Nizzen Skrevet 29. mars 2015 Del Skrevet 29. mars 2015 Her er det iallefall en del trance @ Ultra http://www.twitch.tv/ultra Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 1. april 2015 Del Skrevet 1. april 2015 Av det jeg leste rundt om kring var det ikke så veldig mye trance på ASOT stage på Ultra at det gjorde noe. Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 1. april 2015 Del Skrevet 1. april 2015 Her er det iallefall en del trance @ Ultra http://www.twitch.tv/ultra For de som synes noen av disse setta er Trance, så er alt her: https://soundcloud.com/ultramusicfest2015 Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 1. april 2015 Del Skrevet 1. april 2015 (endret) Av det jeg leste rundt om kring var det ikke så veldig mye trance på ASOT stage på Ultra at det gjorde noe. JEg har hørt på neste alt, og det var difinitivt en del trance der. Ofte merket med #trance på soundcloud Folk mener jo forskjellig. Selv liker jeg best trance som de tidelige Tunneltrance Så lenge de holder kjeft i melodiene, så er jeg mest fornøyd Endret 1. april 2015 av Nizzen Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 1. april 2015 Del Skrevet 1. april 2015 Altså. Man kan merke musikken med hva man vil på SC, så ville ikke tatt alt for god fisk der. Tunneltrance CDene er jo legendary. Lenke til kommentar
andjoha Skrevet 2. april 2015 Del Skrevet 2. april 2015 Du gir kudos til Armin, men jeg mener han er en del av "problemet". Tiltredes..! Problemet med Armin er at han vet så utrolig godt hva han gjør -på godt og vondt. Han har i intervjuer o.l. back in the days definert trance så presist og godt -på en måte som samsvarer veldig med hva jeg selv ville sagt, så jeg er ikke i tvil om at han vet hva trance er og bør være. Samtidig har han vel også sagt rett ut for en del år siden at han ikke lenger spiller/lager musikk han selv liker, han bare leverer det fansen vil ha. Det er kynisk som f.. men det funker, når målet er å tjene penger. Dessverre. At han voldtar en hel sjanger i prosessen tror jeg han vet veldig godt, men mulig han ikke bryr seg.. Innimellom kan han dog finne på å smelle til med noen guestmixes eller warm-up sets av en helt annen verden (hvor halvparten av låtene er fra helt andre beatport-sjangre), så at han kan hvis han vil, er jeg ikke i tvil om. Men jeg har nok selv også sluttet å følge denne sjangeren annet enn med et halvåpent øye som du sier. Skjønt det er jo de samme kvalitetene jeg søker i andre sjangre også, utførelsen er bare noe annerledes.. Hehe, bra sagt. Og jeg tviler ikke et sekund på at Armin fortsatt har et hjerte for trance! Og selv skjønner hva som egentlig er god genuin kvalitets-trance, og hva som er "trance" for massene... Ville aldri falt meg inn å kritisere Armin for den retningen han har tatt det i heller, det kunne jo ha vært så mye værre.. Bare se på Tiesto f.eks, blææh :| Armin holder det i hvert fall fortsatt nogen lunde innenfor! Nå skal jeg ut og høre på/danse til tre timer med Ferry Corsten i Stockholm Han tror og håper jeg fortsatt kan levere! Lenke til kommentar
øl_i_tastaturet Skrevet 6. april 2015 Del Skrevet 6. april 2015 Jason Ross - Cairo Kanskje det beste som har kommet i 2015 foreløpig etter min mening. Fantastisk låt. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 6. april 2015 Del Skrevet 6. april 2015 Sliter veldig med å finne beste låta i 2015 så langt. Det har kommet latterlig mye bra. Så langt står vel kanskje Will Atkinson for årets låt for min del: https://www.youtube.com/watch?v=5pDuStQ0QTo Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 11. april 2015 Del Skrevet 11. april 2015 Fin tråd dette vært medlem siden romjula og ikke vært innom her før. Cosmic Gate - Human Beings Tiësto - Urban Train (Cosmic Gate Remix) Colony 5 - Acceleration Digger disse! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 11. april 2015 Del Skrevet 11. april 2015 Aaaah. Cosmic Gate classics Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 11. april 2015 Del Skrevet 11. april 2015 Nå kom jeg på en annen etter en kikk i Spotify-lista: Cosmic Gate - Bilingual (Breakbeat Edit) Cosmic Gate har mye bra Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 14. april 2015 Del Skrevet 14. april 2015 http://trancechill.com/radioplayer/ Uplifting trance her de neste 2 timene. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 28. april 2015 Del Skrevet 28. april 2015 Som forrige post: to timer med 140-trance her de neste to timene (fra 21.00) http://trancechill.com/radioplayer/ Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 3. mai 2015 Del Skrevet 3. mai 2015 https://soundcloud.com/ilireamusic/borealis-sessions-18-ilirea-main-mix 01 Illitheas - Endless (Intro mix) [Abora Skies]02 Eddie Lung - Exiting Moment (Original mix) [Linger]03 Akira Kayosa & Hugh Tolland - Untitled Ending [Monster Pure]04 Martin Libsen - Hidden Dreams (Original mix) [D.MAX]05 Simon O'Shine - Your Distant World (Original mix) [Trance All-Stars]06 George Bakh - Last Goodbye (Etasonic remix) [Airstorm]07 Akira Kayosa & Hugh Tolland - Disconnected (Classic mix) [Perceptive]08 Stoneface & Terminal - Summerscape (Original mix) [Electric Department / Monster Tunes]09 Mhammed El Alami feat Nathan Brumley - Electric Waves (Cold Rush Dub) [TranceFamily]10 Mitka & Niko Zografos - Phoria (Ferry Tayle remix) [FSOE]11 STA - Road to Freedom (John Sunlight remix) [Trance All-Stars]12 Andy Elliass - Way to Paradise [Trance All-Stars]13 Matt Bowdidge - Psycho (Original mix) [Mental Asylum]14 Haig & Raffi - Little Aurora (Original mix) [Vital Soho]15 Matt Skyer - Green (Rob Corbo remix) [Entrance]16 Kaimo K, Cold Rush & Sarah Russell - Angel Fly (Original mix) [Amsterdam Trance]17 Allen Watts - Gravity [Who's Afraid Of 138?!]18 Allan Morrow & Allen Watts - Identity (Original Mix) [Tytanium]19 R.E.L.O.A.D - I Never Lose (Original mix) [Liquid Energy Digital]20 Matt Skyer - Meganeura (Original mix) [Tranceoholic]21 Alex Di Stefano - Escape From The Past (Fred Baker remix) [Outburst] Lenke til kommentar
Psychic Skrevet 10. juni 2015 Del Skrevet 10. juni 2015 shit ass , ventetiden er over, etter 13 år gir ferry endelig ut en ny gouryella låt! Syns trance folket? jeg er ganske stoked. En liten smakebit : Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 10. juni 2015 Del Skrevet 10. juni 2015 (endret) Deilig låt. Release nå på mandag. Endret 10. juni 2015 av DJ_Dark Lenke til kommentar
Psychic Skrevet 10. juni 2015 Del Skrevet 10. juni 2015 (endret) i know Hørte forresten gjennom GOT remixen til armin, syns ikke den var noe særlig å skryte av ass. Virker litt forhastet, men i det miste så er det ihvertfall litt oppløftende. Derimot Gareth emery sin verson er bedre, mye bedre. Selv om det ikke er en offisiell remix da. Endret 10. juni 2015 av Psychic Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 10. juni 2015 Del Skrevet 10. juni 2015 Den til Emery var jo dødens kjedelig. Nei, takke seg til Harmonic Rush sin versjon. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå