El Matador Skrevet 13. juli 2009 Del Skrevet 13. juli 2009 Tiesto - I Will Be There er kanskje litt cheesy, men jeg synes faktisk den er rimelig fengende. Den er laget for massene, og jeg tror den kommer til å bli spilt mye. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 13. juli 2009 Del Skrevet 13. juli 2009 Lufter idéen om HWRadio LIVE hos meg denne helgen. Noen in? Lenke til kommentar
Kevsor Skrevet 13. juli 2009 Del Skrevet 13. juli 2009 DJ Exeth - The Voice DJ Exeth - Play In The Rain Lenke til kommentar
Coolbreeze Skrevet 14. juli 2009 Del Skrevet 14. juli 2009 Noen som har noen favoritter innen ACID innen trance/tecnho aktig sjanger? tenker på noe som føles litt sånn sykt og høre på, hvis det kan forklares slikt:P Litt sånn sensation black acid type greier.. ikke lett og forklare men forslag settes pris på! danke! Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 14. juli 2009 Del Skrevet 14. juli 2009 Lufter idéen om HWRadio LIVE hos meg denne helgen. Noen in? Nei Hva med 31.07->02.08? Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 14. juli 2009 Del Skrevet 14. juli 2009 Lufter idéen om HWRadio LIVE hos meg denne helgen. Noen in? Ikke denne men neste går. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 14. juli 2009 Del Skrevet 14. juli 2009 Dette er den eneste helgen jeg kan da det er Summer Angel neste helg og Hardcruise med Zany + Odd - RBK. I tillegg er huset ledig denne helgen. Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 14. juli 2009 Del Skrevet 14. juli 2009 (endret) Mike Shiver vs Matias Lehtola - Captured (Jorn van Deynhoven Dub Mix) Se filmen hos Youtube Endret 21. juli 2009 av Simkin Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 15. juli 2009 Del Skrevet 15. juli 2009 Nå har jeg spurt et par ganger i hva heter sangen/artisten-tråden og ikke fått noe svar, desverre vet jeg egentlig ikke forskjellen på trance/techno/dance men spør i hvertfall her til og begynne med. I filmen, etter 22 sekunder, og 1 min og 20 sekunder. Noen? Lenke til kommentar
Feh Skrevet 15. juli 2009 Del Skrevet 15. juli 2009 (endret) Etter 22 sekunder spilles denne låta, som er rasende fet i grunn! Electro house er det. Den etter 1:20 aner jeg ikke hvilken låta er, men det er house det og. Se filmen hos Youtube Endret 15. juli 2009 av Feh Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 15. juli 2009 Del Skrevet 15. juli 2009 (endret) Jeg elsker deg! Du aner ikke hvor lenge jeg har gått og nynnet på den der Endret 15. juli 2009 av Dernel Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 16. juli 2009 Del Skrevet 16. juli 2009 Se filmen hos Youtube Hawt! Lenke til kommentar
Mrzeiten Skrevet 17. juli 2009 Del Skrevet 17. juli 2009 (endret) Noen som har noen favoritter innen ACID innen trance/tecnho aktig sjanger?tenker på noe som føles litt sånn sykt og høre på, hvis det kan forklares slikt:P Litt sånn sensation black acid type greier.. ikke lett og forklare men forslag settes pris på! danke! Frank Biazzi - Turbulence http://www.youtube.com/watch?v=4os6eCP3B1s Mere techno enn acid, men den blir syk å høre på etterhvert. Fred Baker - Total Blackout Hard Trance Endret 17. juli 2009 av Mrzeiten Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 17. juli 2009 Del Skrevet 17. juli 2009 Hverken Turbulence eller Total Blackout er type 'Sensation Black Acid', men fete låter er det. Obsession (Frank Biazzi Remix) er like fet i dag som da den kom ut også! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 17. juli 2009 Del Skrevet 17. juli 2009 Obsession (Frank Biazzi Remix) er like fet i dag som da den kom ut også! Det er jeg faen meg enig i. Drøyt fet remix! Lenke til kommentar
Exentler Skrevet 18. juli 2009 Del Skrevet 18. juli 2009 Ron van den Beuken - Euphoria (Club Mix) Airwave Pres. Lolo - Trampoline Hydroid - The Eternal (Sundriver Remix) Ceximo - Montego Bay (Original Mix) DJ Eco - Question Mark (Original Mix) Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 19. juli 2009 Del Skrevet 19. juli 2009 (endret) Dmitry Bessonov - Equator (Trance Arts Remix) FEEET!! Se filmen hos Youtube Endret 20. juli 2009 av Simkin Lenke til kommentar
klavierdreams Skrevet 21. juli 2009 Del Skrevet 21. juli 2009 (endret) Dette er kanskje ikke rette sted å spørre, men spør i tilfelle noen her har iTunes og har erfaring med det. Og jeg er lat, så orker ikke lete (lol). Ok, så jeg har en iPod og da selvfølgelig iTunes, og ny PC. Da jeg har kjøpt en PC til 22.488 forventer jeg ikke at det skal være noe problem. Men jeg har et problem. Når jeg legger inn en CD, er det den samme sangen som det hakker litt i, om og om igjen, og det er ikke noe galt med den på CD'n når jeg spiller den av på en CD-spiller. Noen iTunes-eksperter her som kan hjelpe? Jeg har merket at sangen med problemer alltid bruker lang tid på å leses av mens den rippes, og den stopper opp noen ganger, før den fortsetter. Jeg prøvde først å fjerne CD'n fra iTunes, legge den inn på nytt. Det funket ikke. Så jeg avinstallerte iTunes og reinstallerte, men samme driten av et problem forfølger meg. Endret 21. juli 2009 av ITWT4Ever Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå