Simkin Skrevet 21. august 2009 Del Skrevet 21. august 2009 (endret) Redd Square - Digital Acustics (Onova remix) poster denne en gang til, fy f å fet den er!! Se filmen hos Youtube Endret 21. august 2009 av Simkin Lenke til kommentar
theck1 Skrevet 21. august 2009 Del Skrevet 21. august 2009 Fra tid til annen dukker det opp låter som virkelig setter sine spor rett i sjela. I tradisjonens tro spilles gårsdagens ASOT av på fredagskvelden, gjerne med et whiskeyglass med krutt i. Låtene spilles av, nytes mens tankene flyr. Plutselig dukker Vast Vision & Ram - Sandwriting opp. Herre for en låt. Den definerer virkelig trance for meg, akkurat slik det skal være, tankene og drømmene flyr avgårde til disse vakre toner. Nyt folkens Lenke til kommentar
Sondre Skrevet 22. august 2009 Del Skrevet 22. august 2009 Deiligste jeg har hørt på altfor lenge. Lenke til kommentar
magric Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 gaia - tuvan (andy blueman remix) Lenke til kommentar
magric Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 Super 8 & Tab - Elektra Se filmen hos Youtube den går jo ann men den her er helt klart min fav en mega låt av mark pledger & super8 - worldwide med det samme super8 & dj tab har en ny hit rett rundt hjørnet ''super8 & tab - irufushi Lenke til kommentar
magric Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 Gamle slagere som alle Trance-elskere bør ha i sin spilleliste: Se filmen hos Youtube Se filmen hos Youtube binary finary - 1998 lett min top 10 ever Lenke til kommentar
Thode Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 binary finary - 1998 lett min top 10 ever Gouryella Remix Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 Beklager, men original og PvD er de bedre mixene. Lenke til kommentar
Allighiero Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 Beklager, men original og PvD er de bedre mixene. E)*AY(g2)*VUe dz´w6Nfeev Lenke til kommentar
chokke Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 den går jo ann men den her er helt klart min fav en mega låt av mark pledger & super8 - worldwide (Junk Science Remix) Beklager, men original og PvD er de bedre mixene. Nesj, Matt Darey og DuMonde Millenium Mix (eller hva den heter) er de to bedre . Lenke til kommentar
magric Skrevet 26. august 2009 Del Skrevet 26. august 2009 den går jo ann men den her er helt klart min fav en mega låt av mark pledger & super8 - worldwide (Junk Science Remix) Beklager, men original og PvD er de bedre mixene. Nesj, Matt Darey og DuMonde Millenium Mix (eller hva den heter) er de to bedre . helt klart pvd 12 mix og dumonde millenium remix Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 Pøh. Gouryella remix > resten. Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 Pøh. Gouryella remix > resten. JamX & Dumonde mixen > Gouryella > de andre. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 Vet at sommeren er på hell, men i år som i fjor (re)oppdaga jeg ikke Sunlounger / DJ Shah før på denne tiden av året, tips til musikk i samme gate? Balearisk trance eller hva det er ... Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 Vet at sommeren er på hell, men i år som i fjor (re)oppdaga jeg ikke Sunlounger / DJ Shah før på denne tiden av året, tips til musikk i samme gate? Balearisk trance eller hva det er ... Er bare å sjekke ut radioshowet hans, Music For Balearic People. Kan også sjekke ut hans nyeste CD med samme navn. En liten omtale og info på norsk kan du finne her Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 Ooh, sweet ^^ Liker jeg det jeg hører, blir det vel enda et CD-kjøp fra denne geniale personen med så herlig og chill musikk Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 Ton T.B. - Dream Machine (Daniel van Sand Bootleg) Forsyn dere! (Sample kan høres her) Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 Har spørt før men irriterer meg at jeg ikke klarer å finne låta: Originallåta som bruker denne melodien <-- melodien som spilles i begynnelsen <-- fra 1.40 Lenke til kommentar
Andenge Skrevet 30. august 2009 Del Skrevet 30. august 2009 (endret) Deiligste jeg har hørt på altfor lenge. Ohh, den der gikk rett hjem hos meg! En av de beste prog-trancelåtene jeg har hørt i år. Takk Sondre Denne og flere godbiter finner dere på "Trance Nation mixed by Above & Beyond". Endret 30. august 2009 av Andenge Lenke til kommentar
jonnis Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 Har spørt før men irriterer meg at jeg ikke klarer å finne låta: Originallåta som bruker denne melodien [/url] <-- melodien som spilles i begynnelsen [/url] <-- fra 1.40 satt og tenkte og tenkte.. kom på teksten på sangen,, og søkte på det eg husket og fant an! hehe 56k - save a prayer Har spørt før men irriterer meg at jeg ikke klarer å finne låta: Originallåta som bruker denne melodien [/url] <-- melodien som spilles i begynnelsen [/url] <-- fra 1.40 satt og tenkte og tenkte.. kom på teksten på sangen,, og søkte på det eg husket og fant an! hehe 56k - save a prayer eller hvis du mente helt orginalen.. så er det Duran Duran som har sangen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå