kaninkoker Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 Bra låt Kaninkoker, faktisk så god at jeg rett som det var kjøpte den umiddelbart på beatport. Jaja, den er Elsk Faktsik så er hele det Remix albumet Drit bra! kjøp og kjøp sier jeg bare kan jo slenge med et par Go'låter i samme slengen A.M.R. – Sand Dunes (Daniel Kandi Club Mix) Redd Square - Digital Acoustics (original mix) http://www.youtube.com/watch?v=28ANc2hauUI Fikk foresten nye albumet til Dash berlin i posten i dag. Fy faen for et fantastisk album, Ambefales på det sterkeste Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 Faktisk overrasket over kvaliteten på Twice In A Blue Moon: Remixed. Mye bra der! Kan dog ikke si det samme som Solarstones remix album. Veldig få jeg likte der... Lenke til kommentar
WonderBjarne Skrevet 20. november 2009 Del Skrevet 20. november 2009 Midway - What If (Original Mix) Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 20. november 2009 Del Skrevet 20. november 2009 Hørte jeg Deadmau5 - Strobe i reklamen på Viasat4 i dag, eller var det bare noe som ligna jævlig? Tøft at de beveger seg i slike retninger! Stemmer nok det ja, la merke til det selv her om dagen Lenke til kommentar
Feh Skrevet 20. november 2009 Del Skrevet 20. november 2009 Hørte jeg Deadmau5 - Strobe i reklamen på Viasat4 i dag, eller var det bare noe som ligna jævlig? Tøft at de beveger seg i slike retninger! Stemmer nok det ja, la merke til det selv her om dagen Var jo en fantastisk komponert intro så det er jo i grunn ikke overraskende. TV3/Viasat har ofte brukt elektronisk musikk i introer/reklamer for egne programmer. F.eks hadde de brukt Mason - Exceeder i en av reklamene til Prison Break. Han som lager videoer i Tour De France på TV2 bruker også en god del trance og house. De korte videoene som er redigert som kommer etter hvert ritt og litt innimellom som viser litt landskap, ryttere, tilskuere etc. Lenke til kommentar
kaninkoker Skrevet 20. november 2009 Del Skrevet 20. november 2009 Leon Bolier Feat. Floria Ambra – This (Original Mix) :O http://www.youtube.com/watch?v=eETCJcd8MGI En av de bedre låtene jeg har lørt på lengere tid. Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 21. november 2009 Del Skrevet 21. november 2009 (endret) Signum (Ron Hagen & Pascal M) - Riddles In The Sand Endret 21. november 2009 av Simkin Lenke til kommentar
Arbiter_84 Skrevet 21. november 2009 Del Skrevet 21. november 2009 (endret) Vent dere mye god tech-trance fra meg fremover Se filmen hos Youtube Se filmen hos Youtube Se filmen hos Youtube Endret 21. november 2009 av Arbiter_84 Lenke til kommentar
Altobelli Skrevet 21. november 2009 Del Skrevet 21. november 2009 (endret) Slik Tiesto skal huskes Endret 21. november 2009 av Rukk Lenke til kommentar
Altobelli Skrevet 21. november 2009 Del Skrevet 21. november 2009 Solarstone remixen av Gabriella's Sky var helt SYK, thanks for sharing !! Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 21. november 2009 Del Skrevet 21. november 2009 Do like this!!! Den er ganske choon! Lenge siden jeg har hørt den nå! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 21. november 2009 Del Skrevet 21. november 2009 Do like this!!! Den er ganske choon! Lenge siden jeg har hørt den nå! I know. Bare kom plutselig på den. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 21. november 2009 Del Skrevet 21. november 2009 Syns om denne sjangerblandinga? Lenke til kommentar
Arbiter_84 Skrevet 22. november 2009 Del Skrevet 22. november 2009 (endret) Mange her som er begeistret for techtrance, men ikke fullt så begeistret for sånn vanlig klassisk trance? snakker om artister som f.eks. re-ward, dave schiemann, messler, mac & taylor, dr willis, joey v, willem van hanegem,chris de seed, will atkinson, tigran oganezov og de gutta som kjører litt mer hardcore tech-fokusert stil? Se filmen hos Youtube Se filmen hos Youtube flere anbefalte tech-trancere, for de som ønsker å ta et lite dykk i denne sjangeren Se filmen hos Youtube Se filmen hos Youtube Se filmen hos Youtube Endret 22. november 2009 av Arbiter_84 Lenke til kommentar
Arbiter_84 Skrevet 22. november 2009 Del Skrevet 22. november 2009 Slik Tiesto skal huskes hvorfor skal han huskes? Lenke til kommentar
Arbiter_84 Skrevet 22. november 2009 Del Skrevet 22. november 2009 Se filmen hos Youtube Se filmen hos Youtube Se filmen hos Youtube Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Arbiter_84 Skrevet 22. november 2009 Del Skrevet 22. november 2009 (endret) Se filmen hos Youtube Se filmen hos Youtube Se filmen hos Youtube Endret 22. november 2009 av Arbiter_84 Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 22. november 2009 Del Skrevet 22. november 2009 Daniel van Sand - Promomix November '09 Var egentlig et bidrag til en konkurranse, men rakk ikke tidsfristen. Like greit å bare legge den ut. Inneholder 3 egne låter / bootlegs ___ 1. Fatboy Slim vs. Fedde Le Grand - Praise You 2. Tiësto ft. Emily Haines - Knock You Out (Daniel van Sand Remix) 3. Jordy Lishious - 1 Up 4. Dustin Zahn - Stranger To Stability (Len Faki Podium Mix) 5. Michael Woods - Drop Zone 6. Audible - White Mouse (Daniel van Sand Bootleg) 7. Daniel van Sand - Anything But You (TBA Remix) 8. The Mystery - Forgiven 9. Alex M.O.R.P.H. - Eternal Horizon 10. Rapha and Reminder - Beyond the Clouds (Daniel Kandi Remix) 11. Matt Church & Kevin Shepherd - Quake (Adriz Remix) ___ Lengde - 57:32 Størrelse - 131,7 mb Bitrate - 320 kb/s Link- DOWNLOAD Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå