Altobelli Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 http://www.youtube.com/watch?v=kPKB2M9tMQQ...layer_embedded# Genialt, Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 Ny mix av klassikeren Janeneiro, denne gangen av Dash Berlin Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 Likte den låten Blåbær. Kenneth Thomas and Chad Cisneros - Breakthrough (Oliver Smith Remix) Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 (endret) Mike Nichol - Tweak Helt fantastisk herlig trance! Mike Nichol har utrolig mye bra! Se filmen hos Youtube Nice låt over her blåbær! Endret 16. oktober 2009 av Simkin Lenke til kommentar
theck1 Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Activa har sluppet et album, har tjuvlyttet litt før kjøp, og dette virker meget lovende! Låta Activa - End of summer (Gary Maguire Remix) er en låt som traff meg skikkelig, fantastisk stykke arbeid Resten av albumet er akkurat i min gate, anbefales! "It will be available as a double CD (CD 1 Mixed / CD 2 Unmixed) and as digital download including all the individual tracks plus a bonus track and the continuous mix on 26 October 2009." Dette skal shoppes !! Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Du kan da gidde å include litt mer info Rob is a multi talented producer and this album reflects this, straddling several genres and also successfully bridging the gap between club and album music.It will be available as a double CD (CD 1 Mixed / CD 2 Unmixed) and as digital download including all the individual tracks plus a bonus track and the continuous mix on 26 October 2009. CD1 Tracklist 1: Minute One 2: This World 3: Can You Feel It Ft Julie Harrington 4: Moments Ft Alexandra Michelli 5: They Never Change Ft Cat Martin 6: Atlantic 7: Salt Lake 8: Affirmation (Original Airflow Mix) 9: Long Way Back Ft Giuseppe Ottaviani 10: Get on With It 11: Don’t Leave Me 12: Rise Above (Club Mix) 13: Another Day 14: Terminal 5 Ft Gary Maguire 15: War Game Ft Peetu S 16: Transmission CD2 Tracklist 1: Eternity and a Day 2: You Are Here Ft. Julie Harrington 3: Away from this Ft Julie Harrington 4: One Step Closer Ft. Julie Harrington CD Only Bonus Material 1: End Of Summer (Gary Maguire Remix) 2: You Are Here Ft Julie Harrington (Thomas Datt Remix) 3: Away From This Ft Julie Harrington (Simon Bostock Remix) The release date for this album is 26th October 2009 trance.nu [info] Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 Litt easy listening låt; Mango pres. Shoreliners - Sandcastles [bale & Voltaire Remix] Se filmen hos Youtube Aner ikke hva som har skjedd med meg og min musikksmak.Før likte jeg den litt hardere trance'en,men nå går det mest i mykere,minimalistisk,prog trance eller house for den saks skyld. Lenke til kommentar
embark Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Feh Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 (endret) *meh* Endret 21. oktober 2009 av Feh Lenke til kommentar
Sneglen Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Noen som var innom Full on Ferry her i år? Lenke til kommentar
øl_i_tastaturet Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Kom over denne klassikeren idag, har ikke hørt den på mange mange år. Kanskje ikke trance i seg selv, men var en slager Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Må innrømme at jeg ikke har hørt låta før men kjente igjen "soundet" til Dr. No. Får vel fleske opp en annen norsk trance klassiker da. Men ber vennligst ignorere selve videoen! Lenke til kommentar
ukronic Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Dj Shah - Who will find me Lenke til kommentar
Mauro Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 (endret) Lurer på hvorfor jeg ikke har sett denne tråden før. Anyways, Asot 427 var helt rått! Mange helt syke tunes der, spesielt denne... *frysninger* Legger også ved Arnej - They need us! Se filmen hos Youtube Endret 23. oktober 2009 av Mauro Lenke til kommentar
chokke Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 RadioVolum & Andy Duguid presents: AFTER DARK SESSION 50 Live from Oslo! Lørdag 7 November på Valentinos i Oslo Aldersgrense: 20 år LINEUP: - Andy Duguid (UK) // Spilletid: 02:00 - 03:00 - Alex M.O.R.P.H. (DE) // Spilletid: 01:00 - 02:00 - Mat Zo (UK) // Spilletid: 00:00 - 01:00 - The Blizzard & Robinson (NO) // Spilletid: 23:00 - 00:00 - Van Dresen (NO) // Spilletid: 22:00 - 23:00 LOKALE: Valentinos ADRESSE: Kirkegata 30, 0153 Oslo KART: http://bit.ly/NZBB2 ID: 20 År COVER: 150 ,- (i døra) Ikke umulig at du finner meg der . Lenke til kommentar
Exentler Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 (endret) @AFTER DARK SESSION 50 Hvor finne på en sånn tåplig grense som 20+ jaja samme det jeg er roma akkurat da så slepper jeg og irritere meg over det Sied van Riel spiller på Comeback i Drammen den 12.12 er dessverre 20 der og :S ENDELIG!!! Vi i Trancenight har gleden av å invitere dere alle til "The Riel deal" på Comeback Nattklubb i Drammen. Lørdag 12.12.2009 gjester selveste SIED VAN RIEL fra Nederland vårt konsept. Sied Van Riel blir sett på som en av de nye store innenfor både produksjon av Trance/Progressive og er også en utrolig bra DJ. Dette vil vi derfor gi dere i en liten førjulsgave knappe to uker før jul. Info: Comeback Nattklubb Engene 12 Drammen ID:20+ Lineup for kvelden blir som følger: 21.00 - Dørene åpner! 22.00-23.30 - Silence & Thomasaurus B2B 23.30-01.00 - Pete & Gajda B2B 01.00-End - Sied Van Riel Billettpriser: Forhåndssalg: 220nok + avgift (billettservice) I døra: 300nok Billetter hos Billettservice: http://www.billettservice.no/html/searchRe...ord=trancenight Til info fra dere som kommer langveisfra går det buss på natta en gang i timen både i retning Oslo og selvfølgelig også andre veien. Mer infor om dette samt tider for dette finner dere på: http://www.timekspressen.no/ ---------------------------------------------------------------- Vi håper så mange som mulig tar turen til oss denne kvelden. Vi kan med sikkerhet si at dette kommer til å bli en helt utrolig kveld. Trancenight kan med dette ønske dere alle hjertelig velkommne til å få med dere "The Riel Deal" på Comeback Nattklubb lørdag 12.12.2009. Dette blir en kveld dere sent kommer til å glemme. Vi sees i Desember. Mvh Peter, Magnus, Thomas, Thomas og Thomas http://www.trancenight.no Link til eventet på Facebook finner dere HER! --------------- Timmy & Tommy - Ascension (Harbour Mix) Black Eyed Peas - I Gotta Feeling (Amurai Remix Club Edit) DJ Eco feat Simon Latham - What Do You See (Ashley Wallbridge Dub Remix) Moonbeam feat. Blackfeel Wite - First Night (Elevation Remix) Mat Zo - Nuclear Fusion (Rex Mundi Remix) Jester Music feat. Lavoie - Dressed in White (Markus Schulz Coldharbour Remix) Michael Angelo feat. Jenry R - Disconnected (Myon & Shane 54 Dub Mix) John O'Callaghan Feat. Audrey Gallaher - Big Sky (Markus Schulz AX Remix) Det er jo ikke big sky lenger. han kunne lagd en helt egen sang med de instrumentalene Endret 24. oktober 2009 av Exentler Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 RadioVolum & Andy Duguid presents: AFTER DARK SESSION 50 Live from Oslo! Lørdag 7 November på Valentinos i Oslo Aldersgrense: 20 år LINEUP: - Andy Duguid (UK) // Spilletid: 02:00 - 03:00 - Alex M.O.R.P.H. (DE) // Spilletid: 01:00 - 02:00 - Mat Zo (UK) // Spilletid: 00:00 - 01:00 - The Blizzard & Robinson (NO) // Spilletid: 23:00 - 00:00 - Van Dresen (NO) // Spilletid: 22:00 - 23:00 LOKALE: Valentinos ADRESSE: Kirkegata 30, 0153 Oslo KART: http://bit.ly/NZBB2 ID: 20 År COVER: 150 ,- (i døra) Ikke umulig at du finner meg der . Om jeg så hadde jeg vært hjemme hadde jeg ikke dratt. Kun pga Blizzard. Lenke til kommentar
Feh Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 Hva er så fælt med lars? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 Se hvem han er sammen med. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå