Ozelot Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Heisann! Jeg leter etter en sang! Har sett den på youtube, og den går sånn: Den handle om ei dame og en mann og "forholdet deres". Den begynne ihvertfall med at det regne og han banke på døren hennes og hun drar han inn også er de på vei til å ha sex. Jeg husker ikke hva den heter, eller noe mer enn at det er en trance sang. Lenke til kommentar
Sondre Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 (endret) Heisann! Jeg leter etter en sang! Har sett den på youtube, og den går sånn: Den handle om ei dame og en mann og "forholdet deres". Den begynne ihvertfall med at det regne og han banke på døren hennes og hun drar han inn også er de på vei til å ha sex. Jeg husker ikke hva den heter, eller noe mer enn at det er en trance sang. ATB - I Don't Wanna Stop? Endret 24. september 2009 av Sondre Lenke til kommentar
Exentler Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 (endret) http://www.euroadrenaline.com/forum/showthread.php?p=1962997 Etter det jeg fikk med meg av "Andy Duguid - Afterdark Session 041" Så skal han ha AfterDark’s 50th session party @ Sirkus 07.11 Sted: Sirkus (OSLO) Når: 7 November Lineup: Andy Duguid The Blizzard Mat Zo Van Dresen Alt blir brodcasta fra radiovolum om du ikke kan komme Kilde (uten om ads 41) http://music.myspace.com/index.cfm?f...ow_ID=38549405 Noen som vet noe mer spesifikt ? Det er i allefall booket på myspace siden til Andy http://collect.myspace.com/index.cfm?fusea...p;n=Andy+Duguid gleder meg hvis noen ikke finner på noe 20 + greier ----- M.I.K.E - Sunrise At Palamos (Gareth Emery Remix) Sander Van Doorn - Bastillon Må bare poste den en gang til Se filmen hos Youtube Endret 24. september 2009 av Exentler Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 (endret) Godt og blandet: Se filmen hos Youtube Se filmen hos Youtube Se filmen hos Youtube Se filmen hos Youtube Se filmen hos Youtube Det var for nok for denne gang.PS:Correct me if i'm wrong. Endret 24. september 2009 av SLIguy Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 26. september 2009 Del Skrevet 26. september 2009 (endret) Noen som vet hva denne her heter? ser han som la ut videoen skriver sean tyas remix of agneli & nelson - everyday men finner den ikke noenplass.. noen som kjenner igjen låta? Endret 26. september 2009 av Simkin Lenke til kommentar
Feh Skrevet 26. september 2009 Del Skrevet 26. september 2009 Det er fordi det er John O'Callaghan remix av Agneli & Nelson - Everyday Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 26. september 2009 Del Skrevet 26. september 2009 Altfor lite fokus på album her i tråden syns jeg. Anjunabeats Vol 7 Release 5. oktober: Tracklist: CD One 1. Answer 42 feat. Belinda Frank - Pink Houses (Vox-Dub Edit) 2. Boom Jinx & Jaytech - Milano 3. Boom Jinx & Andrew Bayer - To The Six 4. Oliver Smith - Pacific 5. Solarity - Terminal 6 6. Dirty Vegas - Tonight (Above & Beyond Remix) 7. Reeves - Call of Loneliness 8. Oliver Smith - Cadence 9. Velvetine - Safe (Wherever You Are) 10. Cold Blue - Mount Everest (Dennis Shepherd Remix) 11. Anhken - Green Line 12. Above & Beyond - Anjunabeach 13. Paul Keeley - Paper Jet (Bart Claessen Big Room Remix) 14. Mat Zo - Nuclear Fusion CD Two 1. Mike Koglin Vs P.O.S. - Autumn 2. Sunny Lax - Misgrey 3. Nitrous Oxide - Aurora (Sunny Lax Remix) 4. Mat Zo - Default 5. Mike Shiver & Aruna - Everywhere You Are 6. Super8 & Tab - Irufushi 7. Cold Blue - 30 Degrees At Midnight 8. Lange presents Firewall - Wanderlust 9. Nitrous Oxide & Adam Nickey - Moon Dust 10. Adam Nickey - Callista (Stoneface & Terminal Mix) 11. Daniel Kandi - Venice Beach 12. Activa presents Solar Movement - Eclipse (Mat Zo Remix) 13. Dan Stone - Fahrenheit 14. Cold Blue - Downhill DVD Bonus DVD featuring the enigmatically titled film 'A Dog With A Smile', an off-the-wall look at life on tour with Above & Beyond. Kan preordrers her, og da får man signert og greier. (Som sikkert fler har fått med seg at jeg elsker) Way Out West - We Love Machine Release: 5 oktober Tracklist: We Love Machine One Bright Night Only Love Bodymotion Pleasure Control Future Perfect Survival Ultra Violet Tales of the Rabid Monks Surrender The Doors are where the Windows should be Tierra del Fuego Kan høres og kjøpes her. En utgave der som koster $35 som jeg tenkte å kjøpe. Inkluderer t-skjorte, signert album samt flac/mp3/apple lossless download. Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 26. september 2009 Del Skrevet 26. september 2009 Det er fordi det er John O'Callaghan remix av Agneli & Nelson - Everyday smile.gif aha.. takker. hørtes litt annerledes ut live der, enn de jeg fant på tube'n Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 26. september 2009 Del Skrevet 26. september 2009 Fantastisk cover på We Love Machine! Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 Jeg whorer litt fler albums, jeg Andy Moor - Breaking The Silence Vol. 1 Release 5. oktober (masse som kommer den dagen ser det ut til) Tracklist: Disc 1 Arnej - Tomorrow Never Comes (Intro Mix). Myon & Shane 54 feat. Aruna Steve May - Gofum City. Fred Numf - Globalisation 2009. Ashley Wallbridge - Shokotan. Andy Moor & Ashley Wallbridge - Faces (Myon & Shane 54 Monster Mix). Lange feat. Sarah Howells - Let It All Out. Kirsty Hawkshaw meets Tenishia - Outsiders (Tenishia Remix). M.I.K.E. - Sunrise At Palamos 2009 (Gareth Emery Remix). Lens Flare - Shutter (DNS Project Original Mix). Rex Mundi feat. Susana - Nothing At All (Elevation Remix). Dennis Sheperd & Cold Blue - Freefalling (Cold Blue Mix). Adam White & Andy Moor pres. W - The White Room (Myon & Shane 54 Refill). Disc 2 Ashley Wallbridge - Solidaritet. Aleete - Trilogy. Dr. K & Nii vs. SHIHA - Am Alive (Martin Roth Home Is where we b). Allende - One Missed Step. Russell G - Solstice. John O'Callaghan - Take It All Away (Marcus Sch'ssow Remix). Marcus Sch'ssow & Andy Duguid - Light. Vadim Soloviev feat. Nadja - New Life. Ronski Speed feat. Ana - The Deep Devine. Cold Blue - Mount Everest. Boy Hagemann - Night Vision. GNX - Gekko (Genix Electro Mix). Lange & Andy Moor - Stadium Four (Lost Stories Remix). 14. Sami Saari - Electric Love. -- Tenk at 'the Whiteroom' er på skiva gøy gøy. Lenke til kommentar
Feh Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 Fantastisk cover på We Love Machine! Ja, men kan ikke akkurat si det samme om Andy Moor sitt Det var heller uheldig spør du meg. Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 Veldig artsy fartsy. Til sammenligning med de ekle coverne fra AvB, Tiesto og det ene fra Jonas Steur står Andy Moor på toppen og driter ned på samtlige Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 Min remix av Tiësto's nye singel! Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 (endret) Sunlounger feat. Zara - Lost (Aly & Fila Remix) Se filmen hos Youtube Endret 6. oktober 2009 av Simkin Lenke til kommentar
Sondre Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Michael Jackson - Stranger In Moscow (Jerome Isma Ae Bootleg) Den var nydelig! ----- Får aldri nok av Deadmau5. Lenke til kommentar
Exentler Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 (endret) Filo & Peri feat. Aruna - Ashley (First State Remix) Ton TB - Calculating Darkness Sindre Eide - Piovere / Poesia Braincreator - Red Octopus (Matt Skyer Remix) Josh Gabriel - Entanglement Above & Beyond - Anjunabeach (Original Mix) Deep Care - Blacks (Daniel Kandi Lifted Remix) John O'Callaghan feat. Audrey Gallagher - Take It All Away (Marcus Schossow Nu Prog Remix) Ron Hagen & Pascal M - Riddles In The Sand (Omnia Remix) Endret 8. oktober 2009 av Exentler Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Årets kommentar fra Above & Beyond Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 (endret) Tiësto - Kaleidoscope Lytt @ Spotify - http://open.spotify.com/album/3LWrYfernAQQUBvxlPxeZd Endret 9. oktober 2009 av Dalh Lenke til kommentar
Exentler Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 Sean Tyas - I Remember Now (Sied van Riel Remix) First State feat. Sarah Howells - Brave Evol Waves - Mimi (Markus Schulz Big Room Reconstruction) ( en liten smak av Not Exactly) Noen som vet om noen bra clubber i roma eller noen som DJ som spiller i roma fra 5-9 november ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå