spellbound Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 Takler bare ikke mye av den sære trancen folk kommer med. Men her er jeg helt med: Andy Blueman - Everlasting: Andy Blueman - Time to rest: http://www.youtube.com/watch?v=xiXKvPEsQHs Signum - The timelord Vascotia - Avalon: http://www.youtube.com/watch?v=pVTLeVmZGU0 Richard Verschuren - Orbital (Original Mix): http://www.youtube.com/watch?v=_cBKxzCpu9c Ryan - Symphonious: http://www.youtube.com/watch?v=r1747VxeV_U...feature=related Brainchild - Symmetry C (Vincent de Moor Remix): Lenke til kommentar
johome Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 (endret) 90 talls klassiker : Endret 29. oktober 2009 av johome Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 Noen som har snakket om dette? Hvis ikke, så. Dash Berlin - The New Daylight 01 Till The Sky Falls Down 02 Man On The Run (with Cerf, Mitiska & Jaren) 03 Wired (ft. Susana) 04 Waiting (ft. Emma Hewitt) 05 Never Cry Again 06 To Be The One (ft. Idaho) 07 End Of Silence (ft. Rowald Steyn & Nina Deli) 08 The Night Time 09 Renegade (ft. DJ Remy) 10 Janeiro (ft. Solid Sessions) 11 Feel U Here 12 The New Daylight 13 Dash Berlin - Believe In You (feat. Secede & Sarah Howells) (ONLY DIGITAL RELEASE) 14 Dash Berlin - Surround Me (ONLY DIGITAL RELEASE) Har hørt litt på dette, og Man On The Run og Janeiro (som var nevnt tidligere i tråden) er utrolig bra låter, imo. Likte albumet veldig godt, jeg. Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 (endret) Tiesto sitt nyeste prosjekt. Aner ikke når låta blir sluppet, men her er ett live-klipp. Funker mye bedre live enn single, synes nå jeg! Making of Tiesto - Feel It feat. Three 6 Mafia, Sean Kingston & Flo Rida Huff, for en retning Tiesto tar ... Selv om jeg tror dette kan bli en stor, stor hit. Endret 26. oktober 2009 av El Matador Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Ett ord: Trist.. Men over til noe skikkelig bra: Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Exentler Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 (endret) han må jo lage noe som slår guetta. Det er jo bare så tragisk. bra track blåbær synd den gikk forbi meg i våres. jobbet altfor mye overtid :S Endret 26. oktober 2009 av Exentler Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 (endret) Nok en diggbar låt fra Blåbær.Liker stilen du kjører. Men her er en liten mix av Tiesto med følgene låter flettet og mixet. Feel the sun rise - Banyan Tree Wasted - Andy Duguid featuring Leah (vocals) Se filmen hos Youtube Endret 26. oktober 2009 av SLIguy Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Filo and Peri feat. Aruna - Ashley synes jeg er nydelig! Klarer ikke å bestemme meg for hvilken av disse som er best, men jeg heller litt mot Alex MORPH sin remix, tror jeg. First State: Se filmen hos Youtube Alex MORPH: Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Feh Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Huff, for en retning Tiesto tar ... Selv om jeg tror dette kan bli en stor, stor hit. Godt mulig det når man ser hvilken mottakelse Sexy Bitch fikk. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 (endret) El Matador: Den andre låta finner du på det nye albumet til tiesto - kaleidoscope, fra den første videoen. Endret 27. oktober 2009 av Blåbær Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 El Matador: Den andre låta finner du på det nye albumet til tiesto - kaleidoscope, fra den første videoen. Feel It In My Bones, ja det er jeg klar over Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Hvilket låt lurte du da på? Første låta er jo Feel it i dub mix(uten vokaler) Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Hvilket låt lurte du da på?Første låta er jo Feel it i dub mix(uten vokaler) Lurer jeg på en låt? Lenke til kommentar
embark Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 LMAO @ Tijs! :!: He be gangsta... Og Guetta har jo verdens enkleste jobb. Den Sexy Bitch låta... HAHAHA!! Load preset, press play. Denne digger jeg for tiden: Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Feh Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 (endret) Fra de to siste ASOT episodene: Se filmen hos Youtube Se filmen hos Youtube :dribble: Endret 27. oktober 2009 av Feh Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Hvilket låt lurte du da på?Første låta er jo Feel it i dub mix(uten vokaler) Lurer jeg på en låt? Beklager, jeg som misforstod. Men akkurat skaffet meg windows 7 og prøvde ut movie maker. Fant ut at det å laste opp låter var fryktelig lett med egen youtubeknapp. Så nå har jeg også begynt å laste opp låter. Kommer sikkert til å fortsette å legge ut flere låter, kom med ønsker så skal jeg se hva jeg får gjort. Lenke til kommentar
Feh Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Jeg har nå kommet til konklusjonen om at Tiesto slik vi kjente han uten tvil er DØD. Har en stund tenkt at "ja men kanskje en eller annen dag kommer det noe bra ala det gamle". Men den dagen da jeg lastet ned Tiestos ClubLife og hører at han åpner med MSTRKRFT - Heartbreaker (Laidback Luke Remix) og avslutter med Martin Solveig feat. Dragonette - Boys & Girls (Laidback Luke Remix) - ja da er Tiesto død en gang for alle Ikke det at de to låtene er dårlige - de er DRIT feite, men de kommer fra feil dj! Vil jeg høre dette har jeg 100 andre DJs som kan sjangeren 100 ganger bedre enn Tiesto. Blir for dumt. R.I.P Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Totally agree with you. Hadde en rant på tiesto sin lastfm, og det var flere som var enige. Tiestos siste album er en total skandale. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Da blir det jo spennende å høre "I'm on a boat, I'm on a motherfucking boat" på ISOS 8 :!: . Lenke til kommentar
kaninkoker Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 jeg vel ganske enig med deg feh sier her... Tiesto er død... desverre men jeg gleder meg i hvertfall til remixene:) blir konge.. + nye nye anjunbeats og det nye til dash berlin.. må få se og bestilte disse to nå snart. faen meg legge sia jeg har vært her ass... men nå er'n tilbake.. yeah Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå