Xanitra Skrevet 12. juni 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 12. juni 2004 *host*SpeedCore*hark* hehehee Lenke til kommentar
Xanitra Skrevet 12. juni 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 12. juni 2004 eeeh, oki folkens.. jeg er for fyllesjuk for å lete gjennom CD samlinga i dag... jeg tar det i morgen. Jeg takker for ALLE innslag så langt. Det virker som topicen min har fungert, så jeg kommer til å oppdatere playlisten med nye forslag fra dere så lenge de kommer inn. Ha en fortsatt god helg salle sammen. Lenke til kommentar
Fragletrollet Skrevet 12. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 12. juni 2004 Unnskyld, får jeg spørre om hvor gammel du er? Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 12. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 12. juni 2004 (endret) Astrax: noen av de er ganske opplagt hvorfor jeg posta, synes bare at all bashingen rundt rosa helikopter ble litt teit (jeg visst faktisk ikke at det ikke er trance, men da har jeg lært noe nytt vet du.) Den m,ed registreringen synes jeg var ganske harmløs, spør du meg. Dere gikk jo selv litt småbananas fordi noen posta slike dance-låter, så jeg synes det var nokså komisk at noen regga seg fpr å poste en, litt provoserende på en artig måte. Speedcore pun'et er egentlig en intern ting mellom meg og Fragle... Det siste var faktisk et spørsmål, selv om det hadde en noe negativ tone. Vil for øvrig anbefale Samuel Barker's versjon av Adagio for Strings. Transe... Oh, og jo, at jeg ikke bidro med noe blir tull, se i starten av tråden, så er jeg nokså sikker på at jeg nevnte Shpongle. Bare for å gjøre det klart: SKAFF DERE SHPONGLE! Fantastisk, trippy-musikk. Endret 12. juni 2004 av HalTan Lenke til kommentar
Crack Skrevet 12. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 12. juni 2004 (endret) ==== Slettet ==== Endret 24. mai 2006 av Crack Lenke til kommentar
ratata Skrevet 12. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 12. juni 2004 Blærgh, har han laget trance-cover av Samuel Barker? :| fed sang BT - Force Of Gravity (Terminalhead Remix) Lenke til kommentar
Xanitra Skrevet 14. juni 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 14. juni 2004 (endret) Benny Benassi - Satisfaction ATB - The fields of Love Endret 14. juni 2004 av Xanitra Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 14. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 14. juni 2004 Noen fler: Cygnus X - Superstring Reset - Blue Dune - I can't stop raving Blank and Jones - DJ's, Fans and Freaks Blank and Jones - DJ Culture ENJOY!! Lenke til kommentar
ratata Skrevet 14. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 14. juni 2004 reset - blue er _ikkje_ trance... signum - come around again Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 15. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 15. juni 2004 (endret) reset - blue er _ikkje_ trance... signum - come around again Hva er det da?? Techno..?? (Ikke så god akkurat der ) (Vet bare at den låten er übertøff, en av mine høyeste favoritter faktisk) Endret 15. juni 2004 av endrebjorsvik89 Lenke til kommentar
Fragletrollet Skrevet 15. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 15. juni 2004 Vocal Trance? Techno er noe helt annet. Du er på viddene. Lenke til kommentar
Xanitra Skrevet 16. juni 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 16. juni 2004 (Vet bare at den låten er übertøff, en av mine høyeste favoritter faktisk) Ja men da har jo du din favoritt da:) ingen her skal være slem mot deg av den grunn. Alle har sine favoritter.. vi er alle forskjellige, og takk Gud og all helligdom for det skål!! Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 16. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 16. juni 2004 Sitter å hører igjennom store deler av lista nå. Jeg er litt overasket over at jeg ikke har skrudd av for lenge siden. Det var da faktisk noen sanger som gikk an. Lenke til kommentar
Xanitra Skrevet 16. juni 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 16. juni 2004 Det var da faktisk noen sanger som gikk an. Takker for det. Lenke til kommentar
Umbra Skrevet 18. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 18. juni 2004 (endret) - Innholdet er slettet - Endret 6. januar 2006 av Umbra Lenke til kommentar
embark Skrevet 18. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 18. juni 2004 beste trance-sang? må være Alex Bartlett - Amnesia (Flutlicht feat. S.H.O.K.K. RMX) of forøvrig alt som Flutlicht har laget (spesielt The Fall (Deep Fall Mix)) Lenke til kommentar
nkrystad Skrevet 19. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 19. juni 2004 Mr. Vinx - Living On My Own Lenke til kommentar
Sealine Skrevet 21. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 21. juni 2004 hm.. hører veldig mye på trance selv, og må si jeg er skuffet over resultatene her. For det første hadde det kanskje vært en ide og velge hvilken kategori det skal gå i? Det finnes så utrolig mye forskjellig, og personlig liker jeg Hard House best selv, og missliker "rolig" trance mest. Vil også meddele at jeg syntes det er rart ingen har nevnt noen av favorittene mine Hehe, kanskje det er noe galt med smaken min, men jeg liker trance med litt fart i. - DJ Dean - Play It Hard (!!! !!! !!!) - DJ Dean - Protech Your Ears (!!! !!! !!!) - Barthezz - On The Move (!!! !!! !!!) - Cosmic Gate - Exploration Of Space - Giggi D'Agostino - I'll fly with you (remix) [KUN den riktige remixen som duger] - Plummet - Damaged Også har jeg en del andre favoritter... fra litt forskjellige kategorier - Groove Coverage - Poison - Love Inc - Your a Superstar - DJ Adolf - SS SA Mix (Driiiiiiiiiit i teksten, så er den bra) Jeg anbefaler alle på det sterkeste og prøve ihvertfall de øverst nominerte Disse sangene tar seriøst av på party.. Lenke til kommentar
Xanitra Skrevet 21. juni 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 21. juni 2004 (endret) hm.. hører veldig mye på trance selv, og må si jeg er skuffet over resultatene her. For det første hadde det kanskje vært en ide og velge hvilken kategori det skal gå i? Det finnes så utrolig mye forskjellig, og personlig liker jeg Hard House best selv, og missliker "rolig" trance mest. Vil også meddele at jeg syntes det er rart ingen har nevnt noen av favorittene mine Hehe, kanskje det er noe galt med smaken min, men jeg liker trance med litt fart i. Jeg setter pris på din input.. Alle sub-sjangre innen trance aksepteres. Så lenge det oppfyller kravene på topic. Jeg skal sjekke om jeg kan finne sangene du nevnte, så får du se selv om jeg setter pris på din smak eller ikke.. (om låtene legges til playlista.) Men det er ikke noe galt med trance med fart i nei., Anbefaler DJ Balloon til deg:) peace Endret 21. juni 2004 av Xanitra Lenke til kommentar
Fragletrollet Skrevet 21. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 21. juni 2004 (endret) - DJ Dean - Play It Hard (!!! !!! !!!)- DJ Dean - Protech Your Ears (!!! !!! !!!) - Giggi D'Agostino - I'll fly with you (remix) [KUN den riktige remixen som duger] - Groove Coverage - Poison - Love Inc - Your a Superstar - DJ Adolf - SS SA Mix (Driiiiiiiiiit i teksten, så er den bra) Where is teh Trance? Mesa cant see none!?11 Btw, Dj Adolf er laget med Ejay. Kjenner faktisk igjen en del av samplesene! OG han suger virkelig... En annen ting Sealine. Du sier du liker HardHouse best, hvorfor nevner du ikke noen av artistene innenfor den sjangren? De ovenfor er jo ikke akkurat det. Endret 21. juni 2004 av Fragletrollet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå