Gå til innhold

Trance-tråden - les reglene


Xanitra

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nevner noen litt eldre vokaltrance låter siden vi er så godt igang om det var slike låter du mente:

 

Vincent de Moor - Fly away

Lange - Follow

Yanou feat. Do - On And On (DJs @ Work remix)

Rank 1 vs Kylie Monigue - true love never dies :p vet ikke om den kan regnes men langt på vokal til original låta

Space Brothers - One More Chance

Rank 1 - Such Is Life

Gouryella - Ligaya (Vocal Radio Edit)

DJ Sakin & Friends - Dragonfly

 

Har prøvd å holde meg unna dance nå.

Lenke til kommentar

Åssn i svarteskalle går det an å høre på noe sånt dritt som trance? sier bare min egen mening.

 

det er knapt forskjell på noen av den sangene jeg har hørt, vanligvis en beat og aldri noe endring i den beaten i det hele tatt!

 

og at det er laga på data feks, og de som lager har som regel ikke sans for musikk og eier ikke skills i å lage musikk i det hele tatt!

 

*2 måneders ferie på meg*

Endret av psilocybe
Lenke til kommentar
Åssn i svarteskalle går det an å høre på noe sånt dritt som trance? sier bare min egen mening.

 

det er knapt forskjell på noen av den sangene jeg har hørt, vanligvis en beat og aldri noe endring i den beaten i det hele tatt!

 

og at det er laga på data feks, og de som lager har som regel ikke sans for musikk og eier ikke skills i å lage musikk i det hele tatt!

Rapportet.. :nei::hrm:

 

 

Edit: Armin Van Buuren - A State of Trance

 

Tune også inn på Powershout dere som liker mye progressive trance.. Norsk nyoppstarta internettradio med masse kjente DJ'er.. Og nei!! Det er ikke en popradio! ren trance 24/7..!

Endret av daniel_984
Lenke til kommentar

stakkars, la den være der da. Den er jo kul da :p

 

lenge siden jeg har sett deg her dj dark, er ikke WoW så artig lengre?

 

flere låter fra min side:

 

The House Keepers - Go Down<--house men funker fett!

barcode brothers - Dooh dooh (darude remix)

Solar Stone - Seven Cities (Stone's Atlantis mix)<-- sweet klassiker

Signum Feat. Scott Mac - Coming On Strong (Bellow Vs. Euporiah)<- sikkert nevnt før men denne her er en udødelig trance klassiker

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...