DJ_Dark Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Alltid tøfferen enn toget, chokke. Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Awesometrack is awesome! Lenke til kommentar
Exentler Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Soundlift er nye Andy Blueman. Sjekk myspace-siden hans! Utrolig mange choons der! Lenke til kommentar
Sondre Skrevet 10. september 2009 Del Skrevet 10. september 2009 (endret) Portugisisk trance <3 Se filmen hos Youtube Så sinnsykt uplifting! Endret 10. september 2009 av Sondre Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 10. september 2009 Del Skrevet 10. september 2009 Portugisisk trance <3 Så sinnsykt uplifting! Absolutt. Han er en hyggelig kar og! Mulig jeg skal bidra med en remix på en av hans kommende releaser! Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 12. september 2009 Del Skrevet 12. september 2009 Se filmen hos Youtube Er instrumentalen av 'Not A Lot Left', med vokaler fra Jamie Winchester og Myon på gitar! Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 Herregud Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Feh Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 (endret) Marcus Schossow & Andy Duguid feat. Emma Hewit - Light (Original Mix) Se filmen hos Youtube Noe av det bedre jeg har hørt fra progressive trance scenen på en stund nå. Endret 14. september 2009 av Feh Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 Fremdeles en av de beste vokallåtene jeg vet om! Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 Tiësto feat. Jónsi - Kaleidoscope Tittelsangen fra Tiesto sitt nye album, Kaleidoscope. Synes den var noe snodig. Lenke til kommentar
RC1 Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 Er vel ikke noen som husker en del av den trance'n som ble spilt på Nrk Mpetre, i tiden rundt 2000/2001 ? Har prøvd å finne spillelister fra den tiden men uten hell, men jeg husker det ble spilt en del bra trance på den tiden blandt annet Chicane - saltwater. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 Jo, om du snakker om trance og ikke dance. Hva lurer du på? Elsker trance fra den tiden. Lenke til kommentar
RC1 Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 Jo, om du snakker om trance og ikke dance. Hva lurer du på?Elsker trance fra den tiden. Ja det er trance jeg snakker om Jeg tenkte kanskje det var noen her som hadde såpass husk at de kunne ramse opp noen av artistene som var populære på den tiden. Eller som greier å finne Mpetre spillelistene fra den tiden. Selv husker jeg bare noen få artister, som f.eks. Darude, Mauro Picotto, Iio, Apoptygma Berzerk, Gigi D`agostino .... Lenke til kommentar
Feh Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 Tipper du da tenker på Darude - Sandstorm / Feel The Beat, Mauro Picotto - Like This Like That, Iio - Rapture, Apoptygma Berzerk - Kathy's Song (Ferry Corsten Remix). Den siste der tenker du ikke på for det er ikke trance Lenke til kommentar
Ligaya Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 Får vel nesten hoppe inn tråden jeg også. Akkurat hørt gjennom albumet til Tiesto - Kaleidoscope. Så utrolig skuffa!! Hva har skjedd med Tiesto? Dette er jo dance, og grenser til kommersiell topp 20 musikk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå