DJ_Dark Skrevet 9. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2005 Wooohoooo! Det må jeg se på!! Dessuten har jeg tid i hele natt ettersom dama er borte Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 9. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2005 Sett bilder derfra!! Skulle gjerne vært der, ble faktisk tilbudt billetter, men jeg hadde ikke penger Sensation Black er i dag kl 22.00 til 07.00 jeg og det vises live videostream derfra. Har brytet alle avtaler i natt, skal være med å høre på dette. ED: Ser ut som det starter 22.00 og livestream kan du se >Her!< hadde det bare starta på den adressa så hadde det vært flott Lenke til kommentar
danger_of_death Skrevet 9. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2005 hadde det bare starta på den adressa så hadde det vært flott Tror at det starter der.. Men her en annen LINK! man kan se d på. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 9. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2005 (endret) hadde det bare starta på den adressa så hadde det vært flott Tror at det starter der.. Men her en annen LINK! man kan se d på. Den spilte i 43 sek så stoppa den og nå står der bare "venter" Du har ikke tilfeldigvis enda en link?? Jeg blir gal snart!! Denne klikka og Endret 9. juli 2005 av DJ_Dark Lenke til kommentar
danger_of_death Skrevet 9. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2005 (endret) Heh video er nede nå... får inn bare lyd nå... link til winamp: http://icy.hitstreamfm.com:8010 OO d har starta nå!!! Endret 9. juli 2005 av danger_of_death Lenke til kommentar
danger_of_death Skrevet 9. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2005 (endret) WTF alt går i dass... ingenting virker nå Ok her er d en som virker http://www.slamfm.nl/slamfmlivestream.php Endret 9. juli 2005 av danger_of_death Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 9. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2005 Jeg bynner faen meg å grine snart ass!! Ikke en dritt funker her, ikke noe oppdaterigner fordi pappa må gjøre det siden han har herredømme over denne pcen! Jeg kan ikke gjøre en dritt, unntatt dette Lenke til kommentar
danger_of_death Skrevet 9. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2005 Jepp videoen er tilbake også hvis d ikke var d du mente. http://stream.garnierprojects.com/streamgate04 Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 9. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2005 Jeg ser på videoen ja!! Lenke til kommentar
danger_of_death Skrevet 9. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2005 Sang 1: Mr Sam - Lyteo Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 9. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2005 (endret) Hehehe! Ikke spør meg... Hakke så peil på hardstyle Gleder meg til Yoji! Endret 9. juli 2005 av DJ_Dark Lenke til kommentar
danger_of_death Skrevet 9. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2005 (endret) Hehehe! Ikke spør meg... Hakke så peil på hardstyle Gleder meg til Yoji! Ja gleder meg til yoji og. Luna, Dana og the prophet. Ah nå er min favorit sang! Ricky Fobis - No Regular Endret 9. juli 2005 av danger_of_death Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 9. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2005 (endret) Bare rams opp de sangene du vet, så kommer de inn på lista Eller så tror jeg du bør ta lista siden du har mere peil enn meg Endret 9. juli 2005 av DJ_Dark Lenke til kommentar
danger_of_death Skrevet 9. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2005 Bare rams opp de sangene du vet, så kommer de inn på lista Eller så tror jeg du bør ta lista siden du har mere peil enn meg Vet ikke om dette er det rette topicen til det... Lage ny? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 9. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2005 Bare rams opp de sangene du vet, så kommer de inn på lista Eller så tror jeg du bør ta lista siden du har mere peil enn meg Vet ikke om dette er det rette topicen til det... Lage ny? Gjør det du! Så kan du ta alle oppdateringer i 1. post Lenke til kommentar
danger_of_death Skrevet 9. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2005 Nå er d gjort... Lenke til kommentar
Xanitra Skrevet 19. juli 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 19. juli 2005 er det noen som vet av noen bra trance cd'er å få kjøpt i dag? Fant bare Mac music og andre div. cd'er på platekompaniet i går. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 19. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 19. juli 2005 Trance CD'er i Norge kan du nesten bare gi opp.. Det blir bare mindre og mindre av det.. Har vært på Platekompaniet og FRS i Oslo, og Platekompaniet i Trondheim og det eneste ok jeg finner er Trancemaster CD'ene.. Du må nok bestille fra nett ja! Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 19. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 19. juli 2005 Filter, Tribal Trax, Tiger, Big Dipper. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå