Ida2806 Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 ..og mer eller mindre hele albumet "50 Ibiza Tunes 2009". Derifra nevnes: Passive Progressive - Hide Away Tritonal - Invincible Sun Danilo Ercole - Broken Wings Second Left - Escape Ok, så vet jeg ikke om dette er helt trance da, men.. Elsker det fordet Lenke til kommentar
Hansy Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Tja, er mange trancefans her, så hvorfor ikke en topp 15 av DINE trance-sanger. Jeg prøvde først og skrive en top 10, dette klarte jeg rett og slett, er for mange gode trancesanger for å kunne presse mine 10 beste innen de 10. Så ble 15, kanskje like greit. Man trenger nødvendigvis ikke ha 15, 5, og 10 går også greit, men ikke 3, eller 7. Dette er umixede utgaver, men jeg har plukket ut, disse er gode sanger,med et eventuelt godt utgangspunkt til å bli enda bedre med mixer. Men uansett,her er de: Tenishia & Kirsty Hawkshaw - Invisible John O Callaghan - Find yourself Above And beyond - Miracle Andy Moor - Faces Above And beyond - Lonely girl Christina Soto - Let Solitude Oceanlab - Lonely girl Signalrunners - These shoulders Nic Chagall - This moment George Acosta feat. Aruna - Falling Backwards Tydi ft. Audrey Gallaghar - Your walk away Tritonal - Piercing quiet 4 strings - Catch a fall Lange - Out of the sky ATB - Dooleys world Så, hva venter vi på? Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Innlegg fra en tilsvarende tråd er flyttet over i denne. Da forumet kategoriserer innlegg etter når de ble opprettet kan det forekomme at noen innlegg ikke ligger i kronologisk rekkefølge. Reaksjoner på moderering går som alltid via "Personlig Melding". Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 N to the I to the C to the E! Lenke til kommentar
Coolbreeze Skrevet 10. juli 2009 Del Skrevet 10. juli 2009 Noen som har noen anbefalinger om Acid, Psytance/techno aktig musikk? Hørt noen av greiene fra sensation black og det digget jeg, men umulig og finne noe uten og vite noen navn. forslag?? :) Lenke til kommentar
chokke Skrevet 10. juli 2009 Del Skrevet 10. juli 2009 Tja, er mange trancefans her, så hvorfor ikke en topp 15 av DINE trance-sanger.Jeg prøvde først og skrive en top 10, dette klarte jeg rett og slett, er for mange gode trancesanger for å kunne presse mine 10 beste innen de 10. Så ble 15, kanskje like greit. Man trenger nødvendigvis ikke ha 15, 5, og 10 går også greit, men ikke 3, eller 7. Dette er umixede utgaver, men jeg har plukket ut, disse er gode sanger,med et eventuelt godt utgangspunkt til å bli enda bedre med mixer. Men uansett,her er de: Tenishia & Kirsty Hawkshaw - Invisible John O Callaghan - Find yourself Above And beyond - Miracle Andy Moor - Faces Above And beyond - Lonely girl Christina Soto - Let Solitude Oceanlab - Lonely girl Signalrunners - These shoulders Nic Chagall - This moment George Acosta feat. Aruna - Falling Backwards Tydi ft. Audrey Gallaghar - Your walk away Tritonal - Piercing quiet 4 strings - Catch a fall Lange - Out of the sky ATB - Dooleys world Så, hva venter vi på? Lonely Girl står to ganger? :O Uansett, vanskelig å finne 15 sanger som står ut iforhold til resten. Og en slik liste uten Rank 1 - Airwave? Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 10. juli 2009 Del Skrevet 10. juli 2009 Nye singelen til Tiësto: Se filmen hos Youtube Let the hatin' begin! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 10. juli 2009 Del Skrevet 10. juli 2009 Let the hatin' begin! Er den så dårlig? Lenke til kommentar
Feh Skrevet 10. juli 2009 Del Skrevet 10. juli 2009 (endret) Serøst? Jeg håper inderlig for Tiesto sin skyld at det der er en hoax av noe slag for så langt ned hadde jeg virkelig ikke håpet han ville synke Endret 10. juli 2009 av Feh Lenke til kommentar
rune89 Skrevet 10. juli 2009 Del Skrevet 10. juli 2009 Likte denne fra ASOT i går Michael Jackson - Stranger In Moscow (Jerome Isma Ae Bootleg) Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Feh Skrevet 10. juli 2009 Del Skrevet 10. juli 2009 Den låta der var i grunn ganske digg! ASOT i går var også forøvrig en av de desidert beste episodene jeg har hørt fra Armin på lang lang tid. Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 10. juli 2009 Del Skrevet 10. juli 2009 Innlegg fra en tilsvarende tråd er flyttet over i denne. Da forumet kategoriserer innlegg etter når de ble opprettet kan det forekomme at noen innlegg ikke ligger i kronologisk rekkefølge. Reaksjoner på moderering går som alltid via "Personlig Melding". Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 10. juli 2009 Del Skrevet 10. juli 2009 TIestolåta var altfor cheesy, men uansett det er ikke som produsent han regjerer lengre men som dj. Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 12. juli 2009 Del Skrevet 12. juli 2009 Denne hadde jeg glemt Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 12. juli 2009 Del Skrevet 12. juli 2009 Nye singelen til Tiësto: Se filmen hos Youtube Let the hatin' begin! Enda en singel fra det kommende albumet. Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Feh Skrevet 13. juli 2009 Del Skrevet 13. juli 2009 Den siste der hørtes hvertfall litt mer tiesto ut enn den som tidligere ble postet i tråden Lenke til kommentar
KompleX Skrevet 13. juli 2009 Del Skrevet 13. juli 2009 MJ låta var fet. Hvordan får jeg forresten hentet alle ASOT podcastene fra Itunes? Det skal vel være en del liggende ute der? Får bare opp en, som er den nyeste. Lenke til kommentar
rune89 Skrevet 13. juli 2009 Del Skrevet 13. juli 2009 Vet ikke hvordan det der fungerer, men tror de blir slettet etter en liten stund. Du kan heller laste ned episoden fra http://www.tranceroute.com/, http://www.mixing.dj/pages/, https://themixingbowl.org/ eller http://alldj.org/. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå