Feh Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 Jeg har ikke sett noen som tilbyr FLAC, men beatport.com f.eks leverer både mp3 320 og ukomprimert WAV. Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 Jeg kjøper alltid musikken fra beatport som ukomprimert wav. Det gir liksom det lille ekstra for hele opplevelsen. Bakdelen er bare at prisen noen ganger er litt stiv... Lenke til kommentar
Feh Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 Jeg og en kompis testet mp3 320 vs. ukomprimert wav fra beatport på anlegget til faren hans (1xx tusen kroners klassen)i fjor, men ingen av oss hørte noen forskjell. Når det kommer til elektronisk musikk er det stort sett masteringa som har noe å si for kvaliteten, ikke om det er flac, mp3 320 eller wav som spilles av. Lenke til kommentar
Sondre Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 12. desember 2009 Del Skrevet 12. desember 2009 Jeg og en kompis testet mp3 320 vs. ukomprimert wav fra beatport på anlegget til faren hans (1xx tusen kroners klassen)i fjor, men ingen av oss hørte noen forskjell. Når det kommer til elektronisk musikk er det stort sett masteringa som har noe å si for kvaliteten, ikke om det er flac, mp3 320 eller wav som spilles av. Hmm. Jeg hører god forskjell på 320kbs og .wav selv i ørepropper. Hører også noen ganger forskjell på 44.100KhZ wav og evt 96.000KhZ. Se filmen hos Youtube Oioi. Min favorittlåt fra Kaleidoscope albumet + en av mine favoritt remixere = Lenke til kommentar
Arbiter_84 Skrevet 12. desember 2009 Del Skrevet 12. desember 2009 (endret) Jøss hører du forskjell på wav og 320? Du må jo ha superører! *sarkasme* Filen er jo ofte bare 5-6 ganger større, klart det en enorm forskjell. Endret 12. desember 2009 av Arbiter_84 Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 12. desember 2009 Del Skrevet 12. desember 2009 Endelig noen som kan lage en remix av Out of the Blue! Lenke til kommentar
Altobelli Skrevet 12. desember 2009 Del Skrevet 12. desember 2009 Endelig noen som kan lage en remix av Out of the Blue! +1 Lenke til kommentar
WonderBjarne Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 The Thrillseekers - Dreaming of You (Flutlicht Remix) <-- Seriøst en av de feteste trance-låtene noensinne Hva skjedde egentlig med Flutlicht? Lenke til kommentar
Sondre Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 The Thrillseekers er rett og slett konge! Ferry Corsten - Sublime (The Thrillseekers Remix) Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 The Thrillseekers - Dreaming of You (Flutlicht Remix) <-- Seriøst en av de feteste trance-låtene noensinne Hva skjedde egentlig med Flutlicht? HardTrancen døde nesten ut. Lenke til kommentar
WonderBjarne Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Synd egentlig... Flutlicht har en del fete låter. Samme med Green Court (de lagde vel hardtrance? Hvertfall hardere trance enn mange andre). Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Green Court, Cosmic Gate, Flutlicht, S.H.O.K.K., Scot Project osv. Fantastisk tid. Lenke til kommentar
r0zie Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 noen som vet om noen sanger som ligner på dj jurgen - crazy sexy cool? er en jeg leter etter.. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 Endelig noen som kan lage en remix av Out of the Blue! +1 Den låta er jo gammel, har ligget som gratis nedlasting hos hjemmesiden til artisten. Regner med at den er fjernet nå. Har også postet denne låta her i denne tråden. Lenke til kommentar
Newar Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 Se filmen hos Youtube Er det noen som har inv eller kan peke meg til en torrent side som er fokusert på trance musikk? Pliiis send meg pm!!! Skal selvfølgelig kun brukes til å laste opp og dele mine egne produksjoner. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 Den låta er jo gammel, har ligget som gratis nedlasting hos hjemmesiden til artisten. Regner med at den er fjernet nå. Har også postet denne låta her i denne tråden. Kanskje sant det. Den var fra 2008? Da har jeg vel den i 320 kvalitet da. Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 Her er noen av de låtene jeg digger for øyeblikket. Håper noen av dere andre også finner tonen for enkelte eller alle disse låtene. Se filmen hos Youtube Se filmen hos Youtube Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
WonderBjarne Skrevet 20. desember 2009 Del Skrevet 20. desember 2009 AH.FM <-- End of Year Countdown!!! 19. desember til 1. januar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå