E-wok Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 ...Georgia - Ode to '99 Oceanlab - Sirenes of the Sea Kamil Polner - Heart of Sun Andy Blueman - Everlasting ... Ah, Kamil Polner.. Soul Cure er fantastisk <3 Lenke til kommentar
Exentler Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 (endret) Tracklist og release date ute for Kaleidoscope: Kommer 6.oktober Track List: 01. Tiësto feat. Jónsi - Kaleidoscope 02. Tiësto feat. CC Sheffield - Escape Me 03. Tiësto feat. Kianna - You Are My Diamond 04. Tiësto and Sneaky Sound System - I Will Be Here 05. Tiësto feat. Priscilla Ahn - I Am Strong 06. Tiësto feat. Cary Brothers - Here On Earth 07. Tiësto - Always Near 08. Tiësto feat. Kele Okereke - It's Not The Things You Say 09. Tiësto - Fresh Fruit 10. Tiësto feat. Calvin Harris - Century 11. Tiësto feat. Tegan & Sara - Feel It In My Bones 12. Tiësto feat. Nelly Furtado - Who Wants To Be Alone 13. Tiësto - LA Ride 14. Tiësto - Bend It Like You Don't Care 15. Tiësto feat. Emily Haines - Knock You Out 16. Tiësto - Louder Than Boom 17. Tiësto - Surrounded By Light Har en følelse av at det ikke er så bra, pga de siste produksjonene (hvordan skrives det ?) hans. -------------------------------------------- Fabio XB & Ronnie Play feat. Gabriel Cage - Inside Of You (Cosmic Gate Remix) Bobina - Invisible Touch (Ferry Corsten Touch) Dave202 - Departure (Club Mix) Mike Shiver vs. Matias Lehtola feat. Andrea Britton - Captured (Dub Mix) Monogato - Miami Vibe (Omnia Remix) [ Fra ASOT 2009] Endret 9. august 2009 av Exentler Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 Tiësto er crap, så hva kan man forvente? Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 (endret) Thomas Bronzwaer - Look Ahead Sykt Herlig! Se filmen hos Youtube Endret 9. august 2009 av Simkin Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 Har ikke spesielt mye peil på Trance, men prøver å få hørt litt av og til. Og de to sangene der var faktisk jævelig kule. Kom gjerne med mere ! Jerome Isma-Ae! Remixen hans av White Flower f.eks er elsk! Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 Redd Square - Digital Acoustics (Onova Remix) Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 (endret) Shameless selv-promotion time! Min nye remix! Se filmen hos Youtube Min nyeste singel! Se filmen hos Youtube Full-on orchestral versjon av låta over Se filmen hos Youtube Endret 11. august 2009 av Dalh Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 Awesometracks is fucking awesome! Lenke til kommentar
Thode Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 Shameless selv-promotion time! All grunn til å være stolt av det der, du har peiling. Hva bruker du av software og utstyr for å lage sånt? Så forresten på myspace'n din, var mye bra der! Fortsett sånn. Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 Awesometracks is fucking awesome! Høhø All grunn til å være stolt av det der, du har peiling. Hva bruker du av software og utstyr for å lage sånt? Så forresten på myspace'n din, var mye bra der! Fortsett sånn. Takktakk. Er oldschool og bruker Reason 4.0. Har forresten 2 låter kommende på 405 Recordings om ikke så veldig lenge Lenke til kommentar
Thode Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 Awesometracks is fucking awesome! Høhø All grunn til å være stolt av det der, du har peiling. Hva bruker du av software og utstyr for å lage sånt? Så forresten på myspace'n din, var mye bra der! Fortsett sånn. Takktakk. Er oldschool og bruker Reason 4.0. Har forresten 2 låter kommende på 405 Recordings om ikke så veldig lenge Har holdt på et år eller to med Reason jeg og men greier ikke få det til å høres i nærheten så profesjonellt ut. Hvor lenge har du holdt på? Hadde vært drit nice om du hadde hatt lyst til å sende meg rns filen til en sang du har laget så jeg kan se litt hva du gjør, men skjønner det godt hvis du ikke vil vise det frem. Lenke til kommentar
Effectiv Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 *Mine innlegg* Selv syns jeg tiesto er flink til å få store mengder folk til å like hannes musikk selv om ikke alt er like bra En sang jeg liker spesielt godt med tiesto er denne http://www.youtube.com/watch?v=HfH9i-C9ico Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 (endret) *Mine innlegg*Selv syns jeg tiesto er flink til å få store mengder folk til å like hannes musikk selv om ikke alt er like bra En sang jeg liker spesielt godt med tiesto er denne http://www.youtube.com/watch?v=HfH9i-C9ico Beklager men den der er ikke av tiesto. Andain er gruppa. Sjekk heller ut Gouryella (sammen med ferry corsten), theme from norefjell osv. Se filmen hos Youtube Se filmen hos Youtube Se filmen hos Youtube Se filmen hos Youtube Endret 11. august 2009 av Blåbær Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 Har holdt på et år eller to med Reason jeg og men greier ikke få det til å høres i nærheten så profesjonellt ut. Hvor lenge har du holdt på? Hadde vært drit nice om du hadde hatt lyst til å sende meg rns filen til en sang du har laget så jeg kan se litt hva du gjør, men skjønner det godt hvis du ikke vil vise det frem. Kunne jo alltid sent deg en gammel låt som jeg ikke får signert pr PM, men du vil mangle mye da jeg bruker en haug av ReFills. Kan prøve å sette meg ned i kveld etter jobb og få ned noe med kun standard libary-et + noen samples til kick og percussion. Bare gøy å dele visdom Har ikke brukt Reason så mye lenger jeg heller. Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 Kor kjøper en Anjunaplater nå som CDJshop er bortevekk? Triste greier det der. Dalh: Skal ikke prøve deg på noe Mark Otten - So Serene remix ?? Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 (endret) Har holdt på et år eller to med Reason jeg og men greier ikke få det til å høres i nærheten så profesjonellt ut. Hvor lenge har du holdt på? Hadde vært drit nice om du hadde hatt lyst til å sende meg rns filen til en sang du har laget så jeg kan se litt hva du gjør, men skjønner det godt hvis du ikke vil vise det frem. Slengte sammen noe veldig fort. En grei template på hvordan mine låter er. Dog er dette kun med lyder brukt fra Reason Libaryet. Ingen custom samples eller refills / egendesignede synths. Derfor høres det elendig ut. RNS MP3 En annen Deadmau5'ish lead som jeg akkurat designet, som jeg egentlig ikke har bruk for! RNS MP3 Legger du på litt automation på Filter Frequencien (I Thor) om du vil ha en litt fetere buildup. Håper dette kan hjelpe litt. Untitled <-- Liten sample på hva en kan gjøre med noe sine/square waves og et eget kick! Endret 13. august 2009 av Dalh Lenke til kommentar
Feh Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 Se filmen hos Youtube Nuff said. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 Da var billett til sensation danmark bestillt:) Glede meg helt sykt. Er det andre som skal dit? Lenke til kommentar
Thode Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 (endret) Har holdt på et år eller to med Reason jeg og men greier ikke få det til å høres i nærheten så profesjonellt ut. Hvor lenge har du holdt på? Hadde vært drit nice om du hadde hatt lyst til å sende meg rns filen til en sang du har laget så jeg kan se litt hva du gjør, men skjønner det godt hvis du ikke vil vise det frem. Kunne jo alltid sent deg en gammel låt som jeg ikke får signert pr PM, men du vil mangle mye da jeg bruker en haug av ReFills. Kan prøve å sette meg ned i kveld etter jobb og få ned noe med kun standard libary-et + noen samples til kick og percussion. Bare gøy å dele visdom Har ikke brukt Reason så mye lenger jeg heller. Tusen hjertelig! Skal sette meg ned å se på sakene. Endret 13. august 2009 av Thode Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå