Gå til innhold

Trance-tråden - les reglene


Xanitra

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tiësto er vel super-kommers, fordi han har vært heldig med salget sitt, ikke fordi han har produsert musikk bare basert på hva markedet vil ha. Uansett, det jeg savnet i progammet var en forklaring av forskjellen på trance, dance, techno og house, siden de likevel nevnte disse sjangrene. Han transe-forsker-mannen var interessant å høre på.

Lenke til kommentar
Tiësto er vel super-kommers, fordi han har vært heldig med salget sitt, ikke fordi han har produsert musikk bare basert på hva markedet vil ha. Uansett, det jeg savnet i progammet var en forklaring av forskjellen på trance, dance, techno og house, siden de likevel nevnte disse sjangrene. Han transe-forsker-mannen var interessant å høre på.

5237444[/snapback]

 

Han bak Dance 2 Trance?

Lenke til kommentar

Nei han mannen som forsket på hva det å være i trance går ut på, han gamle fyren. På hjemmesidene til lydverket på nrk.no kan du se programmet i sin helhet på nytt.

 

Syns det var et bra program, virker som om de har lagt mye arbeid bak det siden de har klart å få med seg så mange elementer og historie med på programmet.

Lenke til kommentar
Tiesto - Adagio for strings (Phynn Remix)

 

Etter min mening klart den beste versjonen.

5253171[/snapback]

 

Godt vi har forskjellige meninger, for etter min mening har Phynn ødelagt den beste mixen av Adagio for Strings jeg har hørt.

5254323[/snapback]

 

 

Altså. Så vidt jeg husker var det en av de bak Dance 2 Trance... Uansett.

 

 

Zystem: Alle har ulik mening. Jeg synes Tiësto's versjon av adagio er grei, Ferry's er klart best. Det som jeg vil si er klart og som jeg vet er at Tiësto lagde den av to grunner:

1. $$$$$$$$$

2. Populæritet.

 

 

EDIT: Quota feil!

Endret av DJ_Dark
Lenke til kommentar
Zystem: Alle har ulik mening. Jeg synes Tiësto's versjon av adagio er grei, Ferry's er klart best. Det som jeg vil si er klart og som jeg vet er at Tiësto lagde den av to grunner:

1. $$$$$$$$$

2. Populæritet.

 

 

EDIT: Quota feil!

5254565[/snapback]

 

Vet, derfor jeg sa "godt vi har forskjellige meninger" ;)

 

Synes Ferry's også er ganske kul, men er noe med Tiësto sin som gjør den bare så fantastisk bra.

Lenke til kommentar

Til alle trance fans i oslo området:

 

Betong lørdag, gratis entrè. Tranceparty, THT prøver å bygge opp et norsk trancemiljø.

 

Dessverre kan ikke jeg da jeg jobber søndag. Men alle dere som kan MÅ komme, det er gratis med billig drikke. Folk må komme seg ut og slutte å nerde for det er viktige ting som står på spill. Masse kjente norske dj's står på for at Norge igjen skal stå på kartet når det gjelder trance.

 

mer info finnes på nettet, men er ikke sikker på hvor man finner det. Men lurer dere på noe så PM meg eller så er sikkert google en fin venn å ha med seg. Håper det kommer mange fra hw.no gjengen.

Lenke til kommentar
Til alle trance fans i oslo området:

 

Betong lørdag, gratis entrè. Tranceparty, THT prøver å bygge opp et norsk trancemiljø.

 

Dessverre kan ikke jeg da jeg jobber søndag. Men alle dere som kan MÅ komme, det er gratis med billig drikke. Folk må komme seg ut og slutte å nerde for det er viktige ting som står på spill. Masse kjente norske dj's står på for at Norge igjen skal stå på kartet når det gjelder trance.

 

mer info finnes på nettet, men er ikke sikker på hvor man finner det. Men lurer dere på noe så PM meg eller så er sikkert google en fin venn å ha med seg. Håper det kommer mange fra hw.no gjengen.

5262555[/snapback]

 

Jeg synes ikke line-up'en var noe særlig så jeg droppa det..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...