Veronica Skrevet 2. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 2. juni 2005 Virus Inc - The Virus (Original Club Mix) Jeg elsker trance Lenke til kommentar
mongojarle Skrevet 2. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 2. juni 2005 Jeg elsker også trance... derfor kommer jeg her med kongelåta: * Oscar L - World Of Sound (håper dere har store annlegg, så dere kan guffe skikkelig på... ) Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 2. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 2. juni 2005 Etter en liten ferie i ungarn er jeg tilbake med mer sødmefullt trance FØrst, back off dere som ikke liker trance dere forpester forumet her med deres uvitenhet og bemerkninger som får dere til å høres ut som noen idioter. dj snowman-Magnetized, rolig låt Southside Spinners-Future Shock, kom vel ut før luvstruck men like bra den oxo Noemi-You (Green Court Mix), bare den mixen altså Kay Cee - escape, helt sikkert nevt her tidligere, ikke glem alle mixene som fins der ute. Lenke til kommentar
Dagon Skrevet 2. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 2. juni 2005 Hei du, fant ikke denne på forsida, så jeg anbefaler herved: Dirt Devils - Music is life Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 2. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 2. juni 2005 glem forsiden, den blir ikke oppdatert fortløpende. Men ja låta er ganske bra Lenke til kommentar
embark Skrevet 3. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2005 ____________________________TranceMasters: fragmaster Jay ____________________________ Kanskje du kunne ført opp et par til. Masse flinke folk her. Lenke til kommentar
porcelaiN Skrevet 3. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2005 ____________________________TranceMasters: fragmaster Jay ____________________________ Kanskje du kunne ført opp et par til. Masse flinke folk her. meg f.eks Neida.. Jeg har ikke vært så flink til å poste her Lenke til kommentar
embark Skrevet 3. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2005 ____________________________TranceMasters: fragmaster Jay ____________________________ Kanskje du kunne ført opp et par til. Masse flinke folk her. meg f.eks Neida.. Jeg har ikke vært så flink til å poste her Ja, deg for eksempel. Du kommer med mye bra musikk. Lenke til kommentar
Calcuta Skrevet 3. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2005 (endret) Trance er i min mening ikke musikk. Det er ingen noter og grep på f.eks gitar som er skrevet ned? Det er rett og slett en datamaskins lyder og hadde vi ikke hatt data og slikt, hadde heller ikke denne såkalte musikk sjangeren oppstått heller! Men som sagt: kun min mening Og du har hørt om synthesizer, sampler, keyboard, sequencer etc, og vet hva det innebærer å bruke de "instrumentene"!? NEIvel, ikke det. STFU Endret 3. juni 2005 av Calcuta Lenke til kommentar
danger_of_death Skrevet 3. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2005 Trance er i min mening ikke musikk. Det er ingen noter og grep på f.eks gitar som er skrevet ned? Det er rett og slett en datamaskins lyder og hadde vi ikke hatt data og slikt, hadde heller ikke denne såkalte musikk sjangeren oppstått heller! Men som sagt: kun min mening Og du har hørt om synthesizer, sampler, keyboard, sequencer etc, og vet hva det innebærer å bruke de "instrumentene"!? NEIvel, ikke det. STFU Sure, sure, let us forget this and come with songs Denne er sikkert posta før men den er bra som en sommerlignende låt: Jules & Raoul - Progress Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 3. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2005 Lange-I Believe (Dj Tandu Remix) DJ Tandu-Velvet En Motion-Getting Away With It Lange-Drifting Away Ruff Stuff-Warning, litt hardt kamaya painters - endless wave, yes tiesto og de goei eller no Plastic Angel - Schatten 99 DJ Tiësto ft. Ferry Corsten - Dreamtime, gjort mye bra sammen, nevner gouryella bl.a Hvor er lange??? han hadde jo så mange bra låter tidligere, ikke hørt noe fra han på lenge Lenke til kommentar
daniel_984 Skrevet 3. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2005 Vet ikke om dette er blitt postet før, men her kommer det hvretfall: St John Vs Locust - Mind Circles (Perry O'Neil Remix)-----------Mere chillout... Dj Tiesto - Open Your Mind Yahel - Avalanche-----------En av de beste! Yahel - Devotion-----------Den andre! DJ Kosmonova - Heaven's Gate Signum - Push Trough-----------Nevnt før tror jeg. Uansett så går jeg god for den! Darude - Next To You -----------Synging, men veldig lite. Veldig bra sang! OZone - Rock Solarstone vs. Sirocco - Destination Lenke til kommentar
embark Skrevet 3. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2005 Hvor er lange??? han hadde jo så mange bra låter tidligere, ikke hørt noe fra han på lenge Firewall Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 3. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2005 Rave Allstars - Hardcore Vibez 8) Lenke til kommentar
danger_of_death Skrevet 3. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2005 Fant fram en gammel låt som fortsatt er bra: Push - Universal Nation Lenke til kommentar
porcelaiN Skrevet 4. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2005 (endret) OZone - Rock edit: Forresten.. Rank 1 er sånn passe genial: Rank 1 - It's Up To You Rank 1 - Black Snow Rank 1 - Airwave Rank 1 - Awakening (Cosmic Gate Mix) Endret 4. juni 2005 av Stish Lenke til kommentar
daniel_984 Skrevet 4. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2005 Du slapp av a. Det er ikke de derre dansebandfolka assa. Tranceversjonen av theme til "the rock", ganske kul også. Du er ikke den første som spør om det for å si det sånn . Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 5. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2005 Daft punk - technologic Lenke til kommentar
mongojarle Skrevet 5. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2005 Daft punk - technologic fy feite å jeg hater den "regla" med lyd.... Lenke til kommentar
Alkjeks Skrevet 5. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2005 Nå har ikke jeg lest igjennom hele tråden, men her er mine favoritter: DJ Tiesto - Sparkles DJ Tiesto - Theme From Norefjell DJ Tiesto feat. BT - Love Comes Again (Mark Norman Remix) Rank 1 - Airwave Rank 1 - Awakening Rank 1 - It's Up To You Cosmicman - Back To Unity Cosmicman - I Love You Ferry Corsten - Rock Your Body Ferry Corsten - Right Of Way Ferry Corsten - Star Traveller Super8 - Alba DJ Marcky vs. Leeroy - Sunset Memories Loken - Monday A.M Airscape - Sosei Airscape - L'Esperanza Kevin - All In My Mind ATB - You're Not Alone ATB - 9pm ATB - Let You Go Smith & Pledger - Forever ATN - Miss A Day Ben Weston - A New Beginning (Peter Dafnous Remix) Marc Dawn - Random Walk (Nu-NRG Mix) Marc Dawn - Expander Don K - Heavenly Emotions Three Drives On A Vinyl - Greece 2000 Energy 52 - Café Del Mar Gouryella - Ligaya Gouryella - Gouryella Gouryella - Walhalla Kamay Painters - Endless Wave Robert Miles - Children DJ Dado - Dreamscape DJ Tatana - Words Vincent De Moor pres. Emerald - Fly Away Og så litt norsk trance: Verzus - Horizon Verzus - Renewed Energy Verzus - Magic DJ Loop - I Know (Restore Trance Mix) DJ Loop - Spring 2002 Icebird - Svaldbard Theme Antiloop - Believe DJ MetaZero - Power Of The Sun Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå