Blåbær Skrevet 26. oktober 2005 Del Skrevet 26. oktober 2005 beam-odin photon decay-aura titus-field of revange florian schmidle-feelings (teknoon rmx) leung & wan-a still moment(michael parsberg rmx) p-hole-crazy sunset<-- basert på en klassiker som jeg ikke husker navnet på nå accuface-mind the gap! ralph novell-hurricane enjoy vs. punisher-operator (phalanx rmx) mas & vin-solaris (tom porcell rmx) dj dean presents barbarez-planet earth (world mix)<-litt hardt for de fleste.. hibeatz-back on track Lenke til kommentar
Sephiroth Skrevet 26. oktober 2005 Del Skrevet 26. oktober 2005 ingen som gidder å sette op en leste av alle de nevnte trance sangene her da ?? ;) Lenke til kommentar
fredriri Skrevet 26. oktober 2005 Del Skrevet 26. oktober 2005 Du finner de fleste på det nye HardDance Mania-albumet Lenke til kommentar
embark Skrevet 26. oktober 2005 Del Skrevet 26. oktober 2005 ingen som gidder å sette op en leste av alle de nevnte trance sangene her da ?? ;) 5060360[/snapback] Hele tråden? Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 26. oktober 2005 Del Skrevet 26. oktober 2005 Hehe, blir sikkert flere tusen låter tilsammens Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 26. oktober 2005 Del Skrevet 26. oktober 2005 Ja det må noen gjøre Lenke til kommentar
Sephiroth Skrevet 28. oktober 2005 Del Skrevet 28. oktober 2005 (endret) ingen som gidder å sette op en leste av alle de nevnte trance sangene her da ?? ;) 5060360[/snapback] ja alle seff hehe Endret 28. oktober 2005 av Sephiroth Lenke til kommentar
embark Skrevet 28. oktober 2005 Del Skrevet 28. oktober 2005 ingen som gidder å sette op en leste av alle de nevnte trance sangene her da ?? ;) 5060360[/snapback] ja alle seff hehe 5069907[/snapback] Hvofor ikke gjøre det selv. Tror ikke så mange andre er interessert. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 28. oktober 2005 Del Skrevet 28. oktober 2005 ingen som gidder å sette op en leste av alle de nevnte trance sangene her da ?? ;) 5060360[/snapback] ja alle seff hehe 5069907[/snapback] Hvofor ikke gjøre det selv. Tror ikke så mange andre er interessert. 5071232[/snapback] og samtidig nevne de av låtene du liker best Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 31. oktober 2005 Del Skrevet 31. oktober 2005 Hater deg ikke, men syns nå originalen er bedre. Du må nevne EPOS-Vivagio (Danjo & Styles rmx), syns den låta er jo helt genial. Så nydelig melodi... Jeg nevnte vel faktisk Vivagio for en to-tre sider siden Og rakib: Exhale er GENIAL! Lenke til kommentar
Xanitra Skrevet 18. november 2005 Forfatter Del Skrevet 18. november 2005 tja, å sette sammen en liste over hele tråden.. hmm, da måtte jeg hatt denne tråden som heltids jobb? Gidder dere betale meg fulltids lønn for den jobben da hw.no? Nei, trodde ikke det jeg heller. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 19. november 2005 Del Skrevet 19. november 2005 East rockerz - Sound of my dream mye bra på www.vanraven.tk Lenke til kommentar
Enviro Skrevet 21. november 2005 Del Skrevet 21. november 2005 Ojoj her var det masse godsaker Her er virkelig tråden "min", og så godt å se at vi er mange som liker Trance. Nevner mine favoritter (tar kun de jeg liker best) som jeg kan anbefale på det sterkeste (Hvis du liker samme type Trance som meg). Jeg liker det ikke for mye hardcore, men mer i Eurotrancesjangeren, men likevel ikke for enkelt og "vanlig". Det må liksom være trøkk. (Hmm, er jeg så dårlig å forklare ?) De låtene som jeg kan anbefale: Miranda - Feel the effect Armin - Communication Paul van Dyk - Binary Finary (Paul van Dyk remix) Antiloop - Believe (Da denne kom var det en slager hos meg) Faithless - Salva mea (Flere versjoner) +++ Lenke til kommentar
Ksungam Skrevet 21. november 2005 Del Skrevet 21. november 2005 Noe deilig trance... A Force ft. Yahel - Behind Silence 4Strings - High On Life Rank 1 - Its up to you Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 21. november 2005 Del Skrevet 21. november 2005 Noe deilig trance... A Force ft. Yahel - Behind Silence 4Strings - High On Life Rank 1 - Its up to you 5185490[/snapback] Dumonde remix ftw! Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 21. november 2005 Del Skrevet 21. november 2005 Marcel Woods - Advanced Lenke til kommentar
fredriri Skrevet 21. november 2005 Del Skrevet 21. november 2005 (endret) Henger du HER også, Dark? Endret 21. november 2005 av fredriri Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 21. november 2005 Del Skrevet 21. november 2005 Han har vært her ganske lenge da Meget dyktig på trance. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 23. november 2005 Del Skrevet 23. november 2005 Henger du HER også, Dark? 5188646[/snapback] Noe galt med det da? --- Lasta ned litt Blutonium Boy her om dagen. (Hardstyle) Mange av dem er skikkelig feite. Den jeg hører mest på nå er: DJ Pavo & Blutonium Boy - Floorkilla (Blutonium Boy vs DJ Neo remix) Lenke til kommentar
embark Skrevet 23. november 2005 Del Skrevet 23. november 2005 Hardstyle FTW! Tuneboy - Demolition (DJ Zany Remix) Wheels Of Steel - Chemical Overdose (Sam Punk'z Gladheads HQ Club Mix) Southstylers - Wicked Generation Sybian vs. DJ Tony - The Sybian DJ Gizmo & DJ Norman - Gangsters John Ferris & Blutonium Boy - Hardstyle & Acid (Blutonium Boy vs. DJ Neo Hardstyle Mix) Southstylers - Jezeker! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå