Gå til innhold

Trance-tråden - les reglene

Xanitra

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

http://www.youtube.com/watch?v=NIdHZTSX_70

videoen er litt lættis -spesielt keyboard-spillinga (mulig jeg bare har Roger Shah litt for friskt i minne enda, men :p) men han skal ha kred for at han spiller en del av instrumentene selv (og synger til og med i et par tilfeller, skjønt det synes jeg kanskje ikke at var så vellykket) og generelt legger veldig mye arbeid i musikken han lager -i motsetning til en del andre som knapt nok lager musikken selv lenger..:p

Endret av Joaaso
Lenke til kommentar

Bare velg deg ett program og lær deg det. Programmene idag er så avanserte at det ikke er noe du ikke kan få til i de forskjellige programmene.

Jeg vet at dahl brukte reason og ett annet program. Jeg bruker modplug tracker + goldwave for lydredigering.

Aha. Nærmeste jeg kommer erfaring fra slike programmer er Dance eJay en gang på 90-tallet, FruityLoops noen år senere, Pro Tools for noen år siden og nå har jeg begynt å leke meg med FL Studio. Og suger like balle nå som alltid.

Men øving gjør mester, antar jeg.

Lenke til kommentar

Jeg har et gammelt Yamaha-keyboard fra 90-tallet med MIDI-utganger ... Nå har jeg ikke noe lydkort med MIDI-innganger på lenger, men noen av dere kan kanskje anbefale meg hva jeg skal gjøre for å få brukt det?

Alternativt så regner jeg med å skaffe meg et MIDI-keyboard i løpet av november / desember.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...