Feh Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Takk for en ufattlig feett låt 4MB Enig. Langt ifra årets låt, men en virkelig god låt. En ting som jeg har lagt merke til mer og mer i det siste, er at den "vanlige trancen" pluss uplifting trance har i grunn tapt seg en god del i de par siste åra, men progressive biten er det faen meg fortsatt mye snacks ute å går! Flere år siden jeg har lastet ned GDJB nå, men det var jaggu deilig å få litt mer prog stemning igjen. Noen helt vanvittig fete låter innimellom som virkelig gir den deilige trancy følelsen uten å peake fullstendig som en del annet gjøre. Lenke til kommentar
Arbiter_84 Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Se filmen hos Youtube Noen som planlegger senstation white düsseldorf 31.12.09? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Foretrekker Qountdown i Amsterdam den 31. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 (endret) Endret 3. desember 2009 av Blåbær Lenke til kommentar
W Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 (endret) En ting som jeg har lagt merke til mer og mer i det siste, er at den "vanlige trancen" pluss uplifting trance har i grunn tapt seg en god del i de par siste åra, (...) Helt enig, men nå og da kommer fortsatt ei skikkelig godlåt: Se filmen hos Youtube Foreløpig årets høydepunkt innnen trancemusikk. Endret 5. desember 2009 av W Lenke til kommentar
kaninkoker Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 En ting som jeg har lagt merke til mer og mer i det siste, er at den "vanlige trancen" pluss uplifting trance har i grunn tapt seg en god del i de par siste åra, (...) Helt enig, men nå og da kommer fortsatt ei skikkelig godlåt: Se filmen hos Youtube Foreløpig årets høydepunkt innnen trancemusikk. Knall låt det der ja W Noen som har hørt denne før da? Ernesto vs. Bastian - Killer Tone Vet ikke om den har blitt postet her før jeg , men det jeg vet er at dems forrige album var skikkelig snadder. Håper de kommer med et nytt et snart Link: http://www.youtube.com/watch?v=i1yjsZDwT1U Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Jeg må si at dette er noe av det mer spennende jeg har hørt på en stund! http://www.youtube.com/watch?v=jV0IFRR3DjY Lenke til kommentar
Sondre Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Mer progressive, men denne var seriøst bra! Lenke til kommentar
Arbiter_84 Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 En kompis av meg sitt noget halvferdige bidrag som ikke ble sendt i tide til Tiesto remix konkurransen Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 ^ | Hva med mitt forsøk? Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Arbiter_84 Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 Meget bra produksjon det der. Du mestrer mastringen rimelig bra. Har skikkelig feelen for perkusjonsdelen, og bassen er solid. Mangler kanskje et og annet for å bli en skikkelig tilfredstillende choon. Savner noe som tar av, noe som lager litt bråk. F.eks at du kunne gjort noe mer med den litt beskjedne lfo pitcha synthen, som pulserer i overgangene, slik at den ble med på moroa når trommene setter inn. Lenke til kommentar
embark Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 Se filmen hos Youtube ID anyone? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 Du ser jo navnet. Awesome trance track! Lenke til kommentar
embark Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 Awesome trance track! Det er jo bare beskrivelsen. Lenke til kommentar
Zarillas Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 (endret) Endret 11. desember 2009 av Zarillas Lenke til kommentar
Sondre Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 ID anyone? Muligens Freejack - Elevation. Lenke til kommentar
Aztor Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 Hvor er det lettest å kjøpe cder fra. Evt laste ned flac etc. ??? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå