Sealine Skrevet 21. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 21. juni 2004 - DJ Dean - Play It Hard (!!! !!! !!!)- DJ Dean - Protech Your Ears (!!! !!! !!!) - Giggi D'Agostino - I'll fly with you (remix) [KUN den riktige remixen som duger] - Groove Coverage - Poison - Love Inc - Your a Superstar - DJ Adolf - SS SA Mix (Driiiiiiiiiit i teksten, så er den bra) Where is teh Trance? Mesa cant see none!?11 Btw, Dj Adolf er laget med Ejay. Kjenner faktisk igjen en del av samplesene! OG han suger virkelig... En annen ting Sealine. Du sier du liker HardHouse best, hvorfor nevner du ikke noen av artistene innenfor den sjangren? De ovenfor er jo ikke akkurat det. rart at Barthezz ikke var i quoten fra meg? Barthezz - On The Move vil jeg kalle Hard House, jo... Lenke til kommentar
Fragletrollet Skrevet 21. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 21. juni 2004 Vel, den grenser vel kanskje fra hard-house til hard-trance. Den går vel egentlig for sakte for at den kan kalles ren hard-house... Lenke til kommentar
Fragletrollet Skrevet 21. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 21. juni 2004 Btw, har oppdatert 'guiden' min, gjerne litt ros & ris! Lenke til kommentar
Sealine Skrevet 21. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 21. juni 2004 Btw, har oppdatert 'guiden' min, gjerne litt ros & ris! har lest den før, ikke verst oversiktlig og god guide, keep up the good work. Lenke til kommentar
Xanitra Skrevet 21. juni 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 21. juni 2004 har lest den før, ikke verst oversiktlig og god guide, keep up the good work. yup.. Keep it up fraggle;D Lenke til kommentar
Xanitra Skrevet 21. juni 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 21. juni 2004 Sealine>>> Likte ditt forslag Barthezzz.. den legges med i lista. men du likte hard trance sa du? denne er til deg: ASYS - Acid Nightmare kos deg, og party on Lenke til kommentar
Fragletrollet Skrevet 21. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 21. juni 2004 Den er faktisk J*VLA rå Xanitra. Prøv også Acid Train og Acid HeadCracker. Lenke til kommentar
akira7 Skrevet 21. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 21. juni 2004 Kenny Takito - All Systems Go Lenke til kommentar
Fragletrollet Skrevet 21. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 21. juni 2004 Kenny Takito - Mosquito er iallefall ganske morsom. Lenke til kommentar
akira7 Skrevet 21. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 21. juni 2004 Skam - Close Your Eyes Aldri hørt på bedre take'off enn den her! Anbefales Lenke til kommentar
music-pilot Skrevet 22. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 22. juni 2004 (endret) Nå er House mere min greie, men hørte endel på Trance tidligere. Noen favoritter fra den gang da... Kyau vs Albert - Outside (Voodoo And Serano Remix).mp3 lost witness - happiness happening.mp3 mario lopez - Blind (C.J. Stone Meets Mr._phillips Remix).mp3 perpetuous dreamer - The Sound of Goodbye (Armin Van Buuren Remix).mp3 Planet Perfecto - Bullet In The Gun svenson & gielen - Twisted Toby Lee Connor - wicked games (pulsedriver remix).mp3 veracocha - Carte Blanche (Original Version).mp3 Yahel & Eyal Barkan - Voyage.mp3 Alle sangene er fra ca. 1998-2001. Ble vel litt for mange, umulig å bare foreslå 1, har kun tatt fra "k-z" mappa. EDIT: en som allerede var foreslått. (kay cee - escape (club mix)) Endret 22. juni 2004 av music-pilot Lenke til kommentar
Xanitra Skrevet 23. juni 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 23. juni 2004 Music Pilot> Du kom med mye bra og noe av det har blitt lagt til lista. Blir sikkert mer etterhvert som jeg hører det. noen andre=? Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 23. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 23. juni 2004 er ik du ferdig ennå? fått sikkert mange hundre låter nå... jaja men lykke til da, hva er fav. låta etter at du har gått gjennom alle låtene? Lenke til kommentar
Xanitra Skrevet 23. juni 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 23. juni 2004 er ik du ferdig ennå? fått sikkert mange hundre låter nå... jaja men lykke til da, hva er fav. låta etter at du har gått gjennom alle låtene? det kan aldri bli nok vet du. Lenke til kommentar
Jeremy Skrevet 16. august 2004 Rapporter Del Skrevet 16. august 2004 Yoji Biomehanika - Hardstyle Disco Marco V - Simulate Alex M.O.R.P.H. - Maximum Overdrive Stephen JK - Puritic Så at du hadde Benassi i listen din, og det er jo ikke akkurat trance (det er tech house). Lenke til kommentar
Purify Skrevet 16. august 2004 Rapporter Del Skrevet 16. august 2004 Dina - Bli hos meg. Støtter den. Lenke til kommentar
Ravenze Skrevet 16. august 2004 Rapporter Del Skrevet 16. august 2004 Må vel hive inn noen.. Disse ligger i listen min om dagen: Tiesto - In my memory Koscheen - Catch Koscheen - Face in a crowd Paul Oakenfold - Southern Sun Lasgo - Alone (Ian Van dahl Remix) Red light district - did you hear me Lenke til kommentar
Moonshine Skrevet 17. august 2004 Rapporter Del Skrevet 17. august 2004 Kuyss - Deamon Cleaner. Kuyss - Asteroid. Party ON! Lenke til kommentar
Jeremy Skrevet 17. august 2004 Rapporter Del Skrevet 17. august 2004 Spilles låta på radioen blir den diskvalifisert. Dette er nemlig ikke skikkelig trance, men fordervet plastisk pop trance, med elendige kvinnelige vokaler. Ikke for å rain on your parade, men det er flere sanger i den listen som har vært eller spilles på radio (ja, kommers radio, ikke digitallyimported). Blant annet: Chicane feat Moya Brennan - Saltwater Paul van Dyk - For an Angel J&R Project - Keep it up Cosmic Gate - Exploration of Space Robert Miles - Children Mario Piu - Communication Robert Miles ft. Maria Nayler - One & One DJ Balloon - Techno Rocker Phil Green - Goliath Anthem Benny Benassi - Satisfaction Blank and Jones - DJ's, Fans and Freaks Blank and Jones - DJ Culture 2PM - Tetris Bartezz - On the Move perpetuous dreamer - The Sound of Goodbye (Armin Van Buuren Remix) Spesielt "For an angel", "keep it up", "one & one", "satisfaction", "tetris", "on the move", og "the sound of goodbye" har vært i heavy rotation på radio. Så da er de vel diska? Lenke til kommentar
Kamerat Skrevet 18. august 2004 Rapporter Del Skrevet 18. august 2004 (endret) Kjeder meg litt så slenger på noen golåter DJ Mill & Manuel T. - Technorap Svenson - Clubbin' On Sunshine Tonca Boys - Meet Us At Tonca (choir boys remix) Tiësto Feat. Sidewinder - Gouryella Base - Ready (Dave 202 & Phil Green Remix) Dutch Force - Deadline Plastic Boy - Angel dust Infected Mushroom - Mush Mushi Three Drives - Sunset On Ibiza Stan Francisco - Dark horizon Sean Dexter - Synthetica Something About You (Dj Garry Remix) Cosmic Gate - The Drums Angy Dee - Something Wonderful Jens - Loops & Things 4 Strings - Day Time (Gizeh Remix) Blei visst litt mer enn en... Endret 18. august 2004 av Kamerat Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå