rune89 Skrevet 13. november 2009 Del Skrevet 13. november 2009 Litt mere av den progressive arten dette, er ikke fullt så glad i ren trance. Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
rune89 Skrevet 13. november 2009 Del Skrevet 13. november 2009 (endret) Massiv låt Cicada - One Beat Away (Arno Cost Remix) Endret 13. november 2009 av Nipps Lenke til kommentar
Newar Skrevet 14. november 2009 Del Skrevet 14. november 2009 (endret) contributing. Se filmen hos Youtube Endret 14. november 2009 av Newar Lenke til kommentar
Ida2806 Skrevet 14. november 2009 Del Skrevet 14. november 2009 Hva er neste "store" event i Oslo??? Alt for lenge til TE! After Dark Session forrige lørdag var jo masse morro! Lenke til kommentar
kaninkoker Skrevet 15. november 2009 Del Skrevet 15. november 2009 Hva er neste "store" event i Oslo??? Alt for lenge til TE! After Dark Session forrige lørdag var jo masse morro! Hehe! helt enig det angående TE:P Vet at det ikke er så tance relatert men hvis det skulle falle i smak så spiller klaas på Stravinski den 17 Des ID:18 Litt keen på og stikke innom der i grunnen.. Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 15. november 2009 Del Skrevet 15. november 2009 Dash Berlin feat. Emma Hewitt - Waiting (Sean Tyas Remix) Lenke til kommentar
TheExcalibur Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 Sjekk ut Leon Boiler på myspace og youtube. Han har brukbar musikk ellers liker jeg Tiesto da som dere har postet. Denne videoen er også hvert å se: http://www.youtube.com/watch?v=SQT0nVUvqAo Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 Tiesto feat. Three 6 Mafia, Flo Rida & Sean Kingston - Feel It Offisiel versjon sluppet. Den hører vel egentlig ikke hjemme i denne tråden en gang Det værste er at jeg synes den faktisk fenger ganske bra Lenke til kommentar
chokke Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 Heh.. Les kommentarene. Youtube har visst alle ekspertene.. Lenke til kommentar
Altobelli Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 (endret) Tiesto har nå forbigått LOLDJ David Guetta i ynkness... bare jeg ser ft. Sean Kingston og Flo Rida blir jeg kvalm... Så noen linket til Marcus Schössow noen sider tilbake, her er en annen kongesang fra debut albummet Outside Teh Box. Med Robert Burian Se filmen hos Youtube Endret 16. november 2009 av Rukk Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 (endret) Tiesto feat. Three 6 Mafia, Flo Rida & Sean Kingston - Feel It Dette er en typisk låt som kommer til å bli godt tatt imot og blir en hit dessverre. Tror heller ikke jeg ville blitt overrasket om dette blir årets russelåt for kommende russ. Tiesto følger litt i Guetta's fotspor, men det er jo også et økonomisk lurt trekk da slike musikkvrier lett appelerer til et bredere spekter av lyttere. Du får med deg pop og hip-hop lyttere, samt de hardcore fanboy'ene. Endret 16. november 2009 av SLIguy Lenke til kommentar
Sondre Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 Massiv låt Cicada - One Beat Away (Arno Cost Remix) Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Får sinnsyke frysninger når det tar helt av! Lenke til kommentar
Mmein Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 (endret) Musikken som går for det meste i bilen nå hehe :!: Se filmen hos Youtube Se filmen hos Youtube Se filmen hos Youtube Endret 17. november 2009 av Mmein Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 ^ | B Complex = Drum & Bass Daft Punk = House Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 Hørte jeg Deadmau5 - Strobe i reklamen på Viasat4 i dag, eller var det bare noe som ligna jævlig? Tøft at de beveger seg i slike retninger! Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 Sist låten er i grenseland, men velger avlikevel å ta den med siden jeg finner det som en tøff remix av en klassiker. Lenke til kommentar
kaninkoker Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 åååååå, Jeg blir så irretert altså, Bestilte Det nye til Dash berlin, ASOT 2009, Armin Only 2006, politics of dancing 2 for 2 uker siden... Står fortsatt "ikke sendt"... Noen som har noe peiling på hva dette kan være? btw den POD 2 har noen den eller? God plate? orka ikke høre på'n hehe. regner med at den er bra Lenke til kommentar
kaninkoker Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 Foresten, kom over ei låt i går som var helt konge. Låta kommer fra Twise in a blue moon: Remixed Ferry Corsten - Gabriella's Sky (Solarstone Remix) Sier bare choon jeg ass http://www.youtube.com/watch?v=D-RK61NFsYg Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 Bra låt Kaninkoker, faktisk så god at jeg rett som det var kjøpte den umiddelbart på beatport. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå