Gå til innhold

Trance-tråden - les reglene


Xanitra

Anbefalte innlegg

Vet ikke dette er akkurat trance da, men noen som husker Ayla (hadde hiter som "into the light" og "liebe"?

Jeg finner ikke cden min, og jeg vil høre på den :(

Jo, Ayla kan vel kalles trance, i likhet med ATB og mye av det andre kommerse som kom på slutten av 90-tallet :cool:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Han bruker noe som heter Modplug Tracker.. Se signaturen hans!

Hmm :hmm: kjønte ikke det der, var på siden men ble ikke smartere. Kansje et dumt spørsmål, men er det et program man lager sanger med?

Det er det ja! Ikke verdens letteste program, ikke det at jeg har sett noen andre heller da! :p

 

Yoji Biomehanika - Ding A Ling (DJ Scot Project rmx) :love:

Lenke til kommentar

Egentlig bedre om jeg forklarer det på pm eller mail eller andre steder enn her, hvis du er interresert i lage egne låter. Men husk tålmodighet, skal kunne mye før du klarer å lage skikkelig låter ved første forsøk.

 

men tror jeg skriver noen litt mer house musikk her:

 

Freemasons feat Amanda Wilson-Love on my Mind

atfc - bad habit [armin van buuren gimmick dub]<-- armins meget dårlige forsøk på house :p

Destinys Child - Soldier (Maurices Nu Soul Mix)<-- min favoritt for tiden

una mas - i will follow you (full intention club mix)

Ultra Devoted - Time Of Our Lives (Stonebridge Anthem Mix)<-- meget kjent svenske

GADJO - So Many Times, nevner spesielt steve angelo mixen

Lenke til kommentar

OMG!! Sitter å hører på Sensation Black Anthem 2005 nå!!

The Rush vs Thalamus - Shock Your Senses!! Den er faen meg så genial! Spess "Busy Dark mix"..

The Rush lagde også Sensation White Anthem i 2002 og 2004 så det er litt gøy at de lager anthem for Black nå :p

 

Sangen kan dere høre her .. Det er 3 versjoner av den der.. (Busy Dark mix, Radio Edit og The Rush mix) ENJOY! :w00t:

Endret av DJ_Dark
Lenke til kommentar
Warp Brothers - Distorted Reality

Warp Brothers - Feel Like God

Warp Brothers - Kick That Shit!

Warp Brothers - Time To Rock

 

Digger Warp Brothers. :love: Albumet deres "Warp Factor" fra 2003 er absolutt verdt å sjekke ut.

Jeg tror jeg har det albumet.. to versjoner hvis jeg ikke tar helt feil! Men jeg har aldri hørt på det.. kanskje jeg skal gjøre det?? :hmm:

Lenke til kommentar

Vet at det finnes en egen tråd for det, og at denne tråden primært er for posting av trance man liker, men siden karene her har så god peiling på trance prøver jeg likevel.

 

Lastet ned 2 sanger som het "Primo Lux- The Wall" og "Primo Lux - Flame", men tittelen stemmer ikke for jeg har disse sangene på vinyl, og dem høres ikke ut som dem jeg lastet ned i det hele tatt. Det jeg da lurer på er om noen her kan hjelpe meg å finne rett tittel og artist på disse sangene?

 

Legger først ved ukjent # 1:

unknown_1.zip

Endret av shilseth
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...