Opus Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 Robert Miles ft. Maria Nayler - One & One Lenke til kommentar
Xanitra Skrevet 11. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2004 En til fra meg: Mario Piu - Communication Lenke til kommentar
Opus Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 (endret) Apoptygma Berzerk - Kathy's song (Victoria mix by VNV Nation) Litt på sidelinjen denne, men måtte bare nevne den. Edit: Grisefin låt. My kind of music. Endret 11. juni 2004 av Opus Lenke til kommentar
Xanitra Skrevet 11. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2004 (endret) Apoptygma Berzerk - Kathy's song (Victoria mix by VNV Nation) Litt på sidelinjen denne, men måtte bare nevne den. Edit: Grisefin låt. My kind of music. VNV nation er bra da.. Men det er vel ikke trance direkte. Blir vel mer electronica, eller house. Men den er bra den der ja kan oxo anbefale: VNV Nation - Standing Endret 11. juni 2004 av Xanitra Lenke til kommentar
Opus Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 VNV nation er bra da.. Men det er vel ikke trance direkte. Blir vel mer electronica, eller house. ...Eller techno/industrial Lenke til kommentar
Xanitra Skrevet 11. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2004 ...Eller techno/industrial hehehe, ja, det oxo:) Jeg ville ikke kalt dette industrial da.. det er mer Nine Inch Nails. Men.. ja.. VNV Nation er ganske vanskelig å sette i noen sjanger Lenke til kommentar
Fragletrollet Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 En til fra meg: Mario Piu - Communication Er det den sangen der det ringer en telefon i bakgrunnen hele tiden, og en dame driver å soer "Can somebody please pick up the phone"? Jeg synes den er BRA masete. Uansett. Angee Dee. Har du hørt Goliath 9 Mixed by Dj Blackmail? Det er definisjonen på god hard-trance. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 Jeg synes den er BRA masete. *host*SpeedCore*hark* Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 (endret) Blank & Jones - Dj Culture (long version).mp3 [Vet ikke om denne har 'fordervet plastisk pop trance, med elendige kvinnelige vokaler', men jeg elsker melodien + hører ikke så mye på trance nå til dags, men denne var favoritten min for ca. 4år siden, får meg til å tenke på the good old days]. Endret 11. juni 2004 av Scarface^ Lenke til kommentar
Fragletrollet Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 Jeg synes den er BRA masete. *host*SpeedCore*hark* Er noe heeelt annet. Speedcore er skikkelig energisk, noe ikke den sangen der er. Den er kun masete, med en j*vla mobiltelefon som ringer i bakgrunnen, en basstromme og en bass, samt skrikedama. Uff. Lenke til kommentar
scoot Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 Staccato - Always HArdcore! Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 Trance.nu <- se på hot ot not. Du finner sikkert endel bra hvis du gidder å lete.. Men akkurat nå er det : Dance nation - words ( magik muzik remix) som jeg liker best. Den er rolig, fri for sagelyder ( altså deet er en seriøs sang som jeg ville ha kallt det.. ) og refrenget er fint. Får somerstemning av den Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 følte nesten for å legge inn flere låter itilleg de jeg allerede har listet opp Moonman - Galaxia Dj Tiesto - Adagio For Strings <-- helt ny fire & Ice - Forever Young Major League - Wonder Where You Are Mirco De Govia - Epic Monolith delerium - heavens earth (matt darey remix) Hands Burn - Good Shot<---anbefales meget sterkt! Luis Paris - Incantation Kosmonova - Take Me Away Airscape - L'esperanza (Armin van Buuren's Rising Star Mix) Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 Dj Tiesto - Adagio For Strings <-- helt ny Blærgh, har han laget trance-cover av Samuel Barker? :| Lenke til kommentar
Nimda Skrevet 12. juni 2004 Del Skrevet 12. juni 2004 Basic Dawn - Pure Thrust Kamaya Painters - Endless wave Dito - Shadows Lenke til kommentar
atrax Skrevet 12. juni 2004 Del Skrevet 12. juni 2004 Rosa helikopter Jeg sa særiøse forslag. Du viser ikke respekt, når du fpreslåt noe så dårlig. Herregud, om han liker Rewza Helicowpter så får det være hans sak. Fatter ikke hvorfor du skal legge deg borti det. Jeg foreslår herved Tine - Vil Ha Deg. Har du sett Rose hellikopter i en "best of trance" cd i det siste? Aner ikke, hører ikke på trance. Synes for øvrig rosa helikopter er helt lik all annen dunk-dunk-pling-plong. Det er vel bare jeg som ikke har peiling nok. Det beste innen trance..hmmmmm... Aha, det må vel være DINA? SI at du registrerte deg for å si det. Jeg synes den er BRA masete. *host*SpeedCore*hark* Dj Tiesto - Adagio For Strings <-- helt ny Blærgh, har han laget trance-cover av Samuel Barker? :| Hvorfor GIDDER du å henge i denne tråden når du ikke har noe positivt å bidra med? Du hører ikke engang på trance! Audioplacid - Nevada <- fet låt! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå