Gå til innhold

Trance-tråden - les reglene

Xanitra

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Takk for en ufattlig feett låt 4MB

Enig. Langt ifra årets låt, men en virkelig god låt.

En ting som jeg har lagt merke til mer og mer i det siste, er at den "vanlige trancen" pluss uplifting trance har i grunn tapt seg en god del i de par siste åra, men progressive biten er det faen meg fortsatt mye snacks ute å går! Flere år siden jeg har lastet ned GDJB nå, men det var jaggu deilig å få litt mer prog stemning igjen. Noen helt vanvittig fete låter innimellom som virkelig gir den deilige trancy følelsen uten å peake fullstendig som en del annet gjøre.

Lenke til kommentar
En ting som jeg har lagt merke til mer og mer i det siste, er at den "vanlige trancen" pluss uplifting trance har i grunn tapt seg en god del i de par siste åra, (...)

Helt enig, men nå og da kommer fortsatt ei skikkelig godlåt:

Se filmen hos Youtube

Foreløpig årets høydepunkt innnen trancemusikk.

Endret av W
Lenke til kommentar
En ting som jeg har lagt merke til mer og mer i det siste, er at den "vanlige trancen" pluss uplifting trance har i grunn tapt seg en god del i de par siste åra, (...)

Helt enig, men nå og da kommer fortsatt ei skikkelig godlåt:

Se filmen hos Youtube

Foreløpig årets høydepunkt innnen trancemusikk.

Knall låt det der ja W :thumbup:

Noen som har hørt denne før da? Ernesto vs. Bastian - Killer Tone

Vet ikke om den har blitt postet her før jeg , men det jeg vet er at dems forrige album var skikkelig snadder. Håper de kommer med et nytt et snart :love:

Link: http://www.youtube.com/watch?v=i1yjsZDwT1U

Lenke til kommentar

Meget bra produksjon det der. Du mestrer mastringen rimelig bra. Har skikkelig feelen for perkusjonsdelen, og bassen er solid.

Mangler kanskje et og annet for å bli en skikkelig tilfredstillende choon. Savner noe som tar av, noe som lager litt bråk. F.eks at du kunne gjort noe mer med den litt beskjedne lfo pitcha synthen, som pulserer i overgangene, slik at den ble med på moroa når trommene setter inn.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...