Gå til innhold

Trance-tråden - les reglene

Xanitra

Anbefalte innlegg

Sangen var care. Er breaket som var helt fantastisk i mine ører! Elsker chopped vocals.

imo var breaket enda mer håpløst.. ikke at det likner kjempemye, men allikevel; den umiddelbare assosiasjonen jeg fikk var til smurfene..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Sangen var care. Er breaket som var helt fantastisk i mine ører! Elsker chopped vocals.

imo var breaket enda mer håpløst.. ikke at det likner kjempemye, men allikevel; den umiddelbare assosiasjonen jeg fikk var til smurfene..

Enig. Synes ikke breaket var noe særlig heller.

Lenke til kommentar

Enig. Synes ikke breaket var noe særlig heller.

Sånn er musikk. Hver for sin smak! :) Jeg synes ihvertfall breaket var utrolig deilig!

Lenke til kommentar

Vet ikke om denne her er postet før, men jeg synes den er helt fantastisk.

Melodien minner veldig om Alice DeeJay - Better of Alone (Signum Remix) som ennå er blant mine favoritter.

Enjoy!

Thomas Datt Krakowiak - Antarctic Rain (Peter Dafnous Remix)

Lenke til kommentar
Postet av: Justin Credible, 16.02.2009 - 14:43 i forumet Musikk

Noen som vet hva som skjer med "Louder!"? Føler jeg har ventet på den i årevis nå. Står jo fortsatt "coming winter 2008" på nettsiden deres.

Siterer meg selv fra '09. Noen som vet noe? Går vel ut i fra at prosjektet er lagt dødt...

Trailer var jo kommet og allting.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...