Nostalgisk Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 Her Nå føler jeg meg som en fjortis... Lenke til kommentar
Feh Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 Mango grenser mellom prog house / prog trance. DJ Mango derimot hører til i tråden til Blåbær. Lenke til kommentar
Feh Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 Se filmen hos Youtube Se filmen hos Youtube Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Feh Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 (endret) Og WHAT THE FUCK!? Kyau & Albert does it again! Spesielt fra 2:30 Endret 31. oktober 2009 av Feh Lenke til kommentar
rune89 Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Elsker denne :love: Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
rune89 Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Men over til noe skikkelig bra: Se filmen hos Youtube Overplayed på Markus sine set, men likevel "a nice tune" Har låta på ipoden. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Overplayed på Markus sine set, men likevel "a nice tune" Har låta på ipoden. Det er fordi Gareth Emery er tilnærmet lik Kong Midas. Lenke til kommentar
Feh Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Ganske langt unna hvis du spør meg. Er sånn ca. to Gareth Emery låter som fenger. Exposure og More Than Anything (Stoneface & Terminal Remix) Lenke til kommentar
JerkenovDecoq Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Bah. Emery har mye bra. F.eks. en av hans siste remixer. Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
chokke Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Ganske langt unna hvis du spør meg. Er sånn ca. to Gareth Emery låter som fenger. Exposure og More Than Anything (Stoneface & Terminal Remix) Myon And Shane 54 Feat Carrie Skipper - Vampire (Gareth Emerys Garuda Remix) Gareth Emery - This Is That (Original Mix) Gareth Emery And Rue De Gar - Soul Symbol (Original Mix) Menno de Jong feat. Re:Locate - Solid State (Gareth Emery Remix) Martin Roth & Alex Bartlett - Off The World (Gareth Emery Remix) Gareth Emery - More Than Anything (Original Vocal Mix) Orkidea - Metaverse (Gareth Emery Remix) Lange vs Gareth Emery - This is New York Ashley Wallbridge feat. Meighan Nealon - I Believe (Gareth Emery Dub) Andrew Bennett Vs. Tatana Feat. Tiff Lacey - vCloser (Than A Heartbeat) (Gareth Emery Remix) Lange vs Gareth Emery - Another You, Another Me (Terranova & Austin Leeds Mix), Original-mixen er ikke dårlig heller. GTR - Mistral Ellers, en annen låt vi sikkert har glemt til nå Se filmen hos Youtube Og Cosmic Gate sin remix: Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Freqtal Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Ganske langt unna hvis du spør meg. Er sånn ca. to Gareth Emery låter som fenger. Exposure og More Than Anything (Stoneface & Terminal Remix) + This Is That og remixene av Let It Flow og Sunrise at Palamos 2009. Ser frem til release av denne. Awesome tune. Lenke til kommentar
JerkenovDecoq Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 (endret) GTR - Mistral Den 2009 mixen av Mistral fra Peter Drury er kanonbra, synd det korte og elendige klippet var det eneste jeg fant på youtube. Endret 1. november 2009 av JerkenovDecoq Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 (endret) Ellers, en annen låt vi sikkert har glemt til nå Se filmen hos Youtube Og Cosmic Gate sin remix: Se filmen hos Youtube Skal prøve å ikke dumme meg mer ut men tror begge videoene er av samme mix. Altså cosmic gate mix. Får vel legge ut min favoritt av selveste vincent de moor. Endret 1. november 2009 av Blåbær Lenke til kommentar
chokke Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Hah, har du sett. Antok at det var originalen og Cosmic Gate sin, jaja. Gidder ikke redigere når du har linka originalen. Lenke til kommentar
Feh Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 (endret) Selv om originalen er en skikkelig godbit synes jeg faktisk Sean Tyas gjorde en veldig bra remix av Fly Away. Fikk oppdatert sounden litt på den uten å ødelegge den originale følelsen i melodien. Se filmen hos Youtube Grunnen til at jeg ikke er noe spesiell fan av Gareth Emery er fordi jeg ofte synes han bruker så jævla slappe beats i låtene sine. Høres ut som våt bløtkake som dunker avgårde. Men noen ganger glimter han til med låter som f.eks Exposure, More than anything og this is that. Sistnevnte hadde jeg faktisk glemt. Endret 1. november 2009 av Feh Lenke til kommentar
WonderBjarne Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Også må vi ikke glemme Vincent de Moor - Orion City, både originalen og Moonmans Drift mix! Vincent de Moor - Orion City (Original Mix) og Vincent de Moor - Orion City (Moonmans Drift Mix) PS: Hvordan får man til embedded youtube-filmer egentlig? Lenke til kommentar
kaninkoker Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Foresten en annen ting når jeg først er her. TE 2010? noen skal har planer om og dra? jeg har ikke vært der selv men har sikla etter og dra dit i snart 2 år. hehe. så da lurer jeg på en ting fordi det finnes jo sikkert 1000 steder og få tak i billetter, hvor er det blligst? må spare spenn pga den F******ings russetia.. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Også må vi ikke glemme Vincent de Moor - Orion City, både originalen og Moonmans Drift mix! Vincent de Moor - Orion City (Original Mix) og Vincent de Moor - Orion City (Moonmans Drift Mix) PS: Hvordan får man til embedded youtube-filmer egentlig? Fantastiske sanger. Lenke til kommentar
theck1 Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 Foresten en annen ting når jeg først er her. TE 2010? noen skal har planer om og dra? jeg har ikke vært der selv men har sikla etter og dra dit i snart 2 år. hehe. så da lurer jeg på en ting fordi det finnes jo sikkert 1000 steder og få tak i billetter, hvor er det blligst? må spare spenn pga den F******ings russetia.. Tenker på å dra til neste år også! Var på 09 og det var en opplevelse av de sjeldne Litt usikker på hvor det er billigst, pleier å bestille på offisielle tilbydere, oftest ticketonline.nl om jeg ikke husker helt feil. Anbefaler deg virkelig å ta turen, du kommer ikke til å angre! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå