embark Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 Spesielt denne trance sangen, som går sånn : What it feels like for a girl, what i feels like for a girl... in this world ect! Remix av Madonna's "What It Feels Like For A Girl"? Above & Beyond har en som kom i 2001. Kanskje det er den. Fetus: HAHAHAHAHAHAHA!! :!: Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 Hæ? trodde det var paul Oakenfeld som lagde den, men du har sikkert rett i det du sier når jeg hører på lyden. Lenke til kommentar
embark Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 Hæ? trodde det var paul Oakenfeld som lagde den, men du har sikkert rett i det du sier når jeg hører på lyden. Ja, dæven, Oakenfold har en også. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 Nevner noen litt eldre vokaltrance låter siden vi er så godt igang om det var slike låter du mente: Vincent de Moor - Fly away Lange - Follow Yanou feat. Do - On And On (DJs @ Work remix) Rank 1 vs Kylie Monigue - true love never dies vet ikke om den kan regnes men langt på vokal til original låta Space Brothers - One More Chance Rank 1 - Such Is Life Gouryella - Ligaya (Vocal Radio Edit) DJ Sakin & Friends - Dragonfly Har prøvd å holde meg unna dance nå. Lenke til kommentar
Arsenal_RULES Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 (endret) Konge, det var den sangen Endret 27. september 2005 av Arsenal_RULES Lenke til kommentar
Arsenal_RULES Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 (endret) thx mer!?! EDIT: rakib, du gjor meg en stor tjeneste, perfekte sanger, aaah, så lenge siden jeg har hørt de... just beautifull Endret 27. september 2005 av Arsenal_RULES Lenke til kommentar
embark Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 Konge, det var den sangen Hvilken var det du leta etter? Above & Beyond eller Oakenfold sin? Lenke til kommentar
Arsenal_RULES Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 Above & Beyond Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 Age dee - When the rain begins to fall Pulsedriver - Neptuna Clubnature - We call it love 2005 (Banana inc. remix) Max Farenthide - Stop Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 Age dee - When the rain begins to fallPulsedriver - Neptuna Clubnature - We call it love 2005 (Banana inc. remix) Max Farenthide - Stop takk må skjekkes ut Lenke til kommentar
Master Casemod Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 (endret) Åssn i svarteskalle går det an å høre på noe sånt dritt som trance? sier bare min egen mening. det er knapt forskjell på noen av den sangene jeg har hørt, vanligvis en beat og aldri noe endring i den beaten i det hele tatt! og at det er laga på data feks, og de som lager har som regel ikke sans for musikk og eier ikke skills i å lage musikk i det hele tatt! *2 måneders ferie på meg* Endret 10. oktober 2005 av psilocybe Lenke til kommentar
ratata Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 ingen ba om di meining... get lost Lenke til kommentar
daniel_984 Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 (endret) Åssn i svarteskalle går det an å høre på noe sånt dritt som trance? sier bare min egen mening. det er knapt forskjell på noen av den sangene jeg har hørt, vanligvis en beat og aldri noe endring i den beaten i det hele tatt! og at det er laga på data feks, og de som lager har som regel ikke sans for musikk og eier ikke skills i å lage musikk i det hele tatt! Rapportet.. Edit: Armin Van Buuren - A State of Trance Tune også inn på Powershout dere som liker mye progressive trance.. Norsk nyoppstarta internettradio med masse kjente DJ'er.. Og nei!! Det er ikke en popradio! ren trance 24/7..! Endret 10. oktober 2005 av daniel_984 Lenke til kommentar
W Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 Tune også inn på Powershout dere som liker mye progressive trance.. Norsk nyoppstarta internettradio med masse kjente DJ'er.. Og nei!! Det er ikke en popradio! ren trance 24/7..! Takk! Lenke til kommentar
daniel_984 Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 Tune også inn på Powershout dere som liker mye progressive trance.. Norsk nyoppstarta internettradio med masse kjente DJ'er.. Og nei!! Det er ikke en popradio! ren trance 24/7..! Takk! Ingen årsak, må jo reklamere for det som er dritbra..! Lenke til kommentar
ChristR Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 Tune også inn på Powershout dere som liker mye progressive trance.. Norsk nyoppstarta internettradio med masse kjente DJ'er.. Og nei!! Det er ikke en popradio! ren trance 24/7..! Meeeget bra kanal! Setter på bare for å prøve og med engang kommer det en digg sang.. Sånt skaper faste lyttere! Lenke til kommentar
Sigga Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 Dj Valium - Bring the beat back (egner seg godt til polka faktisk) Alex Cole - More More More Og til slutt: Blümchen - Heut is mein tag. Tysk sang, men bra fordi synes jeg. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 Og til slutt: Blümchen - Heut is mein tag. Tysk sang, men bra fordi synes jeg. Den passer vel ikke heeelt inn her gjør den? Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 stakkars, la den være der da. Den er jo kul da lenge siden jeg har sett deg her dj dark, er ikke WoW så artig lengre? flere låter fra min side: The House Keepers - Go Down<--house men funker fett! barcode brothers - Dooh dooh (darude remix) Solar Stone - Seven Cities (Stone's Atlantis mix)<-- sweet klassiker Signum Feat. Scott Mac - Coming On Strong (Bellow Vs. Euporiah)<- sikkert nevnt før men denne her er en udødelig trance klassiker Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 Solar Stone - Seven Cities (Stone's Atlantis mix)<-- sweet klassiker Originalen ftw!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå