kimen Skrevet 23. november 2005 Del Skrevet 23. november 2005 Damaged - plummet kjempe nice låt Lenke til kommentar
embark Skrevet 24. november 2005 Del Skrevet 24. november 2005 DJ Centaury & Synthetic - Ipanema Takk til DJ_Dark for tipset. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 24. november 2005 Del Skrevet 24. november 2005 DJ Centaury & Synthetic - Ipanema Takk til DJ_Dark for tipset. 5201134[/snapback] Tyven, tyven skal du hete.... Var liksom jeg som skulle legge ut den her da Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 24. november 2005 Del Skrevet 24. november 2005 Og VI moderatorer sier igjen at tråder holdes seriøse. Dermed er Dina borte, og innlegg rundt dette. Lenke til kommentar
Ksungam Skrevet 26. november 2005 Del Skrevet 26. november 2005 Akcent - Kylie (Pulsedriver Remix) <3 Atmosphere - Storm (Alphazone Remix) <3 Doruntina - Dreamworld <3 Lenke til kommentar
Oovz Skrevet 26. november 2005 Del Skrevet 26. november 2005 Barthezz - On the move Cosmic Gate - Exploration of space That was my two cents... Lenke til kommentar
_crs_ Skrevet 26. november 2005 Del Skrevet 26. november 2005 DJ U Hey VS DJ Minagawa - Survivor (Alphazone Remix) Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 26. november 2005 Del Skrevet 26. november 2005 Jeg vil kun ha DET BESTE innen trance..... DE BESTE FORSLAGENE eller SANGER SOM LEDET TIL FORSLAGENE: .... Ehh..sikkert drøftet på en av de x antall sidene her men mange av forslagene er ikke trance iheletatt..så..kan man drøfte/gi forslag til hvilken som helst sjanger? Må le litt, trådstarter virker dønn seriøs men virker ikke som at han vet hva som er trance og ikke.. Lenke til kommentar
mau5trap Skrevet 26. november 2005 Del Skrevet 26. november 2005 (endret) Trance er virkelig ikke min greie, men det finnes seff untak Paul Oakenfold - Aeternal (Requem for a dream Remix) Det er en fantastisk låt Utrolig stemningsfull låt, og veldig avslappet, men samtidig dramatisk Endret 26. november 2005 av Tubbytazz Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 27. november 2005 Del Skrevet 27. november 2005 Ja det må jeg si. Den var rett og slett drittøff!! . Genial låt . Lenke til kommentar
simeik Skrevet 27. november 2005 Del Skrevet 27. november 2005 Klubbingman - We call it revolution Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 27. november 2005 Del Skrevet 27. november 2005 Banana inc. - project one (clubnature remix) Marco Juliano - I wanna be your star The Real Booty Babes - Since U Been Gone Antares - Ride On A Meteorite (Flowtex Edit) Lenke til kommentar
nu_nrg Skrevet 28. november 2005 Del Skrevet 28. november 2005 (endret) Bart Claessen - Playmo 1st Play Marcel Woods - Cherry Blossom Shy Brothers - Lost Love (Original Mix) Angelina - Pictures of You (DJ Shog Remix) (Gleder meg til Shog album i Januar) Aramanja - Memories (Original Mix) Dream Dance Alliance - Bells Of Heaven (Original Mix) Arc In The Sky - Vainqueur (7 Am Heavens Gate Remix) Rank 1 - Top Gear (Rank 1 Litt utenom det vanlige, genial låt) Rank 1 - Opus 17 Cascada - How Do You Do (Megara vs. DJ Lee Remix) X - Cloud 9 (Deepforces Remix) njoy... Endret 28. november 2005 av nu_nrg Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 30. november 2005 Del Skrevet 30. november 2005 (endret) Cherry Blossom er feit!! Digg sang nå om dagen: Elles De Graaf - Show You My World (Ferry Corsten remix) Dave 202 meets Dumonde - You Ain't Seen Nuthing Yet Mat Silver vs Tony Burt - Ultimate Wave (Alphazone remix) No Faces - Free Your Feelings :love: !! Den er så genial! EDIT: Cirsten ja! haha! Rettet opp til Corsten.. Endret 30. november 2005 av DJ_Dark Lenke til kommentar
Sensurert Skrevet 30. november 2005 Del Skrevet 30. november 2005 Dj Tiesto - Theme From Norefjell Dj Tiesto - Nyana Sunday Club - Healing Dream Paul Van Dyk - For An Angel Kid Vicious - Proceed (Orginal Mix) Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 30. november 2005 Del Skrevet 30. november 2005 Jeg regner med at alle her skal se Lydverket i kveld. Hvis ikke du hadde planlagt det, sett av tid. Det begynner klokken 23:10. Hva er det med trance som gjør den elsket og hatet? Hvor kommer sjangren fra og hva skjer med den nå? Lydverket har fulgt en gjeng trance-tilhengere til Amsterdam på verdens største innendørs rave for å finne noen svar.(Jaja, å kalle det rave er vel litt drøyt) Lenke til kommentar
WonderBjarne Skrevet 30. november 2005 Del Skrevet 30. november 2005 Det skal jeg se på! Håper det blir bra. Lenke til kommentar
W Skrevet 30. november 2005 Del Skrevet 30. november 2005 Jeg regner med at alle her skal se Lydverket i kveld. Hvis ikke du hadde planlagt det, sett av tid. Det begynner klokken 23:10. Hva er det med trance som gjør den elsket og hatet? Hvor kommer sjangren fra og hva skjer med den nå? Lydverket har fulgt en gjeng trance-tilhengere til Amsterdam på verdens største innendørs rave for å finne noen svar.(Jaja, å kalle det rave er vel litt drøyt) 5232078[/snapback] Såklart, har sett frem til dette lenge. Er fra Sensation 2005 Lenke til kommentar
Dozer_ Skrevet 30. november 2005 Del Skrevet 30. november 2005 ahhh.. etterlengtet med noe slikt fra sensation! Dj Luna - Mindspace Blutonium Boy - Hardstyle instructor Geniale sanger fra Sensation... Lenke til kommentar
W Skrevet 30. november 2005 Del Skrevet 30. november 2005 (endret) ahhh.. etterlengtet med noe slikt fra sensation!Dj Luna - Mindspace Blutonium Boy - Hardstyle instructor Geniale sanger fra Sensation... 5233190[/snapback] Du glemte å nevne Marco V - More Than a Life Away Endret 30. november 2005 av Zyztem Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå