Gå til innhold

Trance-tråden - les reglene


Xanitra

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Bra dere har funnet ut det nå da. Bare 3-4 år etter meg. :)

 

Spar oss for tiestohating. Tiesto sugde ikke for 3-4 år siden, men det gjør han absolutt nå.

 

kaninkoker: Volume 7 var ikke så bra som jeg hadde håpet, men ennå ikke hørt det nok til å gjøre meg opp en mening.

Way Out West - We Love Machine. Det er et griserått album. Jeg bærer t-skjorten jeg fikk med med heder og ære :D

Lenke til kommentar

For min del er Forever Today (den med den lange stryker introen) den desidert feteste låta han har laget. God nr 2 er Tiesto pres. Allure - The Loves We Lost.

 

By the way. Den nye deadmau5 låta fra ASOT (strobe?) Var faktisk utrolig chill. Var ikke helt enig i resirkuleringa av drums fra ghosts'n stuff, men greit nok. Selve melodien var veldig bra komponert.

Endret av Feh
Lenke til kommentar

Tiësto er ikke død IMO. En må ikke glemme låter som;

 

Allure - Somewhere Inside - Herlige vokaler, nydelig melodi. Rett og slett perfekt!

 

Tiësto - Ten Seconds Before Sunrise - Nydelig melodi. Funker fet som en intro! Eneste som provoserer meg er at den ikke er mixbar for 5 øre. Det er forsåvidt det største irritasjonsmomentet jeg har med Elements of Life-albumet.

 

- Kanskje ikke topp produksjonsmessig, men den er rå live!

 

Tiësto ft. Blue Man Group - No More Heroes - Helt klart min favoritt av han de siste årene. Det som dog provoserer meg sterkt er at han ikke har released versjonen på 9minutter - kun en 6min edit på Elements of Life - remixed albumet :mad:

 

Steve Forte Rio - A New Dawn (Original Mix) - Utrolig fet melodi!

 

- Skit i vocalene - melodien er omg! (Høres ved 5:30 i klippet jeg linker til)

 

- Simpel, men fy faen hvor fet den er! Skuff at den ikke er sluppet! Ville betalt en stor sum for en kopi av denne :love: Synd du ikke får hørt den melodiske delen i dette klippet... Endret av Dalh
Lenke til kommentar

Jeg er helt enig med dere som mener at Tiesto ikke er død.

Ja, han har forandret litt stil - og blitt litt mer kommersiell. Men jeg kunne faen ikke brydd meg mindre. Tiesto er fortsatt den største for meg. Det er takket være Tjis jeg hører på den musikken jeg hører på idag. Jeg digga Metallica, Skambankt, Kaizers, Billy Talent, Bullets For My Valentin, etc. Men så ramla jeg over

, ting balla på seg, og jeg bestemte meg for å dra på konserten i Bergen i des. '08.

Da var det gjort, jeg var frelst.

Jeg liker Tjis fordi han betyr noe for meg personlig. Jeg vil faktisk gå så langt som å si at han har hatt stor innflytelse på den personen jeg er idag.

 

Jeg synes heller ikke Kaleidoscope er ett knallbra album, det har side positive sider, men enda større negative sider.

Kommersiell eller ikke, jeg tror ikke Tiesto sin storhetstid er forbi - Langt i fra ...

 

Favoritter:

 

 

 

 

By the way. Den nye deadmau5 låta fra ASOT (strobe?) Var faktisk utrolig chill. Var ikke helt enig i resirkuleringa av drums fra ghosts'n stuff, men greit nok. Selve melodien var veldig bra komponert.

Jepp, den låta er skamnajs! :D

 

Lenke til kommentar

Jeg var tidligere (6-7 år siden) skikkelig hip-hop frelst og noe pop musikk, men det var Armin og ASOT i 2002-2003 som fikk meg til å tørne over til elektronisk musikk så har ikke samme forholdet til Tiesto som mange andre har. Noe av det nye (som Dalh nevnte) fra Tiesto synes jeg i grunn bare er greit nok. Helt ok, men det er ikke noe ekstraordinært for mine ører.

Lenke til kommentar

Hadde han bare fortsatt å komme opp med noe som var like geneialt som Magik, Forbidden Paradise, Nyana, Space Age etc. så kunne han nok ha redda litt av ryktet. Det er jo en stor del av hvorfor han er så stor som han er, og det er antageligvis der den største fanskaren ligger. Han var jo verdens største ambassadør for Trance. Nå er han verdens største ambassadør for cheesy møkkatrance. Eller han er ikke verdens største lenger heller. Go Armin!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...