DJ_Dark Skrevet 26. januar 2006 Del Skrevet 26. januar 2006 (endret) Carl Nicholson feat. Ben Kaye - Can't StopDave 202 - Moon Night 5499853[/snapback] :D -- Dumonde har kommet ut med ny. Snål sang for å være Dumonde. Husker ikke navnet da Nic Chagall - Monday Bar <-- Skjer med gode gamle cosmic gate? Den der er ikke i nærheten av hva han/de har laget før! Airbase - Escape Kenny Hayes - Daybreaker (Airbase remix) x2 Endret 26. januar 2006 av DJ_Dark Lenke til kommentar
embark Skrevet 26. januar 2006 Del Skrevet 26. januar 2006 Gladnyhet for kidsa: Pulsedriver er ute med ny Hard Dance Mania! Yay!! På CD 1 fant jeg det mest horrible jeg har hørt på lenge: Real Booty Babes - Since U Been Gone Hahahahaha!! :!: Og nå over til noe skikkelig musikk: Airbase - Escape Basic Perspective - Under The Influence Carl Nicholson - AK47 JK Walker - Industrialise JK Walker - Line Of Sight North Dakota - Reflection North Dakota - Superstring (Festival Mix) Purple Haze - Eden Purple Haze - Rush Lenke til kommentar
Feh Skrevet 26. januar 2006 Del Skrevet 26. januar 2006 Har du fått med deg JK Walker - Anti Christ JK Walker - Inertia også? konge! JK Walker lagde jo noe greier med Marcos før, men det er ganske lenge siden. Må si han har greid å lage noe bra nå. Det nye MOS Hard Dance Mania er bare tragisk. Søppel fra ende til annen Noen bra house låter der, men mest trash. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 26. januar 2006 Del Skrevet 26. januar 2006 Gladnyhet for kidsa:Pulsedriver er ute med ny Hard Dance Mania! Yay!! På CD 1 fant jeg det mest horrible jeg har hørt på lenge: Real Booty Babes - Since U Been Gone Hahahahaha!! :!: Og nå over til noe skikkelig musikk: Airbase - Escape 5500786[/snapback] 1. HAHAHAHA!! Lo godt av den Dance Mania greia 2. Jeg vet ikke helt om du kan det å se, men så vidt jeg vet skrev jeg Airbase - Escape rett over 3. Se til **** å send den dvd'en du skulle! grrrr Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 26. januar 2006 Del Skrevet 26. januar 2006 Den airbaselåta dere nevner er helt genial. nevner denne siden det er snakk om airbase nå: First & Andre - Widescreen andre: Carrie Skipper - Time Goes By (Super8 Deep Mix) Goldenscan - Only With You (Original Mix) Ronski Speed & Sebastian Sand - Sole Survivor (Ronski Speed Remix) Sinead O Connor - Troy The Phoenix From The Flame (Push Remix), ikke så bra som han har levert tidligere dog Sensorica & Jin Key - Only One [Rave Mix] Lenke til kommentar
embark Skrevet 26. januar 2006 Del Skrevet 26. januar 2006 Er det noen som har G-Spott - G-Llenium? Har en sterk mistanke om at det er sangen jeg har leite etter siden 2000. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 26. januar 2006 Del Skrevet 26. januar 2006 Har noen av dere hørt Kenny Hayes - Daybreaker (Airbase remix) som jeg nevnte litt over? Den er så utrolig bra laget Hører så og si bare på den nå.. Lenke til kommentar
Feh Skrevet 26. januar 2006 Del Skrevet 26. januar 2006 Har hørt den ja DJ_Dark, synes den var kul en periode, men nå er jeg lei den Art of Trance feat. Natacha Atlas - Persia Marcel Woods - Advanced (Ton TB Mix) Marcel Woods - Advanced (Filterheadz Love Distortion mix) Mark Sherry vs. James Allan - Red Alert (Marzz mix) Massimo Magri - Bambolite Lenke til kommentar
fredriri Skrevet 27. januar 2006 Del Skrevet 27. januar 2006 Gladnyhet for kidsa:Pulsedriver er ute med ny Hard Dance Mania! Yay!! På CD 1 fant jeg det mest horrible jeg har hørt på lenge: Real Booty Babes - Since U Been Gone Hahahahaha!! :!: Er ikke alle i den sjangeren? Lenke til kommentar
ThOms-N Skrevet 27. januar 2006 Del Skrevet 27. januar 2006 Har hørt den ja DJ_Dark, synes den var kul en periode, men nå er jeg lei den Art of Trance feat. Natacha Atlas - Persia Marcel Woods - Advanced (Ton TB Mix) Marcel Woods - Advanced (Filterheadz Love Distortion mix) Mark Sherry vs. James Allan - Red Alert (Marzz mix) Massimo Magri - Bambolite 5503944[/snapback] Må berre få takke deg Får ta meg en tur på fest nå. Lenke til kommentar
embark Skrevet 28. januar 2006 Del Skrevet 28. januar 2006 Scooter - Unity Without Words (Part II) Fan, den er morsom i fylla. Lenke til kommentar
embark Skrevet 28. januar 2006 Del Skrevet 28. januar 2006 Trancemaster 5000 CD 1 1-01. Second Sun - Playground (Original Mix) 1-02. M.I.K.E. - Strange World (M.I.K.E.'s 2006 Rework) 1-03. Pervading Call Two - On My Mind (Ace Da Brain Remix) 1-04. Dogzilla - Without You 1-05. Ferry Corsten - Star Traveller (Hydroid vs. Zehavi & Rand Remix) 1-06. Brian Cross - 4 U (O.R.G.A.N. Remix) 1-07. Szeifert vs. Krash - Emotion 1-08. Housetrap - Easy Trigger (M.I.K.E. Remix) 1-09. Frame - Democrazy (Original Mix) 1-10. Marcel Woods - Advanced (Original Mix) 1-11. Drax & Scott Mac - Must Have Been A Dream (Mac Zimms Trance Mix) CD 2 2-01. Jose Amnesia feat. Linn - Closer (Vocal Club Mix) 2-02. Absolute - X-Factor 2-03. Duende - Ilimitado (Stoneface & Terminal Mix) 2-04. Inbox - Sound Of Silence 2-05. Stefan Cambridge - Blue Moon (Brisky Remix) 2-06. Drax & Scott Mac - Must Have Been A Dream (Original Mix) 2-07. 7 Air - Outland 2-08. Phalanx - Symphony In G-Minor (Dejavu Remix) 2-09. Odyssee - 2Morrow 2-10. Van Roezel - I Miss You (Para X Club Mix) CD 3 3-01. First State - Sacred 3-02. Purple Haze - Eden 3-03. Sunny Lax - P.U.M.A. 3-04. DJ Spoke presents Solar Corp - An Afternoon In Heaven (Original Mix) 3-05. Versluis & Sande - Basic Movement 3-06. Minddrive - Around You 3-07. Deep Voices - Alone Again (Original Mix) 3-08. Lost Witness vs. Sassot - The Waiting Game (Original Dub [Trance Is Love]) 3-09. Corydalics - After Sun (Moonforce Remix) 3-10. Yves DeRuyter - Infinity Lenke til kommentar
Feh Skrevet 28. januar 2006 Del Skrevet 28. januar 2006 Lastet ned trancemaster 2005 i går Ganske bra. Noen som har hørt det nye Benni Benassi albumet? (Resfaction 2) Kom nettop ut et nytt Resonate album (#5 i serien) mixet av tyske Alphazone, men har ikke klart å oppdrive det enda. Mulig jeg kjøper det fra tidystore. Resonate albumene pleier å eie! (hardtrance/hardhouse) Lenke til kommentar
embark Skrevet 28. januar 2006 Del Skrevet 28. januar 2006 Art Of Trance feat. Natacha Atlas - Persia Art Of Trance feat. Natacha Atlas - Persia (Vorontsov & Dorohov Remix) BT feat. Fatkid - Loving You Even More Frost & Maron - Mute Your Mind Frost & Maron - Mute Your Mind (Yield Mix) JS10 - Divinity JS10 - Divinity (Alternative Mix) K90 - Bring On The Noise K90 - Bring On The Noise (Vince Nysse Remix) Marcel Woods - Advanced (Ton T.B. Remix) Mark Sherry vs. James Allan - Red Alert (Marzz Remix) Mark Sherry vs. James Allan - Red Alert (PDS Dirty Tech Trance Remix) Mark Sherry vs. James Allan - Red Alert (PDS Intro Mix) Massimo Magri - Bambolite (Radium's Subliminal Mix) Ole Van Bohm - Journey To Endor (Lost Witness Remix) Ole Van Bohm - Journey To Endor (Original Mix) Lenke til kommentar
Feh Skrevet 28. januar 2006 Del Skrevet 28. januar 2006 (endret) K90 - Bring On The NoiseK90 - Bring On The Noise (Vince Nysse Remix) 5511912[/snapback] Hva syntes du om denne? Jeg lastet den ikke ned ifrykt om at det var noe cheesy dritt edit: haha, jeg lasta dem ned Feit! Hører Vince Nysse har hentet inspirasjon fra gamle konsoll spill og slike "melodier" som følger med warez programmer Endret 28. januar 2006 av Feh Lenke til kommentar
embark Skrevet 28. januar 2006 Del Skrevet 28. januar 2006 K90 - Bring On The NoiseK90 - Bring On The Noise (Vince Nysse Remix) 5511912[/snapback] Hva syntes du om denne? Jeg lastet den ikke ned ifrykt om at det var noe cheesy dritt edit: haha, jeg lasta dem ned Feit! Hører Vince Nysse har hentet inspirasjon fra gamle konsoll spill og slike "melodier" som følger med warez programmer 5512107[/snapback] Synes Mark Sherry vs. James Allan - Red Alert (PDS Dirty Tech Trance Remix) sparka rompe jeg. Lenke til kommentar
Feh Skrevet 28. januar 2006 Del Skrevet 28. januar 2006 Var en artig sang det ja. Eller artig og artig, heller litt dyster A.M - Arise (Hammer & Funabashi remix) Benz and MD - Turning the Curve Neoleus - Solar Control Neoleus - Octavia Carl Nicholson & Ben Kaye - Can't Stop The Police - SOS HTUK12 - Eternal (remake av Jose Amnesia - Eternal) Lenke til kommentar
embark Skrevet 28. januar 2006 Del Skrevet 28. januar 2006 Airbase - Ocean Realm Jose Amnesia vs. Serp - Second Day Kaste - Desert Eagle (Smith & Pledger Remix) Kenny Hayes - Ibiza Sky (Alex M.O.R.P.H. Remix) Mauro Picotto - Iguana 2004 (Yoji Biomehanika's Hellhouse Remix) Nuphaze - Signs Of Life Spoiled & Zigo - More & More U2 - New Year's Day (Ferry Corsten Vocal Extended Dub) Lenke til kommentar
Arsenal_RULES Skrevet 28. januar 2006 Del Skrevet 28. januar 2006 Hva skulle sånne som meg gjort uten sånne som dere Lenke til kommentar
embark Skrevet 28. januar 2006 Del Skrevet 28. januar 2006 Hva skulle sånne som meg gjort uten sånne som dere 5513686[/snapback] Det er deg vi er her for. Filo & Peri meets Mike Foyle - Luana Mike Koglin - The Silence (2005 Remake) Plastic Angel - Distorted Reality Signalrunners - Backfire Sunblind - Believe (Arc In The Sky Dub) Tilt - Twelve (Orkidea Remix) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå