Gå til innhold

Trance-tråden - les reglene


Xanitra

Anbefalte innlegg

Daft punk - technologic

Herlig! Daft Punk er konger :love: Selv om den andre skiva - Discovery - er bedre enn Human After All... Men siden jeg digger Daft Punk, gjør jeg ikke forskjell på skivene deres, og liker derfor begge.

 

Håper det er ok å poste denne låt her:

Damasterplan - Shortda

 

Har fått låta av DJ_Dark, som igjen har fått det av en fyr han kjenner. Så vidt jeg vet har ikke Damasterplan noen platekontrakt (hadde ike det da jeg fikk låta), men fyren har stort potensiale og vil nok gjøre det stort en dag!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
For siste gang nå. Dette er ikke en tråd hvor drittunger kan ytre sin mening om trance. Nå er en ekstra advarsel lagt til i emnetittelen, og jeg ber om at de faste skribentene rapporterer innlegg av typen vi ser rett over her.

Den er god.

 

Har også lagt til en advarsel på første setning i post 1. Anmoder også alle om å rapportere slik oppførsel, slik at denne tråden kan leve videre for oss som faktisk setter pris på gode tips fra fine brukere frelst på trance.

Lenke til kommentar
det er ok å poste denne låt her:

Damasterplan - Shortda

 

Har fått låta av DJ_Dark, som igjen har fått det av en fyr han kjenner. Så vidt jeg vet har ikke Damasterplan noen platekontrakt (hadde ike det da jeg fikk låta), men fyren har stort potensiale og vil nok gjøre det stort en dag!

hæ???????

 

 

 

hva er det du driver med a???

 

 

prater om meg jooo :p

 

nei ingen platekontrakt eller noe lignende. bare liten hobby. Uansett hils darkstorm :p lenge siden jeg har hørt noe fra han, "flyttet" til usa nå for 3mnd periode nå. jaja kos dere folkens. :thumbup:

 

Pm meg så kan du få link til flere låter jeg har laget

Lenke til kommentar

Benno de Goeij -> 1/2 Rank 1  :thumbup:

han er en av mine store trance favoritter, han har vært med veldig mye bra!

 

nevner bare A.I.D.A, Ceres, Control Freaks , Kamaya Painters, Rank 1, The Quest - C Sharp, dutch force, hidden sound system(san) . av de jeg har hørt om men det er sikkert flere

 

 

edit: kom på flere grupper

Endret av rakib
Lenke til kommentar
Daft punk - technologic

Herlig! Daft Punk er konger :love: Selv om den andre skiva - Discovery - er bedre enn Human After All... Men siden jeg digger Daft Punk, gjør jeg ikke forskjell på skivene deres, og liker derfor begge.

Liker ikke de Daft punk folka men musikken er grei nok.

Cruz & the White - Make it faster denne sangen har noe daft punk i seg og den er drit fet. Litt hard, daft punk stil!

Endret av danger_of_death
Lenke til kommentar

Analogic Disturbance - Wait A Second (Rave Mix)

Builder - Bad Manners (Hardstyle Masterz Remix)

DHT - Listen To Your Heart (Hardstyle Mix)

DJ Hardnatic - Let The Beat Control

Hard Boostok - The Beginning

Hardstyle Kings - Ghosts

Technoboy - Speedwave

The Hose - Loudness (Loud Mix)

Van Beathoven - Energy Penetrator V2

Lenke til kommentar
det er ok å poste denne låta her:

Damasterplan - Shortda

 

Har fått låta av DJ_Dark, som igjen har fått det av en fyr han kjenner. Så vidt jeg vet har ikke Damasterplan noen platekontrakt (hadde ikke det da jeg fikk låta), men fyren har stort potensiale og vil nok gjøre det stort en dag!

hæ???????

 

 

 

hva er det du driver med a???

 

 

prater om meg jooo :p

 

nei ingen platekontrakt eller noe lignende. bare liten hobby. Uansett hils darkstorm :p lenge siden jeg har hørt noe fra han, "flyttet" til usa nå for 3mnd periode nå. jaja kos dere folkens. :thumbup:

 

Pm meg så kan du få link til flere låter jeg har laget

Hihi, det er kult :D

 

Har SKFDD, VVACA, og Shortda. Liker nok Shortda best! Hørte en nice remix av etellerannet engang også! Det er bare å sende over en link, men som sagt tidligere i tråden, kan du vel poste den her i forumet siden det er egenproduserte toner. Er du usikker kan du jo rådføre deg med en moderator så du slipper eventuelle advarsler/utensengelser...

 

For også å holde meg til topic:

 

Driftwood - Freeloader

Lenke til kommentar

her er linken til låta mi:

 

http://home.no/rakib/newfda.mp3

 

 

grunnen til at han kaller meg damasterplan er at jeg ble kjent med han da jeg brukte det nicket. Samtidig som han legger til navn og slikt til låtene mine. har bare filnavn når jeg sender låta til han. og remixen han prater om er nok rank 1 - perfect blend, har ikke laget så mange andre remixer men de kommer nok sikkert om jeg gidder eller får tid.

 

liker shortfda best selv av de låtene, den begynner å bli 4 år gammel ca nå. superman er kanskje den beste av alle låtene.

Lenke til kommentar

Boston university, school of management.

Norwegian internship program. yes! :p

 

men for å ikke gå altfor offtopic

Oceanlab - Clear Blue Water [Ferry Corsten Remix]

 

fikk vite av dj dark at ferry kommer til new york i sommer, blir kanskje en tur dit da. må bare se om jeg finner et sted å overnatte der først.

 

 

Oceanlab- Satellite

Tomski-Love Will Come (Original Mix)

system f-needle juice.

 

 

men vil gjerne høre om det er noe publikum for house musikk her på forumet, legger meget gjerne ut noen godlåter innenfor den sjangeren oxo, har sett endel hardhouse blitt lagt ut her så. Men er det lite respons så dropper jeg det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...