback] Genialt er ordet - SKITBRA! Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 15. februar 2006 Del Skrevet 15. februar 2006 div trance: Matt Hardwick vs. Smith & Pledger - Connected (Original Mix) Svenson & Gielen ft Jan Johnston - Beachbreeze (Original Vocal Mix) Axel Coon - Close To You Marino Stephano - Eternal Rhapsody Ray Burton feat. Titus - Barock me Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 15. februar 2006 Del Skrevet 15. februar 2006 Trance Energy 2006 Spilleliste: Ronald Van Gelderen L.A. Style - James Brown Is Dead (Remix) Armin van Buuren ft Nadia Ali - Who's Watching (Remy & Klinkenberg Remix) Departure Feat. Markus Schulz - Without You Near (Gabriel & Dresden Remix) Thrillseekers - By Your Side (Martin Roth Remix) Giuseppe Ottaviani - Linkin People Mode Hookers - Breathe (Sander van Doorn remix) Ferry Corsten - Fire (Flashover Remix) Dogzilla - Without You (Ronald van Gelderen Remix) Ronald van Gelderen - F!lth Cor Fijneman Vs. Mark Norman Around The World in 80 Days Theme Cor Fijneman - Monologue Mark Norman – Zanzibar Cor Fijneman - Banger Mark Norman – Touchdown Solid Haze & Milez - ID Mark Norman - Brasilia Above & Beyond Above & Beyond Vs. Andy Moor - Air For Life Above & Beyond - Alone Tonight Oceanlab Feat. Justine Suissa - Clear Blue Water (Dub Mix) Oceanlab Feat. Justine Suissa - Satellite Deepsky - Ghost Bob Marley - Sun Is Shining (Maor Levi Remix) Lange Vs. Gareth Emery - Back On Track Above & Beyond - Can't Sleep Ernesto & Bastian Live Ernesto & Bastian - A Few Seconds After Trancefer Ernesto & Bastian - Darkside Of The Moon (Live vocals by Susane) Ernesto & Bastian - Who's The Starter Armin Van Buuren 01. Arctic Quest - Renaissance [N/A] 02. Nico Parisi Vs. Erik Hubo - Metro [Atmoz] 03. Armin van Buuren - Control Freak (Sander van Doorn Remix) [Armind] 04. Armin van Buuren - Sail [Armind] 05. Airbase - Escape [intuition Recordings] 06. Deep Voices - Imagenetic (Mac Zimms Remix) [N/A] 07. Simon Patterson - F16 [Maelstrom Records] 08. Thomas Bronzwaer - Shadow World [Yakuza] 09. Racoon - Love You More (Armin van Buuren Remix) [N/A] 10. Marcel Woods - Advanced [High Contrast Recordings] 11. Richard Durand - Make Me Scream [Terminal 4 Holland] 12. Peetu S - Bigger Palace [spinnin' Records] 13. Jonas Steur Pres. Propylon - Above [intuition Records?] 14. Armin van Buuren - Communication Part 4 [Armind] 15. Veracocha - Carte Blanche [Positiva] 16. John O'Callaghan - Vendetta [Discover] Johan Gielen 01. Midway - Cobra (Outback Remix) [black Hole Recordings] 02. Sandra Flynn - Rockin [Alphabet City] 03. Marco V - False light (Ton T.B. Remix) [inCharge] 04. Substate - Horizon [spinnin Records] 05. Second Sun - Playground [Vandit] 06. Ronski Speed Feat. Stoneface & Terminal - Incognition [Euphonic Records] 07. Marcel Woods - Advanced (Woods Re-Visited Mix) [be Yourself Music] 08. Lost Tribe - Gamemaster (Mark Sherry 2006 Remix) [Darey Products] 09. Tiesto Pres. Allure - The Loves We Lost [black Hole Recordings] 10. Randy Katana - Play It Louder (Dave 202 Mix) [spinnin Records] 11. Johan Gielen - Magnitude [black Hole Recordings] Johan Gielen Live Johan Gielen - Show Me What You Got Johan Gielen Pres. Ijojs - Physical Overdrive Push Live Push - The Legacy Push - Strange World Push - Universal Nation Marcel Woods Marcel Woods - Cherry Blossom (Intro Mix) Marcel Woods - Advanced (Fabio Stein Remix) Ohm Boys - Down Under (Stoneface & Terminal Remix) Marco V - False Light U2 - Vertigo (Marcel Woods Bootleg) Marcel Woods - Monotone DJ Tiësto - Obsession (Frank Biazzi "Funky Trip" Remix) Scott Project Richard Durand - Make Me Scream DJ Tiesto - Lethal Industry (ZöR & Key Remix) Southside Spinners - Luvstruck Marcel Woods - Advanced (Remix) Scot Project – L (JK Walker Remix) Armada Stage Markus Schulz Dogzilla - Without You (Dub) Departure Feat. Markus Schulz - Without You Near Mojado - Naranja (Dimitri Andreas Vision) Hammer & Bennett - Language (Santiago Nino Dub Tech Mix) Marco V - False Light (Danny Olivera Ghost Ryder Mix) BT vs. Sasha feat. Jan Johnston - Remember Magnetic North Shawn Mitiska - My All Nalin & Kane - Open Your Eyes (Markus Schulz & Elevation Remix) Matthew Dekay vs. Proluctors - The Deep Show Yilmaz Altanhan - Eighties Matthew Dekay Matthew Dekay Vs. The Proluctors - Bad Underworld - Cowgirl (Remix) Paul Woolford - Erotic Discourse Sin Plomo - African Stomper Perry O Neill 01. Deepsky Feat. Jes Brieden - Ghost (V-Sag Remix) [cdr] 02. Chris Micali - Schiphol [Aurium] 03. Perry O’Neil - Fade Out [Electronic Elements] 04. Bedrock - Santiago (Group Therapy Remix) [bedrock] 05. Roland Klinkenberg - O-Matic [Electronic Elements] 06. Gabriel & Dresden Feat. Molly - Tracking Treasure Down (Group Therapy Remix) [cdr] 07. Prawler - Maracash [Audiotherapy] 08. Pryda - Aftermath [Pryda] 09. Derek Howell - Yah Yah (Remy Remix) [DK] 10. Armin Feat. Nadia Ali - Who Is Watching (Perry O’Neil Remix) [Electronic Elements] 11. Espen & Stian - Risifrutti [Electronic Elements] 12. Micah - Cry A River [baroque] 13. Micah - Mnemosyne [Aurium] 14. Perry O’Neil - Switched [Electronic Elements] Armin van Buuren Vs. Remy & Ronald Klinkenberg Armin Vs. M.I.K.E. - Intruder Remy & Roland Klinkenberg - Till Ya Drop Eye Wall - Bad Deal (Remy & Roland Klinkenberg Remix) Ronald Klinkenberg - Melting Point Vs P-Diddy - Let's Get Ill Armin Vs. M.I.K.E. Pres. Electric Movement - Intruder Armin van Buuren Feat. DJ Remy And Roland Klinkenberg - Bounce Back Derek Howell - Yah Yah (Dj Remy Remix) M.I.K.E Valentino kanzyani – Nueva York Fred Baker Vs. The Keyboard Kids – All Of Us (Keyboard Kids Remix) Cohen Vs. Deluxe – Just Kick (Carl Cox Remix) Mr. Sam Feat. Crash Course In Science – Flying Around Perry O' Neil - Numb Judge Jules Richard Durand - Make Me Scream Hemstock Feat. Jennings - Babylon Lume - Lume (Adam Sheridan Remix) Out Of Grace - Mindblast Johan Gielen Pres. Ijojs - Physical Overdrive (Remix) Madhouse Stage 4 Strings Miller & Fijneman - Mono Dura Mauro Picotto Vs. Camisera - Let Me Show You Lizard (Bootleg) The Police - S.O.S. (Sander van Doorn Remix) Spider Substate - Horizon (Mac Zimms Remix) Randy Katana Simon Petterson - F16 Katana - Fancy Fair Katana - Tribak Shock Plastikman - Spastik Tiesto - Flight 643 Katana - Play It Louder Katana - In-Silence (Txitxarro Remix?) Scot Mac - Damager 02 (Mac Zimms Remix) DJ Seb B - Mass Noise Abel Ramos - Aquarius (Randy Katana Remix Lenke til kommentar
Feh Skrevet 15. februar 2006 Del Skrevet 15. februar 2006 Kjipt at det kun er settet til Johan Gielen jeg har greidd å oppdrive på internett Armin, Markus og Perry O'Neill sine sett ser jo konge ut Lenke til kommentar
WonderBjarne Skrevet 15. februar 2006 Del Skrevet 15. februar 2006 Ferry Corsten skal spille på Sentrum Scene i Oslo, den 16. mai. Så vet dere det! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 15. februar 2006 Del Skrevet 15. februar 2006 Kjipt at det kun er settet til Johan Gielen jeg har greidd å oppdrive på internett Armin, Markus og Perry O'Neill sine sett ser jo konge ut 5611082[/snapback] Det er vel den eneste som har blitt lagt ut og... Ingen fler til nå dessverre! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 15. februar 2006 Del Skrevet 15. februar 2006 (endret) Ferry Corsten skal spille på Sentrum Scene i Oslo, den 16. mai. Så vet dere det! 5612142[/snapback] ÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆH! MEG MÅ DIT! EDIT: Hvorfor står det ikke noe om det på Tour Dates på hjemmesiden hans? En ting til! Det er dagen før 17. mai jo!! Jeg er russ ffs! :| Endret 15. februar 2006 av DJ_Dark Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå