chokke Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 Kandi er faen meg en fet fyr, men dæven som han kan drikke. Fete fyrer pleier å kunne drikke? Ja, jeg måtte. Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 Deep Care - Blacks (Daniel Kandi Lifted Remix) Tross titlen, så syns jeg låta er dritfet! Er ikke mange jeg liker av Kandi, men denne falt i smak Lenke til kommentar
johome Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 Dette er rått , eller ... Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 Dette er rått , eller ... Airbourne Angel er en kjernekar. Han har remixet min neste singel, som blir released utpå nyåret Lenke til kommentar
johome Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 Hva slags singler har du da ? Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 Hva slags singler har du da ? For øyeblikket kun én utgivelse (link til Beatport), men har flere kommende på nyåret. Sample 'Anything But You', som snart blir sluppet med en Airbourne Angel remix, kan høres på myspace-siden min Lenke til kommentar
johome Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 Seize The Day var det jo klasse over ! Bortsett fra Trance , så liker jeg veldig godt denne typen elektronisk musikk : (Må nesten legge de i spoiler, siden dette nok ikke er Trance ) Denne er forbudt å legge ut på forum Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 Kandi er faen meg en fet fyr, men dæven som han kan drikke. Fete fyrer pleier å kunne drikke? Ja, jeg måtte. For å sitere Armin under et ASOT-jubileum: I tried to get Kandi up here, but it seems like he's to too drunk. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 Koser meg med eldre trance Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Exentler Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 (endret) Tenkte jeg kunne komme med en topp 20 liste. Den er ikke i kronologisk rekkefølge av enkle årsaker. Dakota - Sin City (Rex Mundi Remix) %5dPaul%20Van%20Dyk%20Featuring%20Johnny%20Mcdaid%20-%20Home%20(Cosmic%20Gate%20Remix)[/b]%5b/url%5d%5burl="http://www.youtube.com/watch?v=0fM7b6GlgcA"]M6 - Opus Sectrum (Original Mix) Empire of the Sun - We are the People (Andy Moor & Ashley Wallbridge Bootleg) Bobina - Time & Tide (Gareth Emery Remix) Andy Moor & Ashley Wallbridge feat Meighan Nealon - Faces (Original Mix) DJ Eco - Supercollider Gaia - Tuvan (Gareth Emery Remix) Ron Hagen & Pascal M - Riddles In The Sand (Omnia Remix) Michael Angelo feat. Jenry R - Disconnected (Myon & Shane 54 Dub Mix) Ton TB - Calculating Darkness (Rave Mix) DJ Eco - Lost Angeles (Breakfast Remix) Mat Zo - Nuclear Fusion (Rex Mundi Remix) Ashley Wallbridge - Harmonies (Sound Of Garuda Intro Mix) Cerf, Mitiska & Jaren - Beggin' You (Armin van Buuren Remix) Dash Berlin Feat Emma Hewitt - Waiting (First State Remix) Way Out West - Future Perfect (Original Mix) BT feat. JES - Every Other Way (Armin Van Buuren Remix) Lange pres. Firewall - Wanderlust (Sunny Lax Uplifting Remix) Endret 25. desember 2009 av Exentler Lenke til kommentar
johome Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 Tenkte jeg kunne komme med en topp 20 liste. Er det noen som kunne tenkt seg å sette opp en slik liste fra 90 tallets Trance , med musikk som likner Føler ikke at jeg har fått med meg "alt" fra 90 tallet. Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 Top 10: 10. Gareth Emery - Metropolis (Original Mix) 09. Abel Ramos & Miss Meody - Rotterdam City Of Love (Axwell Re-Edit) 08. Meck - Windmills (Bart Claessen Remix) 07. Reflect - Need to Feel Loved (Adam K & Soha Remix) 06. Amster Dyen pres. Airplay 47 - Be Free (Mat Zo Remix) 05. Housetrap, Dave Lambert & Liam South - Music For Peace (Dimitri Andreas & Like Mike Remix) 04. Ram - RAMsterdam (John van Deynhoven Remix) 03. Breakfast - Remember (Original Mix) 02. Daniel van Sand - Anything But You (Adriz Remix) 01. Audible - White Mouse (Original Mix) Lenke til kommentar
johome Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 Takker. Jeg likte best nr. 1 Audible og nr. 4 Ram (veldig bra). Tror ikke at det er fra 90 tallet, men hva gjør vel det når jeg ikke har hørt dette før Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 Takker. Jeg likte best nr. 1 Audible og nr. 4 Ram (veldig bra). Tror ikke at det er fra 90 tallet, men hva gjør vel det når jeg ikke har hørt dette før Samtlige er fra i år Har btw lastet opp et sample av Airbourne Angel remixen av min neste singel på min neste singel (som kan høres på myspace-playeren min. Link finner du i signaturen) Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 Dette er rått , eller ... Utrolig digg sang! Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
johome Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 Her er Chakra med Love shines through - fra 1999 Kom gjerne med flere klassikere fra 90 tallet... Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 Den sangen der er så fantastisk!! Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 Se filmen hos Youtube Litt shameless selfpromotion for min nyeste låt! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 Liker den fortsatt! Ble de happy for gavene forresten? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå