Mammuten Skrevet 13. januar 2006 Del Skrevet 13. januar 2006 Ferry Corsten - I Love You (Right Of Way) 5407506[/snapback] høh? Hva gjør den Right Of Way greia bak der? Ferr: Den og originalen sender du til meg over Yousendit! 5408842[/snapback] "Right of way rip" heter'n egentlig.. Er vel ifra ett live-show han har hatt, fikk den av ei venninne over MSN. Lenke til kommentar
embark Skrevet 13. januar 2006 Del Skrevet 13. januar 2006 Må få litt liv her. Alpha Breed - Beyond The Moon (Freejack's Energy Mix) Bismark - Just A Moment Blackstone - One Thing Darkstar - Feel Me Der Dritte Raum - Trommelmaschine DJ Tiësto - Lethal Industry (Mauro Picotto Remix) Ferry Corsten - Rock Your Body, Rock Kamaya Painter - Far From Over (Oliver Lieb Remix) Rising Star - Clear Blue Moon Riva - Stringer Shane - Too Late To Turn (Armin van Buuren Remix) The Coffee Boys - The Touch (James Holden Remix) Vimana - We Came Vincent De Moor - Green Heaven Yahel - Devotion Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 13. januar 2006 Del Skrevet 13. januar 2006 Ferry Corsten - I Love You (Right Of Way) 5407506[/snapback] høh? Hva gjør den Right Of Way greia bak der? Ferr: Den og originalen sender du til meg over Yousendit! 5408842[/snapback] "Right of way rip" heter'n egentlig.. Er vel ifra ett live-show han har hatt, fikk den av ei venninne over MSN. 5433788[/snapback] Åh! Det var første gang den sangen ble spilt. Det var under release partyet for han nyeste samlealbum Right Of Way Lenke til kommentar
fredriri Skrevet 13. januar 2006 Del Skrevet 13. januar 2006 Fett, det visste jeg ikke Darkstorm. Nå kjører han den heldigvis ut i nesten hvert sett. Den mest geniale singelen Ferry har laget alene so far! Håper den snart ser litt lys i platebutikkene. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 14. januar 2006 Del Skrevet 14. januar 2006 (endret) Fett, det visste jeg ikke Darkstorm. Nå kjører han den heldigvis ut i nesten hvert sett. Den mest geniale singelen Ferry har laget alene so far!Håper den snart ser litt lys i platebutikkene. 5434887[/snapback] Jeg er Ferry Corsten nerd! Men, du bruker jo Darkstorm navnet mitt jo! haha Det bruker jeg så og si alle andre steder enn her EDIT: Han har laget en "ny" versjon av den nå da som er i alle settene. Litt anderledes enn den han spilte det første året. Endret 14. januar 2006 av DJ_Dark Lenke til kommentar
_crs_ Skrevet 14. januar 2006 Del Skrevet 14. januar 2006 Bra trance som jeg har hørt på i det siste: PG2 - Forum Of Love (Danjo & Styles Remix) Skyform - Gaia Frequency (Original Mix) Sean Tyas - Here We Go (Original Mix) Sean Tyas - So Far So Near (Original Mix) Spiral Motion - Iron Butterfly (Orkan Remix) Orkidea - Beautiful (Alt+F4 Remix) Orkidea - Beautiful (DJ Tab Remix) Orkidea - Beautiful (Faraway Project Remix) Oceanlab Featuring Justine Suissa - Sirens Of The Sea (Kyau VS Albert Remix) Kyau VS Albert - Kiksu (Original Mix) Kyau VS Albert - Are You Fine (Original Mix) Schiller Mit Jette Von Roth - Der Tag Du Bist Erwacht (Kyau VS Albert Remix) George Acosta - Mellodrama (Gareth Emery Remix) George Acosta - Mellodrama (Bobina's Drumma Remix) 2Trance - In My Dreams (Alex M.O.R.P.H. VS Woody Van Eyden Remix) Hiver & Hammer - Fusion 2006 (Carl B Remix) Hiver & Hammer - Fusion 2006 (Super 8 Remix) Hiver & Hammer - Fusion 2006 (Sonicvibe Remix) Hiver & Hammer - Fusion 2006 (Funabashi Remix) Outbound - Halo (Aava Remix) Blank & Jones - Revealed (Classic Trance Mix) Lightboy - Livia (Original Mix) Lightboy - Sonar Secrets (Original Mix) Mystery Islands & Harmaala Present KDE - 4th Floor (Original Mix) 3rd Moon - Moonflow (Original Mix) 3rd Moon - Diving In The Sky (Original Mix) 3rd Moon - Call Of Summer (Original Mix) Gerry Cueto - Floating (Emphased Reality Mix) Elles De Graaf - Show You My World (Liquid Life Remix) Faraway Project Presents Lofi - Stare (Original Mix) Latigidi - It's Time (LNQ AKA Joni Ljungqvist Mix) Lume - Lume (Adam Sheridan Remix) Giuseppe Ottaviani - Linking People (Original Mix) The Thrillseekers Featuring Gina Dootson - By Your Side (Martin Roth Remix) Hydroid - Greek Trick (Original Mix) Hydriod - Greek Trick (Perry O'Neil Remix) Solarscape - Alive (Hydroid Presents Phnx Mix) Solarscape - Alive (Ronski Speed And Stoneface & Terminal Vocal Mix) Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 14. januar 2006 Del Skrevet 14. januar 2006 Synes nå at Rakibs demo remix av Gouryella - Walhalla er fet jeg Lenke til kommentar
embark Skrevet 14. januar 2006 Del Skrevet 14. januar 2006 Synes nå at Rakibs demo remix av Gouryella - Walhalla er fet jeg 5438862[/snapback] Enig der. Lenke til kommentar
Allighiero Skrevet 15. januar 2006 Del Skrevet 15. januar 2006 (endret) zomg, nordmenn som hører på trance? også så mange.. :/ Det var noe nytt, trodde jeg nesten var den eneste.. OT: Alt av Alex M.O.R.H.P... Genial kar... Endret 15. januar 2006 av Machius Lenke til kommentar
embark Skrevet 15. januar 2006 Del Skrevet 15. januar 2006 (endret) Pah, hele verden hører på trance. EDIT: Alex M.O.R.P.H. - Unification Endret 15. januar 2006 av Ferr Lenke til kommentar
Hydrolift Skrevet 15. januar 2006 Del Skrevet 15. januar 2006 kjøpte Faraway Project Presents Lofi - Stare (Original Mix) her om dagen... i coveret stod det hvordan man skulle lage ecstasy. kjempe bra plate, value for money! Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 15. januar 2006 Del Skrevet 15. januar 2006 Takker alle som liker musikken, setter pris på det Men jeg er nok oldsk00l og syns nok trancemusikk fra 99-00 og tiden rundt der er den beste så slenger opp noen klassikere for dere som vil lytte til noe kvalitetstrance Tillman Uhrmacher & Peter Ries - Bassfly Mario lopez - sound of the city<-- ikke den danceremaken som ble gjort noen år senere. Parker & Clind - Teleportation Luis Paris - Incantation, både originalen og Ferry Corsten & Robert Smit Remiksen) Frankie Goes To Hollywood - The Power Of Love (Rob Searle Club Mix) Absolom - Secret Quo Vadis - Sonic Boom (Life's Too Short) Cj Bolland - The Prophet Paul van Dyk - For An Angel DJ Tiesto & Armin Van Buren - Eternity Blank And Jones - Cream blank and jones - after love Benicio - Don't Explain <--genial Benicio - For The Love Of You Humate - Love Stimulation Mauro Picotto - Proximus Mange av de låtene har nok blitt nevnt tidligere men syns det passet så fint, er ihvertfall de låtene jeg har hørt på i det siste. Lenke til kommentar
daniel_984 Skrevet 16. januar 2006 Del Skrevet 16. januar 2006 Er virkelig "Kay Cee - Escape" en av de første uoffisielle trancesanger?? Fikk høre dette av noen, og ble litt stolt da jeg har hørt på denne klassikeren siden den kom ut.. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 16. januar 2006 Del Skrevet 16. januar 2006 Sorry mac, men trance har nok holdt på lenge før den låta kom ut Lenke til kommentar
embark Skrevet 17. januar 2006 Del Skrevet 17. januar 2006 1997: Sash! - Encore Une Fois (La Casa Di Tokapi Edit) Future Breeze - Keep The Fire Burnin' D.O.N.S. - Drop The Gun Disco Nation - Kick Da Disco Nation (Nation Single Mix) Brooklyn Bounce - The Theme (Of Progressive Attack) Energy 52 - Café Del Mar (Three N' One Mix) Dr. Motte & WestBam - Sunshine Sash! - Ecuador (Future Breeze Remix) DJ Quicksilver - Free (Club Mix) Space Frog - Follow Me K.K. Project - Get Funky (New Mix) Three N' One - Sin City Sash! - Stay Dolphin's Mind - The Flow (Deep) 666 - Alarma Kosmonova - Ayla (Club Sounds Mix) D.O.N.S. - Pump Up The Jam 1998: Gary D. - Take Control Dance 2 Trance - Power Of American Natives '98 Dyno - (There Is) Progress Koala - Australia Sash! - La Primavera (Original) U.S.U.R.A. - Trance Emotions (Noise Factory Mix) Astroline - Feel The Fire DJ Sammy - Alegria S. Antiloop - In My Mind DJ Sakin & Friends - Protect Your Mind (Braveheart) ATB - 9PM (Till I Come) Paul van Dyk - For An Angel (PvD Angel In Heaven Edit) 666 - Paradoxx (X-tended Remix) Hiver & Hammer - Are You Cool? Paffendorf - Ruf Mich An 1999: ATB - Don't Stop (Airplay Edit) DJ Jean - The Launch System F - Out Of The Blue Binary Finary - 1999 (Kaycee Remix) Cosmic Gate - The Drums Maruo Picotto - Pulsar Watergate - Maid Of Orleans DJ Tandu - Velvet Blank & Jones - Cream Southside Spinners - Luvstruck Veracocha - Carte Blanche Mellow Trax - Outa Space Green Court - Follow Me Scooter - Faster, Harder, Scooter (Signum Remix) Beam vs. Cyrus & The Joker - Launch In Progress Sash! - Adelante Paul van Dyk - Another Way Moby - Why Does My Heart Feel So Bad? (Ferry Corsten Remix) Zombie Nation - Kernkraft 400 (DJ Gius Edit) Rank 1 - Airwave Ayla - Angelfalls Pulp Victim - The World '99 2000: Mario Lopez vs. R.E.D. S.E.C.T.O.R. - Into My Brain U96 - Das Boot 2001 Des Mitchell - Welcome To The Dance Freefall - Skydive Aqualords - Witches Armin van Buuren - Communication Frank-E & Mars-L - Song Of The Holy Man Heliotropic - Alive Hiver & Hammer - Nachtflug Storm - Time To Burn Blank & Jones - The Nightfly Mauro Picotto - Komodo (Save A Soul) Hypetraxx - The Darkside Aquagen - Party Alarm (Und Ab Geht's) System F - Cry Arome - Here We Go (DJ Scot Project Mix) Darude - Sandstorm The Thrillseekers - Synaesthesia Arome - Scream Beam vs. Cyrus - Thunder In Paradise Ratty - Sunrise DJ Mellow-D - @ Night Frankie Goes To Hollywood - Two Tribes 2000 (Rob Searle Club Mix) Lady Tom - House Of House Spoiled & Zigo - More & More Warp Brothers vs. Aquagen - Phatt Bass Flutlicht - Ahmea Delerium feat. Sarah McLachlan - Silence (Airscape Remix) Barcode Brothers - Dooh Dooh (Darude vs. JS16 Remix) Darude - Feel The Beat La Rissa - I Do Both Jay & Jane Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 17. januar 2006 Del Skrevet 17. januar 2006 Storm - Time To Burn kom ut i 1999 Lenke til kommentar
Sensurert Skrevet 17. januar 2006 Del Skrevet 17. januar 2006 Paul Oakenfold - Southern Sun (Dj Tiësto remix) Lenke til kommentar
embark Skrevet 17. januar 2006 Del Skrevet 17. januar 2006 Storm - Time To Burn kom ut i 1999 5455502[/snapback] I'm not perfect. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 18. januar 2006 Del Skrevet 18. januar 2006 Storm - Time To Burn kom ut i 1999 5455502[/snapback] I'm not perfect. 5456178[/snapback] Hehe! Da er det noe som heter EDIT vettu S.H.O.K.K. - My Madness Says What I Must Do Relieve My Pain With Eating You (Marcel Woods remix) <-- hadde kommet et stykke i lengst navn konkurransen! Lenke til kommentar
embark Skrevet 18. januar 2006 Del Skrevet 18. januar 2006 Jeg hadde rett likevel. 'Time to Burn' kom ut 31. juli 2000. http://www.discogs.com/release/29535 PS: Storm - Time To Burn (Nick Sentience Remix) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå