johome Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 Andy Blueman - Everlasting. Grisedigg! Var helt fantastisk å høre den live på TE i fjor! EEEH... jeg er visst litt for fersk innenfor Trance. TE ? Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 Andy Blueman - Everlasting. Grisedigg! Var helt fantastisk å høre den live på TE i fjor! EEEH... jeg er visst litt for fersk innenfor Trance. TE ? TE = Trance Energy. Årlig event som finner sted i Amsterdam. Les mer - http://en.wikipedia.org/wiki/Trance_Energy Lenke til kommentar
johome Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 Den eventen der må jeg få med meg en gang (ikke aktuellt i år). Å få oppleve noen av de beste DJ'ene live er bare en drøm for meg. Jeg ser at TE har vært utsolgt hvert eneste år. Man må tydeligvis bestille billett lang tid i forvegen. Det eneste "negative" er de de tydeligvis spiller veldig høyt... Jeg foretrekker litt mere moderate lydnivåer. Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 Min jomfrutur til TE var i fjor. Noe av det feteste jeg har noensinne opplevd, det er klart! Jeg kjøpte min billett en stund i forveien ja, men er alltid noen billetter som blir lagt ut for salg (ofte billig også) rett før, da folk finner ut at følge ikke kan eller liknende. For min del merket jeg ingen veldig høy lyd på eventet i fjor. Jeg kjøpte noen ørepropper som man bruker for å filtrere høy db vekk fra øret. Fungererte veldig bra! Kostet €5 elns på selve eventet (staben solgte dem). Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 TE = Trance Energy. Årlig event som finner sted i Amsterdam. Ærlig talt er det i Utrecht. Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 (endret) Litt usikker på om jeg likte sangen eller ei. Endret 20. januar 2010 av Léon_ Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 TE = Trance Energy. Årlig event som finner sted i Amsterdam. Ærlig talt er det i Utrecht. Smatt smatt smatt! Lenke til kommentar
Feh Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 Litt usikker på om jeg likte sangen eller ei. Melodien som kom frem etter hvert der var ganske digg, men resten av låta var crap imo. Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 (endret) Ja, merket at versjonen jeg har på ipoden var en annen. Var club instrument mix. Uten den tragiske fyren ;P Endret 21. januar 2010 av Léon_ Lenke til kommentar
Exentler Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Sondre Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 Sykt chill prog. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 (endret) Ørjan Nilsen kommer ut med mix cd nå snart. Release 15 feb av Armada. Trance World vol. 9 mixed by Orjan Nilsen CD1: 01. Benya - Europa 02. Way Out West - Future Perfect (Original Mix) 03. Matt Darey Pres Urban Astronauts - See The Sun (Aurosonic Remix) 04. Dinka - Elements 05. Arnej - They Need Us (Club Edit) 06. Orjan Nilsen - So Long 07. BT - The Force Of Gravity (Orjan Nilsen Remix) 08. Kay D Smith & Marc Tall - Hoipolloi (Wippenberg Remix) 09. Evol Wavez - Name Is The Answer 10. Robert Gitelman - Fluidum 11. Robbie Buri - Attack (DJ Preach Remix) 12. Orjan Nilsen - Shoutbox! CD2: 01. First State - Brave (Mac & Mac Remix) 02. Audible - Blackout 03. Estuera - Hot Monday 04. DNS Project Feat Johanna - Mindful (Vocal Mix) 05. Van Dresen & Thrice - Subnative (Cor Fijneman Remix) 06. Filo & Peri With Eric Lumiere - Soul And The Sun (Original Mix) 07. Van Dresen - Back To Start (Orjan Nilsen Remix) 08. W&W - DNA 09. Orjan - Arctic Globe 10. MIKE Pres Plastic Boy - Chocolate Infusion 11. Roger Shah & Signum - Healesville Sanctuary (Signum Mix) 12. Richard Durand - Silver Key (Extended Mix) 13. Heatbeat - Hadoken Endret 27. januar 2010 av Blåbær Lenke til kommentar
johome Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 (endret) Hærlig låt fra Solar Stone - Solar Coaster (Airbase Remix). Endret 27. januar 2010 av johome Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 (endret) Bruised water - Natasha Bedingfield vs. Chicane (Adam K & Soha vocal remix) Se filmen hos Youtube Den finnes også som en dub-versjon, men jeg fant vokal-versjonen mer fengende. EDIT: Litt usikker på om dette faktisk er trance, men den stod nå oppført på beatport som trance. Dessverre så var den ikke tilgjengelig på hverken beatport eller itunes for oss i Norge. Endret 27. januar 2010 av SLIguy Lenke til kommentar
milsis Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 http://open.spotify.com/track/6mZNpAqkM0anYXgHWEtIOn Essentia - Fast distance remix- Sindre Eide Lenke til kommentar
ZraL Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Håper folk stikker innom på Luminosity - Before The Energy dagen før Trance Energy 2. April! Cheers, Lars fra The Blizzard Lenke til kommentar
chokke Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 Se filmen hos Youtube Min nye yndlignslåt i det siste. Pianoet er fantastisk . Lenke til kommentar
kaninkoker Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 Fin den ja Lytta gjennom Ajunabeats vol 6 i stad, fy faen for et album! begge cdene er stappa med snacs fra ende til annen. Gjelder forsovet også Vol.7, men syns CD nr.2 var litt tam. Fikk også Twise in a blue moon remixed i posten på fredag, ambefales en titt. Lenke til kommentar
Sondre Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 Vokalene i denne. Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 Se filmen hos Youtube Ikke ny, men evig digg! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå