embark Skrevet 2. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2005 Syntes kanskje at man skal ha en limit på hvor mange man skal poste. Men 1 er for lite.Skjønner godt at det ikke er lov å poste en hel trackliste, men 5 sanger går vel helt greit da? Hvis ikke kan man vel bare lage en ny tråd ellerno hvor man kan poste så mange sanger man vil i en post. Skjønner ikke at det er så galt, jeg, så lenge man poster bra musikk. Men jeg synes man bør tenke litt før man poster all slags "pop-trance" o.l. Lenke til kommentar
danger_of_death Skrevet 2. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2005 Har gått glipp av en diskusjon nå. Men jeg er helt enig rakib. Jeg vil helst slippe å se lange playlister og tracklister. Det kan man lage egen tråd for... Men den nye Ace da Brain vinylen burde ingen gå glipp av. Liker Hard og Aerial mixene best... Hør på dem Ace da brain - Trinity (Hard mix) Sample! Ace da Brain - Trinity (Liquid mix) sample! Ace da Brain - Trinity (Aerial mix) Sample! Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 3. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2005 Floorfilla - Kosmiklove (89ers Remix) Lenke til kommentar
Leet-Pete Skrevet 3. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2005 For min del går det ikke å si EN enkelt låt som er best. Jeg hører på ny trance omtrent hver dag og ofte er den ene låten bedre eller like bra som den andre. Hvis noen klarer å si at kun en låt er den beste de har hørt, har de for dårlig utvalg. Trond Enig med at det er litt vanskelig å si hvilken låt som er den absolutt beste, men man må likevel høre på det trådstarteren skrev i første post. Hvis man ikke har en favoritt trance-låt, skriv en låt du liker godt. "Blank & Jones - The Nightfly (original mix)" liker jeg veldig godt. Lenke til kommentar
Arsenal_RULES Skrevet 3. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2005 (endret) Interphace - No 1 Else 2004 Endret 3. mai 2005 av Arsenal_RULES Lenke til kommentar
porcelaiN Skrevet 3. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2005 (endret) Siden så mange er enig tar jeg meg muligheten til å lage en ny topic hvor man kan poste hvor mange man vil edit: introducing teh new thread.. TRANCE post dine favoritter - mer enn èn sang Keep it coming! Endret 3. mai 2005 av Stish Lenke til kommentar
embark Skrevet 3. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2005 Siden så mange er enig tar jeg meg muligheten til å lage en ny topic hvor man kan poste hvor mange man vil Goodie. Lenke til kommentar
Arsenal_RULES Skrevet 3. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2005 (endret) Ja, det var en god idé! Håper bare folk husker å følge reglene da! Så til dere glemske, ikke post mer enn én sang her! Som sagt: Jeg vil kun ha DET BESTE innen trance. Jeg vil ha DEN BESTE låta som du hører på. 1 stk. Ikke fler. Endret 3. mai 2005 av Arsenal_RULES Lenke til kommentar
Arsenal_RULES Skrevet 3. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2005 Benny Benassi - The DJ (Royal Gigolos Remix) Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 14. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2005 Ayla Presents Yel - Sun Is Coming Out Kate Ryan - Desenchantee (Club Version) Kenny Takito - All System Go Ayu - Connected Tillmann Uhrmacher - Friends (Contact Club Mix) Pure Pressure - Wouldnt It Be Good Ben Dix And Jiminy Cricket - Guitar Star Nadjanema, sangen heter det, men finner ikke artisten. Lenke til kommentar
pr0xy H4xx0r Skrevet 14. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2005 interphase - Dr feelgood Lenke til kommentar
porcelaiN Skrevet 14. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2005 interphase - Dr feelgood Den sangen der må være den som er mest nevnt i denne tråden. Lenke til kommentar
embark Skrevet 14. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2005 interphase - Dr feelgood Den sangen der må være den som er mest nevnt i denne tråden. Und, det er ikke trance. Lenke til kommentar
~Alex~ Skrevet 14. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2005 bob marley remix (Atb) the sun is shining, er ikke sikker på om det er trance, men er hvertfall inærheten. Rigth? Lenke til kommentar
_crs_ Skrevet 15. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 15. mai 2005 Siden det var så nøye på det med bare å poste EN eneste låt, så har jeg faktisk hørt på samme låten endel ganger nå fordi den bare er sykt bra: Koris VS Djule - Sense Of Time (Alex M.O.R.P.H. VS Scirocco Remix) Trond Lenke til kommentar
Sti4n Skrevet 15. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 15. mai 2005 Mauro Picotto-Komodo Lenke til kommentar
danger_of_death Skrevet 15. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 15. mai 2005 Cupa - Mass Panic ^Ganske rolig trance for dem som liker det. Lenke til kommentar
Calcuta Skrevet 16. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 16. mai 2005 Nadjanema, sangen heter det, men finner ikke artisten. Unknown Source - Nadjanema Lenke til kommentar
Xanitra Skrevet 18. mai 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 18. mai 2005 for å møte konkurrensen til andre iherdige trance fans som har lyst til å lage sine egne trance forums, er regelen om å poste 1 låt FJERNET. 1. Dette fordi denne regelen ble aldri fulgt likevel. 2. Mer frihet, du poster så mye du vil, vi andre får dømme om det du har å komme med er av noe kvalitet. 3. Pur faen. Så kom igjen. Let the thread live on. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå