Blåbær Skrevet 12. desember 2005 Del Skrevet 12. desember 2005 Konseptet var jo mer for å skape et nytt norsk trancemiljø, slik at trance igjen kan bli stort igjen her. Når de nå flesker med gratis inngang og billig drikke, så ser jeg egentlig ingen grunn til å droppe noe sånt. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 13. desember 2005 Del Skrevet 13. desember 2005 Konseptet var jo mer for å skape et nytt norsk trancemiljø, slik at trance igjen kan bli stort igjen her. Når de nå flesker med gratis inngang og billig drikke, så ser jeg egentlig ingen grunn til å droppe noe sånt. 5284756[/snapback] Jeg kunne vel uansett ikke komme dit da. Hvis det kommer store artister her så blir det enda flere som kommer på festene og det vil hjelpe godt. Vi hadde jo Nic Chagall & Gaz West her i høst. Jeg irriterer meg grønn at jeg ikke fikk kommet meg inn dit!! (Hadde Tiësto her og, men han liker jeg ikke ) Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 13. desember 2005 Del Skrevet 13. desember 2005 Dr. bronkz - forever dancing Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 13. desember 2005 Del Skrevet 13. desember 2005 photon_decay_-_aura_(orig._mix) dj_klubbingman_feat._trixi_delgado_-_revolution_(we_call_it)_(klubbstylerz_radio_cut) Lenke til kommentar
embark Skrevet 13. desember 2005 Del Skrevet 13. desember 2005 Coast 2 Coast feat. Le Sal & Pheonix - Cut Me DJ Underwater - Undiscovered Places Elles De Graaf - Circles Of Why (Without You) (Robert Getelman Remix) Filo & Peri presents Taxi - Distance Kristine W. - Save My Soul (Gabriel & Dresden Remix) Mark Norman - Fading Ground Pulser - Cloudwalking (Astral Remix) Serge Devant feat. Jan Johnston - Transparent (Outback Remix) Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 13. desember 2005 Del Skrevet 13. desember 2005 Pulser - Cloudwalking (Astral Remix) 5288929[/snapback] Den er fiiin! Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 14. desember 2005 Del Skrevet 14. desember 2005 Årets manifestasjon, les og bli rørt! http://www.geocities.com/Lord_Moridin22/raver.html Lenke til kommentar
Gjest member-63169 Skrevet 15. desember 2005 Del Skrevet 15. desember 2005 willow - magikal remake gouryella - walhalla Lenke til kommentar
fredriri Skrevet 19. desember 2005 Del Skrevet 19. desember 2005 Tenkte jeg skulle slenge på noen godbiter til Ruff Driverz - Dreaming 2004 [Altitude remix] Ferry Corsten - Fire [Flashover remix] Duderstadt - Mahananda Endre - Kallocain (Robert Nickson mix) Rank 1 - Top Gear Marcel Woods - Advanced (Original Mix) < Trance Energy 2006! Det blir bra! Nitromethane - Time To Die The Drill - The Drill Ferry Corsten - I Love You (unreleased btw) The Drill - The Drill (Original) Lenke til kommentar
W Skrevet 19. desember 2005 Del Skrevet 19. desember 2005 Armin Van Buuren - Shivers Lenke til kommentar
embark Skrevet 19. desember 2005 Del Skrevet 19. desember 2005 Noen andre enn meg som liker det nyeste albumet til Marco V? Lenke til kommentar
W Skrevet 19. desember 2005 Del Skrevet 19. desember 2005 Noen andre enn meg som liker det nyeste albumet til Marco V? 5311921[/snapback] Ikke hørt det enda. Armin Van Buuran feat Jan Vayne - Serenity (Anthem Sensation White 2005) ahhh, herlig sang! Lenke til kommentar
MiteS Skrevet 19. desember 2005 Del Skrevet 19. desember 2005 (endret) Arome - Hands Up (DJ Scot Project Mix) Ligger på DJ Networx Vol 14 Utrolig bra! Ble blant annet spilt av DJ Pila på Defoon 2004 (tror jeg) Edit: Beklager det der, jeg kopierte bare navnet på sangen fra winamp og der sto det 'Scott', men når jeg kikka på coveret så sto det 'Scot' som selvfølgelig er det rett Endret 21. desember 2005 av MiteS Lenke til kommentar
daniel_984 Skrevet 20. desember 2005 Del Skrevet 20. desember 2005 William Orbit - Barbers Adagio For Strings (Ferry Corsten Remix) Jurgen vries - The Theme (original) Minimalistix - Close Cover Dj Tiesto - Theme From a Clockwork Orange Kay Cee - Escape (Rave Mix) Probspot - Blueberry Oceanlab - Satellite (Markus Schulz Coldharbour Remix) Kalafut & Fygle - Novocaine (Mark Otten Remix) Deepvoices - A New Beginning (Astuni & Le Saux Remix) Bare bra sanger! To sanger fra a state of trance, en fra markus schulz' album. Barbers Adagio er den "originale" med hele refrenget . Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 20. desember 2005 Del Skrevet 20. desember 2005 Rettelse 1: Arome - Hands Up! (DJ Scot Project remix) Ferry Corsten - I Love You har blitt nevnt et titalls ganger. Det finnes to versjoner av den og den ble for første gang spilt høsten 2003. Jeg vil tro den kommer på L.E.F. albumet som kommer ut i februar Det er også mulig at sangen aldri blir released! Jurgen Vries - The Theme (Dumonde remix) er litt bedre enn originalen M.U.T.E. - Missed Beat (Dumonde remix) Lenke til kommentar
Feh Skrevet 20. desember 2005 Del Skrevet 20. desember 2005 Har hørt det nye til Marco V, men den eneste sangen jeg digger skikkelig fra det albumet er False Light... Absolute - Seven Sins (Absolute=M.I.K.E.) Absolute - X Factor Adam Selim - Stigmata Bart Claessen - Playmo (1st play mix) (Bart Claessen er Bartezz i ny tone og drakt virkelig bra) Estuera - Flow Estuera - Moon Sugar Fischerspooner - Never Win (Benny Bennassi Remix) Kosmonova - Forgotten Late Night Alumni - Empty Streets (Haji & Emamnuel remix) Markus Schulz feat. Anita Kelsey - First Time Peres & Petersky - Hello Ladies Phynn - Close Encounter Phynn - Tempest Pryda - The Gift (Pryda=Eric Prydz, denne låta er drit SMOOTH!) Wippenberg - Air Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 21. desember 2005 Del Skrevet 21. desember 2005 Matt Darey (ft. Izzy) - Eternity Dark By Design & Mcbunn - Chasing Angels Adam White - Ballerina Herd & Fitz Feat. Abigail Bailey - I Just Can't Get Enough (Freemasons Mix)<-- deilig house Lenke til kommentar
Godfather Skrevet 21. desember 2005 Del Skrevet 21. desember 2005 (endret) ==== Slettet ==== Endret 24. mai 2006 av Godfather Lenke til kommentar
W Skrevet 21. desember 2005 Del Skrevet 21. desember 2005 Noen andre enn meg som liker det nyeste albumet til Marco V? 5311921[/snapback] Hva heter cden? Lenke til kommentar
Feh Skrevet 21. desember 2005 Del Skrevet 21. desember 2005 Marco V - 200V heter albumet hvis jeg ikke husker feil Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå